نرخ مکالمات و خدمات همراه اول تغييري نداشته است

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6

ICTna.ir - مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران گفت: نرخ مکالمات و خدمات تلفن همراه اول تغييري نداشته است.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) زارعيان در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر افزود: نرخ مکالمات و خدمات همراه اول، براي اطلاع رساني مجدد به مردم اعلام شده است.
وي گفت: تعرفه‌ خدمات سيم ‌كارت دائمي همراه اول به گونه‌ ايست كه نرخ يك دقيقه مكالمه (در ساعت پيك يعني از 8 تا 21) از اين سيم‌كارت به سيم‌ كارت دايمي يا اعتباري همراه اول و يا تلفن ثابت 447 ريال و در ساعات غيرپيك (21 تا 8) جمعه‌ ها و تعطيلات رسمي 358 ريال و تعرفه ‌هاي خدمات سيم‌كارت دايمي همراه اول در مورد نرخ يك دقيقه مكالمات بين‌ شهري در ساعات پيك 760 ريال و غيرپيك 536 ريال است.
زارعيان افزود: اين تعرفه‌ ها درباره سيم‌ كارت اعتباري همراه اول از اين سيم‌كارت به سيم‌ كارت‌ هاي اعتباري، دائمي همراه اول و يا تلفن ثابت، در ساعات پيك و مكالمه‌ استاني 670 ريال و ساعات غيرپيك، جمعه ‌ها و تعطيلات رسمي 536 ريال و بين استاني در ساعات پيك 1139 ريال و در ساعات غيرپيك 804 ريال و هزينه‌ ارسال پيامك فارسي 106 ريال و لاتين 264 ريال است.
وي گفت: تعرفه‌ ديگر خدمات همراه اول شامل سرويس نمابر ماهانه 50 هزار ريال، سرويس ديتا ماهانه 50 هزار ريال، ارايه‌ ريزمكالمات هر صفحه 500 ريال، درخواست رمز Puk رايگان، حذف بدهكاري و صدور قبض اصلاح شده (قبل از مهلت پرداخت) رايگان است.
زارعيان با بيان اين که درخواست اصلاح نشاني و فعال ‌سازي سرويس انتظار مكالمه به ‌صورت رايگان است، افزود: وصل سرويس صندوق پست صوتي 10 هزار ريال و ارائه صورتحساب المثني دو هزار ريال است كه مشترك بايد در همان محل و در دفاتر پرداخت كند که اين تنها مبلغي است كه مشترك بايد به صورت نقدي پرداخت كند.
وي گفت: هزينه‌ استفاده از سرويس دايورت (انتقال تماس ‌ها) تلفن‌ همراه به همراه و ثابت و يا از تلفن ثابت به ثابت و يا همراه به اندازه‌ مكالمه است، يعني به هر ميزاني كه از اين سرويس استفاده شود، مانند تعرفه‌ مكالمه محاسبه خواهد شد.
زارعيان افزود: به نرخ وصولي مكالمات تلفن بين ‌الملل كه از سوي مشتركان تلفن همراه ايران به مقصد ساير كشورها برقرار مي‌ شود، علاوه بر هزينه تماس با آن كشور از ساعت 8 تا 21 به ازاي هر دقيقه معادل مبلغ 10 پالس و از ساعت 21 تا 8 و روزهاي جمعه و تعطيلات رسمي به ازاي هر دقيقه معادل مبلغ 8 پالس اضافه مي ‌شود.
وي گفت: نرخ وصولي يك دقيقه ارتباط تلفن ثابت به مقصد تلفن ماهواره‌ اي ثريا با كد (0088216) مبلغ 8600 ريال به اضافه سه درصد ماليات و عوارض است كه تغييري نكرده است، ضمنا به نرخ وصولي ارتباط مشتركان تلفن همراه به مقصد ترمينال‌ هاي ماهواره‌ اي ثريا از ساعت 8 تا 21 به ازاي هر دقيقه معادل مبلغ 10 پالس و از ساعت 21 تا 8 و روزهاي جمعه و تعطيلات رسمي، به ازاي هر دقيقه معادل مبلغ 8 پالس اضافه مي‌ شود.
زارعيان افزود: طبق آخرين تعرفه خدمات همراه اول شامل مكالمه، پيامك و غيره استفاده از سرويس و گزارش تاييد دريافت پيامك هزينه‌ اي ندارد و محل ثبت‌ نام به‌عنوان مبدا مخابراتي مشترك شناخته مي ‌شود كه درصورت خروج مشترك از محدوده جغرافيايي مبدا و ورود به شهر ديگر، هنگام برقراري تماس به ازاي هر دقيقه مكالمه مبلغي معادل دو پالس مكالمه تلفن همراه علاوه بر تعرفه ‌هاي مذكور به عنوان هزينه‌ جا بجايي محاسبه مي ‌شود.
وي گفت: همچنين، تعرفه‌ دائمي پيام‌ هاي فارسي به مبلغ 89 ريال و پيامك‌ هاي لاتين به مبلغ 222 ريال محاسبه مي‌شود اما تعرفه‌ بسياري از خدمات مانند تغيير نشاني در سيم‌ كارت ‌هاي دائمي و اعتباري 15هزار ريال، تعويض سيم‌كارت سوخته و مفقود شده در سيم ‌كارت‌ هاي دائمي و اعتباري 50 هزار ريال، تغييرنام در سيم‌ كارت‌ هاي اعتباري 5 هزار ريال و در سيم ‌كارت ‌هاي دائمي 50 هزار ريال، وصل مجدد هر بار 20 هزار ريال، وصل سرويس پيامك در سيم‌كارت ‌هاي دائمي و اعتباري به صورت رايگان و سرويس محدوديت‌ مكالمه ماهانه شش هزار ريال است.
زارعيان افزود: دريافت هرگونه وجه نقد براي اين خدمات از طرف دفاتر بخش خصوصي خلاف مقررات است و بايد در صورتحساب دوره‌ اي (البته به استثناء ارائه صورتحساب المثني كه مبلغ دو هزار ريال است و مشترك بايد در همان محل و در دفاتر به صورت نقدي پرداخت كند) لحاظ شود.
وي تاكيد کرد: مشترکان بايد براي پيگيري خدمات مورد تقاضا، از دفاتر بخش خصوصي رسيد دريافت کنند.







منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا