نرم افزار گردش کار و مدیریت پروژه

behi16

Member
برنامه تحت وب بوده و بدون پیش نیاز نرم افزاری قابل پیاده سازی می باشد ، مدیرت پروژه قسمت پیشرفته و مجهزتر گردش کار هست که امکانات بیشتری را دراختیار کاربر قرار میدهد

نرم افزار گردش کار و مدیریت پروژه
اطلاعات و دانش فنی
BPMS راهکار توسعه
سرعت عمل در اصلاح و به روز رسانی سیستم های نرم افزاری نیازمند پیش بینی تغییرات و ایجاد زیرساخت مناسب برای اعمال این تغییرات است. امروزه این زیرساخت با عنوان سامانه مدیریت گردش کار ( Business Process Management System ) مطرح شده و در بسیاری از سازمان ها و شرکت های بزرگ با موفقیت بکار گرفته می شود.
یک (Workflow Management System (WFMS، سیستم مدیریت گردش کار نرم‌افزاری است که اجرای گردش کاری را با تفسیر تعریف فرآیند، تعامل با مشارکت کنندگان گردش کاری و در صورت نیاز استفاده از ابزارها و برنامه‌های کاربردی خارجی مدیریت می‌کند. به یاد داشته باشید که همه سیستم‌های گردش کاری مبتنی بر فرایند هستند.
نرم افزار گردش کار و مدیریت پروژه

فرایند Process: فرآیند به توالی یا دنباله ای از فعالیت ها گفته می شود که یکی پس از دیگری به جریان می افتد و با تشکیل دادن مجموعه ای از فعالیت ها، یک یا چند «ورودی» را به یک یا چند «خروجی» تبدیل می کند. مثلا جذب نیرو بصورت فرایند در یک سازمان متشکل از مجموعه فعالیت های به نبال هم هستند که شامل وظائفی همچون ، تعیین نیاز ، اعلام عمومی ، مصاحبه ، ارزیابی حین کار ، و استخدام خواهد بود. گردش کار WorkFlow: به توالی از فعالیت های اطلاق می گردد که پایان یکی ، ورودی و شروع برای گام بعدی می باشد و گام ها با هم همپوشانی نداشته باشند. به همین لحاظ نیز می نوان کلیه گام ها را در قالب نموداری نیز نشان داد. گردش کار چیست؟
گردش کار یا همان Workflow را روش و نرم افزاری برای «خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار» تعریف کرده اند که در آن، اسناد، داده ها و وظایف – بر اساس رویه ها یا مقرراتی از پیش تعیین شده – از جایی به جایی دیگر جریان می یابد.
گردش کار یعنی پاسخ به این سوالات که چه کسی، روی چه موضوعی، در چه حوزه ای و در چه زمانی مشغول فعالیت است.
گردش ها کار به سه دسته تقسیم می شوند:
۱- ترتیبی: دراین گردش کار برگشت به مرحله قبل وجود ندارد.
۲- سیستمی: این گردش کارها پیچیده تر هستند و امکان بازگشت به مرحله قبل را نیز دارند.
۳- مبتنی بر قوانین: این دسته همانند گردش کارهای ترتیبی هستند اما با این تفاوت که قوانین هستند که پیشرفت در فرایند را تعیین می کنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا