نرمافزار Vue

SadeghGun

Member
نرمافزار Vue چیست؟

attachment.php



برنامه ای برای تولید مناظر طبیعی و اکو سیستم های مختلف در تلفیق با نرم افزار های سه بعدی نظیر ۳ds Max, Maya, LightWave, Cinema 4D و Softimage مورد استفاده هست منتشر شد .
نرم افزار Vue محصول شرکت E-on Software Vue است که به تازگی نسخه شماره ۱۰ این نرم افزار ارائه شده است . برای ساخت انیمیشن و بازی‌های کامپیوتری به طراحی مناظر طبیعی نیازمندیم. این نرم‌افزار به طراحان گرافیک کامپیوتری امکان ایجاد محیط‌هایی کاملاً طبیعی و واقعی را می‌دهد‌که آن‌ها را می‌توان در ‌نرم‌افزارهای معروفی چون تری‌دی‌مکس یا مایا رندر نمود و در پروژه‌ها استفاده کرد. تمامی امکانات این نرم‌افزار از داخل برنامه طراحی سه‌بعدی مورد استفاده شما، قابل دسترسی است. بنابراین با نصب این نرم‌افزار کافی است از داخل برنامه مایا و یا تری‌دی‌مکس، از امکانات این برنامه حرفه‌ای استفاده کنید.
با این برنامه محیط طراحی شده را نور پردازی کنید، سایه‌های مناسب را ایجاد نمایید و مناطق انعکاس نور را مشخص کنید. مناظر طبیعی ساخته شده آن قدر واقعی هستند که معماران نیز می‌توانند از این ابزار برای ارائه طرح‌های خود استفاده کنند. از امکانات حرفه‌ای این نرم‌افزار، ایجاد حرکت در مناظر است. مثلاً می‌توانید وزش باد را شبیه‌سازی کنید. به‌طوری که با وزش آن برگ‌های درختان به حرکت درآیند. اگر در طراحی سه بعدی، حرفه‌ای هستید، پس از مدتی کار با این نرم‌افزار قادر به ایجاد مناظری خواهید بود که باور غیر‌طبیعی بودن آن مشکل خواهد بود.


attachment.php



تعدادی از ویژگی های این نرم افزار:
تولید اکو سیستم
موتور تولید اتمسفر یا ساخت آن
نور پردازی طبیعی
موتور رندر بسیار قوی
انیمیشن سازی سه بعدی از محیط های طبیعی
انواع و اقسام گیاهان مختلف در کتابخانه این نرم افزار
متریال و مواد بسیار زیبا و طبیعی
قابلیت کامپوزیت صحنه های دو بعدی و سه بعدی
قابلیت ایمپورت و اکسپورت اغلب صحنه های دو بعدی و سه بعدی
و امکانات رندر در شبکه
پشتیبانی از اکثر برنامه های سه بعدی از جمله ۳ds Max, Maya, LightWave, Cinema 4D و Softimage
ساخت محیط های کاملا واقعی


لینک سایت اصلی

HTML:
   http://www.e-onsoftware.com
 

پیوست ها

  • le-temps-qui-passe_500.jpg
    le-temps-qui-passe_500.jpg
    133.5 کیلوبایت · بازدیدها: 233
  • e-on-spotlights-peter-baustaedter.jpg
    e-on-spotlights-peter-baustaedter.jpg
    162.3 کیلوبایت · بازدیدها: 345
  • vue_3D_enviro_comp_2009_finalists.jpg
    vue_3D_enviro_comp_2009_finalists.jpg
    155.9 کیلوبایت · بازدیدها: 38

Yasharp

Active Member
آقا اگه امکانش هست یه بخش مستقل برا vue بذارید تا هم دوستان بتون آموزش های لازم رو بگیرن هم محلی برای تبادل اطلاعات باشه درست مثل بخش های مربوط به مکس و مایا و...
 
آقا اگه امکانش هست یه بخش مستقل برا vue بذارید تا هم دوستان بتون آموزش های لازم رو بگیرن هم محلی برای تبادل اطلاعات باشه درست مثل بخش های مربوط به مکس و مایا و...

سلام دوست عزیز
این پیش نهاد شما خوبه اما این کار به مدیران ارطبات داره اونها باید تصمیم بگیرند که همچین بخش ضروری هست یا نه.... اما فک نکنم این نرم افزار در حال حاضر کاربر زیادی داشته باشه و به بخش مجزای ضرورت دیده بشه ............ ... ولی میشه در یه پست فعالیت کرد در رابطه نرم افزار بحث و گفتگو بشه.
 
سلام
کرک نسخه 10 این نرم افزار رو پیدا کردم و و ضمیمش کردم................

و طریق کرک کردن نرم افزار.........

اول نرم افزار رو نصب کنید بعد از این که یه میقدار ادامه یافت از شما سریال نمر میخواد در این زمان شما فایل کرک رو اجرا کنید فایل فایل کیجن باز میشه شما روی دکمه Gen serial رو بزنید کدسریال نمبر در بخش XStream Serial میاد و این کدها رو کپی کنید در بخش که از شما سریال رو خواسته بعد از نصب Finish رو بزنید بعد رو Crack در بخش صفحه کی جن بزنید و آدرس محل نصب نرم افزار رو بدید بعد روی Gen Activation رو بزنید و محیلی برای Save کی جین تعین کنید بعد نرم افزار رو اجرا کنید صفجه ظاهر میشه که از شما میخواد اکتیو کنید شما اکتیو مینولی رو انتخاب کنید بعد از این یه صفحه دیگه میاد در این صفحه روی Locate Activation File رو بزنید بعد محلی که کیجن رو Save کردید آدرس بدید و فایل Save شده رو باز کنید ................... موفق باشید شما حالا نرم افزار رو اکتیو کردید.

بیاد داشته باشید که تا این که نرم افزار رو کامل اکتیو کنید فایل کیجن رو نبیندید چون به همون سریال نمبر که اول میدید باید باشه تااین که روی همن سریال نمبر اکتیو بشه ................. اومیدوارم تونیسته باشم که توضیح داده باشم...........


موفق باشید.
 

پیوست ها

  • Crack.rar
    1.9 مگایابت · بازدیدها: 99

sallarmelli

Active Member
سلام کاش خود نرم افزار رو هم اینجا برای ما پیرمردهای بی سواد آپ کنی
راستی خود شما از این نرم افزار استفاده کردین و حجم یه فایل معمولیش چقدر می شه؟
 
سلام دوست عزیز
این هم لینک دانلود خود نرم افزار آخرین نسخه اش نسخه 10 .................. و توضیحات به زبان انگلیسی .

4bad6f78e7.jpg



Vue xStream offers professional CG artists a complete toolset for creating and rendering exceptionally rich and realistic natural environments in 3ds Max, Maya, LightWave, Cinema 4D and Softimage.

Access all the power of the world's leading 3D Digital Nature solution directly from within your favorite application. Create and edit beautifully detailed natural environments using your application's standard manipulators.

Render everything together inside 3ds Max, Maya, LightWave, Cinema 4D or Softimage, with full interaction between Vue and native elements, including 2-way mutual shadow casting, reflection, refraction and GI.

کد:
[URL]http://www.filesonic.com/file/4010526063/Vue.10.xStream.part1.rar[/URL]
[URL]http://www.filesonic.com/file/4010530183/Vue.10.xStream.part2.rar[/URL]


کد:
[URL]http://www.fileserve.com/file/MJh8BbC/Vue.10.xStream.part2.rar[/URL]
[URL]http://www.fileserve.com/file/KRxDhm4/Vue.10.xStream.part1.rar[/URL]

کد:
[URL]http://www.uploadstation.com/file/s3qtp9z/Vue.10.xStream.part1.rar[/URL]
[URL]http://www.uploadstation.com/file/8pvVEf2/Vue.10.xStream.part2.rar[/URL]

کد:
[URL]http://ul.to/02uhqwjz/Vue.10.xStream.part2.rar[/URL]
[URL]http://ul.to/7glk64yd/Vue.10.xStream.part1.rar[/URL]

موفق باشید.
 
بله خودم استفاده کردم و درارم باهاش تمرین میکنم چون از کنار سافت امیج بهش خیلی نیازه که استفادش کنی...... و فایلهاش هم حجمش خیلی زیاده من خودم به حجم فایل هیچ محدودیتی ندارم و هر کسی هم که میخواد سه بعدی کار بشه حتما یه سیستمی داره که به این چیزا فک نکنه.

مو فق باشید.
 

T.IronHide

Member
سلام دوست عزیز گرگ
ممنون از راهنمای که کردید واقعاً کمک بزرگ کردید من چند وقت هست که نصب کرده بودمش اما نتونیسته بودم کرکش کنم از تون تشکرمیکنم.
 

emadrad

Member
آخه این نرم افزار چه خلافه شرعی انجام داده که فیلترش کردین!!!!!!!!!!!
دست تو کاره خدا برده لابد!!!!!!!!!!!!
مملکته داریم!!!!!!!:mad:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا