نرم افزار قرعه کشی شانس

ha88an

Member
6fde204de90d479c80844618ab421992





مبتکر و سازنده اولین و پر فروش ترین نرم افزار قرعه کشی به زبان فارسی با ما تماس بگیرید ، پیشنهاد جذاب و منصفانه ای برای هرچه بهتر برگذار کردن مراسم را به شما می دهیم

آیا می خواهید یک قرعه کشی کاملا تصادفی را برای مشتریان ، افراد یا حاضرین ، در مراسم ها ، مجالس و غیره را با جذابیت هر چه بیشتر به نمایش بگذارید و از رضایت کامل مشتریان ، افراد ، حاضرین و غیره بهرمند شوید؟

آیا ...

پیشنهاد ما به شما راه حل نرم افزار یکپارچه ما می باشد

امکانات کلی نرم افزار قرعه کشی به شرح زیرمی باشد:

* امکان ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی که ذکر یک شماره ضروری می باشد .

* امکان عمل ویرایش در اطلاعات ثبت شده و یا جستجو در اطلاعات قبلی .

* امکان ورود اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت مکانیزه در برنامه قرعه کشی و بدین شرح که اکثر شرکت ها لیستی از مشتریان خود را قبلا به همراه کد منحصر بفرد در غالب فایل Excel ذخیره کرده اند و می توانند بدون هیچ زحمتی و تنها با اجرای چند مرحله ده ها رکورد را یکباره به نرم افزار قرعه کشی وارد کنند (امکانImport اطلاعات) .

* امکان انجام قرعه کشی بر روی اطلاعات ثبت شده با قابلیت انتخاب تعداد برنده مجاز و انجام قرعه کشی بر روی رکوردهای ثبت شده در تاریخ مورد نظر و انتخابی شما .

* امکان نمایش پنجره ، شروع قرعه کشی در غالب کادرهای انتخاب قرعه ، به صورت گرافیکی و در معرض دید حاضرین بر روی صفحه نمایش به صورت کاملاً جذاب .

* امکان انتخاب اولویت های قرعه کشی و شروع با انتخاب اپراتور به صورت پویا و بسیار جذاًب ، به صورت گرافیکی و در معرض دید حاضرین بر روی صفحه نمایش .

* امکان جستجو در آمار بدست آمده با استفاده از برنامه قرعه کشی و کسب آگاهی از اسامی برندگان ، نمایش شماره های بدست آمده از جستجو به صورت گرافیکی و در معرض دید حاضرین بر روی صفحه نمایش ، و یا حذف قرعه کشی های ناخواسته و موارد دیگر... .

* امکان انتخاب اولویت ها و شروع با انتخاب اپراتور به صورت پویا و بسیار جذاب ، به صورت گرافیکی و در معرض دید حاضرین بر روی صفحه نمایش ، با این توضیح که این بار تیک برنده نهایی (این امکان در برنامه قرعه کشی می باشد)خورده باشد که در این صورت به غیر از قرعه کشی های انجام شده در گذشته و اعلام برندگان می توان برنده یا برنگان نهایی را نیز برای جذابیت بیشتر کار و جلب مشتری بیشتر نیز انتخاب و معرفی کنید ، آمار این اسامی هم قابل جستجو و یا نمایش می باشد .

* امکان گزارش گیری از مواردی هم چون : * آمار کامل افراد ثبت نام شده - * آمار کامل (برنده شده ، برنده نشده یا برنده نهایی) با ذکر جزئیات در غالب گزارش قابل چاپ .

* امکان ارسال گزارش بدست آمده از انتخاب شما به نرم افزار Excel با درج اتوماتیک عناوین و آمار تفکیکی شما به صورت یکباره و بدون فوت وقت .

* امکان تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات بانک .

* امکان اجرای برنامه قرعه کشی در همه سیستم عامل ها (Windows ها) بدون محدودیت

* در صورت درخواست ، درج هر گونه نیاز سفارشی شما در برنامه قابل انجام بوده و امکان حذف و اضافه در برنامه قرعه کشی با توجه به نیاز مشتری قابل اجرا می باشد .

لطفا برای اطلاع از امکانات گسترده برنامه قرعه کشی و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره

47 - 40 - 215 - 0936 (علی ایازی ) تماس حاصل نمائید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا