نرم افزارهای پرتابل(بدون نیاز به نصب)

galiver60

Active Member
بازم ممنون.. آقا دیدم که شما اطلاعات زیادی دارید.. میخوام یه مشورت با شما بکنم..قصد دارم روی Cd هایی که تحویل مشتری میدم قفل بزارم که اطلاعات قابل رایت نباشه..شما پیشنهادی ندارید.. البته اینم میدونم که هیچ چیزی 100% نیست. مخصوصا شکستن قفل Cd که آسونه..

جواب به این سوال بستگی به نوع سی دی شما داره مثلا شما می خواهید سی دی فیلم قفل کنید یا سی دی نرم افزاری و ... ؟
شما بیشتر توضیح بده تا من ببینم اگر تونستم کمکت کنم .
درضمن این رو هم بگم که با نظر شما موافقم هیچ روش مطمئنی برای قفل وجود نداره و میشه بازش کرد !
 

galiver60

Active Member
سیستم عامل جی او اس

سیستم عامل جی او اس مشهور به سیستم عامل گوگل
برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

gOS : An alternative operating system
دسته : نرم افزارهای پرتابل : http://portable.chapar.co.cc
gOS سیستم عاملی است که به طور غیر رسمی از آن به عنوان سیستم عامل گوگل نام برده می شود ولی در اصل gOS کوتاه شده عبارت green OS یا سیستم عامل سبز است . اگر شما با اوبونتو آشنا باشید زمان کار با gOS خود را در محیطی آشنا حس خواهید کرد زیرا gOS در واقع همان اوبونتو است ولی با ظاهر و امکانات متفاوت . امکاناتی که بیشتر رنگ و بوی آنلاین و سرویس های وب 2 دارد ! آنلاین از این جهت که gOS خود را به سرویس های گوگل مجهز کرده است که می توان به جی میل , نقشه‌ و آفیس گوگل , یوتیوب و بلاگر شرکت گوگل اشاره کرد . هرچند در این جمع اسکایپ و میبو و فایرفاکس و فیس‌بوک نیز دیده می شوند . زمانی که سیستم را توسط سی دی حاوی gOS بوت کنید gOS به صورت زنده و بدون نیاز به نصب در رم ( RAM ) سیستم شما بارگذاری می شود و بلافاصله می توانید از امکانات آن استفاده کنید هر چند گزینه Install در بلاترین قسمت دسکتاپ gOS بعد از مرحله بوت شدن دیده می شود و توسط آن می توانید gOS را روی سیستم خود نصب کنید . همه چیز در gOS زنده است گشت و گذار در وب , فرستادن ایمیل , چت کردن , تماشای فیلم , موسیقی , ایجاد و ویرایش اسناد آفیس ( صفحه گسترده مشابه اکسل , نمایش اسلاید شو مشابه پاور پوینت , مدیریت دیتا بیس و ... ) و دیگر سرویس ها و امکانات شگفت انگیزی که گوگل در اختیار شما قرار می دهد ! gOS امکانات گوگل ( Gmail, Gtalk, Calendar, Maps, Docs و Spreadsheets و ... ) را پیشنهاد می دهد و می خواهد این پیشنهاد را در ذهن کاربر ایجاد کند که گوگل در حال حاظر سیستم عامل او است ! تیم gOS در سایت رسمی این سیستم عامل از شرکای خود در Ubuntu ( اوبونتو ) تشکری خاص به عمل آورده اند و ذکر کرده اند که Ubuntu حمایت مالی و فنی بسیاری از gOS به عمل آورده است . شعار تیم gOS این است : اشخاص در هر مکانی و هر ملیتی این حق را دارند که از سیستم عاملی رایگان , زیبا و کارآمد استفاده کنند و ادعا کرده اند که دوران نرم افزارهای متن بسته ( نرم افزارهای تجاری غیر رایگان ) و هارد های سخت افزاری ( منابع ذخیره سازی فیزیکی ) تمام شده است ! و برای اثبات این ادعا در نسخه دو ( gOS V2.0.0 ) سیستم عامل gOS شاهد هستیم که این نسخه از درایو ذخیره سازی آنلاین پشتیبانی می کند ! برای مطالعه ادامه مطلب و دانلود این مجموعه بی نظیر به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://ish.blogfa.com/post-193.aspx
 

galiver60

Active Member
Windows XP Mac OSX Glass Edition

Windows XP Mac OSX Glass Edition
برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

Windows XP Mac OSX Glass Edition
دسته : بهترین های اینترنت : http://internet.chapar.co.cc
نسخه ای از ویندوز ایکس پی که با نصب آن خود را در محیط مک ( Mac OSX ) خواهید یافت ! این نسخه از ویندوز ایکس پی به گونه ای تغییر داده شده است که حتی مراحل نصب آن نیز شبیه ورژن 10.5 معروف به لئوپارد ( LEOPARD )سیستم عامل Mac OSX است . همراه با شماره سریال اصل مایکروسافت ! تصاویر به حد کافی گویا هستند و با توجه به این تصاویر هر نوع توضیحی اضافی می باشد : برای مطالعه ادامه مطلب و دانلود این مجموعه بی نظیر به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://ish.blogfa.com/post-194.aspx
 

جدیدترین ارسال ها

بالا