نرم افزار محاسبه قیمت چاپ

siavosh1

Member
با سلام

از اساتید محترم درخواست میکنم اگر نرم افزاری در خصوص محاسبه قیمت چاپ دارند معرفی نمایند .
البته دو نرم افزار پدیده نشر و نرم افزار محاسبه قیمت چاپ ترام رو میشناسم و به دلایل زیر نرم افزارهای کامل و کاربردی نیستند !
نرم افزار پدیده نشر در انتخاب سایز کاغذ محدودیت ایجاد کرده است ( مثلاً سایزهای آ4 و .. در لیست سایز کاغذ ها نیستند )
نرم افزار محاسبه قیمت چاپ ترام ( از آقای عفراوی ) هم غیر کاربردیه چون نمیتوان قیمت روز کاغذ یا فیلم و زینک و دور چاپ را در اون وارد کرد و کلاً با مقادیر پیش فرض خودش کار میکنه !

اگه نرم افزار کاملی که بتونه بی دردسر محاسبه قیمت کتاب و اقلام چاپی رو انجام بده میشناسید لطفاً معرفی کنید :rose:
 

legendarp

Well-Known Member
نرم افزاری نیست
می تونی خودت توی یکی از نرم افزارهای حسابداری یه پروفایل براش بسازی و قیمت ها رو وارد کنی چون قیمتهای تغییر پذیرند و نرم افزار نمی تونه این کار رو بکنه
مثلا قیمت کاغذ هر روز تغییر می کنه و مثل قیمت دور ماشین چاپ نیست که همیشه یکی باشه
فیلم و زینک و پلیت هم که بعضی اوقات نوسان قیمت داره
سایز a4 هم اصلا توی صنف چاپ کاربرد نداره که بخواد محاصبه بشه کاغذ کیلویی هست نه دونه ای
سوال دیگه ای هم بود هستیم
موفق باشید
 

lpi

مدیر انجمن اصول چاپ
سلام دوست عزیز
به سایت شرکت عفراوری مراجعه کنید.
موفق باشید.
 

siavosh1

Member
در خصوص تغییر قیمت های مواد اولیه در چاپ فکر نمیکنم در نرم افزار مشکلی ایجاد کنه !! چون اگه نرم افزار جایی برای وارد کردن قیمت های روز داشته باشه مشکل حله !!

در خصوص سایت شرکت عفراوی هم که دقیقاً همون مشکلی رو داره که دوستمون گفت . نرم افزار عفراوی غیر کاربردیه چون عملاً امکان وارد کردن قیمت کاغذ و زینک و ... رو نداره و قیمت دقیق نمیتونه محاسبه کنه

راستش 2 یا 3 سال پیش که رفته بودم نمایشگاه چاپ یه همچین نرم افزاری رو دیدم گفتم شاید شما هم خبر داشته باشین ولی اسم نرم افزار یادم رفته و هر چی هم میگردم نیست !!! یه نرم افزار دست ساز پیدا کردم که اگر ردیف بود بهتون خبر میدم:cool:
 

legendarp

Well-Known Member
الانم نمایشگاه چاپ شروع شده می تونه بری شاید چیزی پیدا کنی من هنوز وقت نکردم وقت کنم می رم
 

rozhaneydi

New Member
با سلام
آقای عفراوی به تازگی نرم افزار محاسبه هزینه چاپ «ترام» نسخه ۲ رو وارد بازار کرده که محاسبات پیچیده و خسته کننده ی چاپ رو به راحتی انجام میده و با قابلیت های زیادی که داره امکان این رو داره که قیمت های روز بازار رو وارد کنیم و محاسبه دقیق روز رو به دست بیاریم. در نسخه ی 1 این نرم افزار امکان وارد کردن قیمت های روز بازار وجود نداشت اما در ورژن 2 این مشکل حل شده و تبدیل به نرم افزاری کامل شده که بسیار کاربردیه. اطلاعات بیشتر رو از سایت شون میشه گرفت. Tramsoft.afravi.com
 

rozhaneydi

New Member
نرم افزار محاسبه هزینه چاپ نسخه 2 از آقای عفراوی

سلام
نرم افزار محاسبه هزینه چاپ از آقای عفراوی نسخه 2 ویرایش استاندارد عالیه و مشکل وارد کردن قیمت به روز کاغذ و ... حل شده و امکاناتی فوق العاده داره که باید از توی سایتش بخونید و متوجه کارآیی اون بشید
سایتش هست tramsoft.afravi.com
 

mehr noosh

New Member
نرم افزار محاسبه ی هزینه چاپ «ترام» از گروه پژوهشی عفراوی، نسخه 3 به بازار آمد و قابلیت های بالایی داره. هم برای چاپ افست و هم دیجیتال کار می کنه و همه جور محاسبات از بروشور و کارت ویزیت و جعبه و لیبل و ... تا کتاب را محاسبه می کنه و تا آخر مهر ماه 92 ده درصد تخفیف داره. امکان ورود امکانات و قیمت ها به شکل دستی وجود داره و به همین دلیل محاسبه انجام شده بسیار دقیقه.
www.tramsoft.afravi.com
 
آخرین ویرایش:

mohammad2223

New Member
به نظر من نرم افزار چاپیار برای کاری که شما می خواهید خیلی مناسبتره، چون هم علاوه بر محاسبه هزینه چاپ ،حسابداری کامل و انبارداری و مدیریت سفارشات، پشتیبانی از همه رسته ها افست و دیجیتال و لارج فرمت و کلی امکانات دیگه .... من این نرم افزار رو دارم خیلی ازش راضیم. به سایتش یک سری بزنید جدیدا نسخه 4 اومده بیرون. به نظر من خیلی امکاناتش از ترام بیشتره .
www.chapyar.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا