نحوه ی لوله کشی پکیج | لوله کشی پکیج | نصب پکیج | نکات مهم برای نصب پکیج

نصب پکیج

تعمیر پکیج
مکان قابل نصب پکیج دیواری گازی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمایشی نباشد

حداقل فاصله ی دستگاه با دیوار روبه رو یک متر باشد

فاصله ی دستگاه با دیوار یا کابینت مجاور از دو طرف کمتر از 15 سانتی متر نباشد

فاصله ی دستگاه تا زمین نباید کمتر از 120 سانتی متر باشد

فاصله ی کلاهک تعدیل دودکش به طور عمودی تا دریچه ی دودکش نباید کمتر از 30 سانتی متر باشد

نکته ی قابل توجه این است که کلاهک تعدیل پکیج دیواری باید حداقل 30 سانتی متر پایین تر از دودکش نصب گردد. تا آن جا که می شود باید دستگاه را پایین تر از دریچه دودکش نصب کرد زیرا زیاد شدن فاصله ی پکیج از دریچه باعث بیشتر شدن مکش دستگاه می شود.

چنانچه می خواهید پکیج را داخل کابینت نصب کنید و قصد دارید از نوع دیواری دودکش دار استفاده کنید حتما درب کابینت کرکره ای باشد چرا که دستگاه برای سوخت نیاز به اکسیژن دارد و با این روش دستگاه قادر است اکسیژن مورد نیاز خود را از محیط تامین کند.


یکی از مراحل نصب پکیج دیواری لوله کشی است، لوله کشی باید به گونه ای انجام شود که علاوه بر ظاهر زیبا و خوشایند باعث افزایش بازدهی گرمایشی دستگاه نیز بشود.

انجام عملیات لوله کشی بدون آموزش صحیح و توانایی لازم باعث نشتی لوله ها می شود به گونه ای که مکررا احتیاج به سرویس پکیج و آب گیری لوله ها است همچنین در کار مدار گرمایش تاثیر بدی گذاشته و مانع از عملکرد صحیح پکیج می شود.

هنگام انجام لوله کشی پکیج دیواری در هنگام بازسازی واحد مسکونی و یا ساخت و ساز منزل ، انجام کارشناسی محل نصب پکیج دیواری باتوجه به وضعیت دودکش (بودن یا نبودن دودکش) ، وضعیت لوله کشی گاز و استانداردهای لازم دیگر انجام می شود و در آخر پس از انتخاب محل مناسب نصب پکیج ، پیمانکار لوله کش برای انجام لوله کشی استاندارد آب و گاز با هزینه ی تمام شده ی مناسب به مشتری معرفی میگردد.

لوله کشی پکیج شامل چهار لوله کشی اصلی آب سرد، آب گرم، سیستم رفت و برگشت می باشد.

نکته ی حائز اهمیت در لوله کشی پکیج ، انجام درست و زیبای لوله کشی می باشد زیرا بسیاری از مالکان در هنگام بازسازی منزل باید لوله کشی پکیج روکار انجام دهند. لوله کشی آب و گاز استاندارد و ایمن نیز از نکات مهم هنگام لوله کشی می باشد.


 

جدیدترین ارسال ها

بالا