خیلی کار ساده ای هست . من برای این کار از فیس ها کمک گرفتم ... بدون زیبراش
1 - اول یک استوانه بسازید و با سگمنت هاش سنگتون رو تنظیم کنید :
2 - فیس هارو انتخاب و Break کنید .
3 - فیس هارو انتخاب و Bevel کنید و Turbo mesh بدید .
4 - خب حالا کافیه یک مپ Displace نویز رو بدیم به تمام اجر ها و همینطور یک Noise مودیفایر به همشون تا یکم حالت غیر تکراری بگیرند .
5 - یو وی کردن فراموش نشه ... کافیه یک UWM ساده بدیم با حالت BOX و تنظیمش کنیم .
6 - نور پردازی
7 - یک تکستچر خوب براشون تنظیم میکنیم ...
8 - رندر برای دیدن عملکرد تکستچر ها
9 - تنظیم نما
10 - رندر lol
میدونم زیاده روی کردم
2:30 ساختنش طول کشید
خب راه دیگه ای هم هست ؟!
بــــــــــله معلومه که هست !

کافیه یک ردیف از سنگ ها بچینید بعد همشون رو گروپ و بعد بهشون Bend بدید و مقدارش رو روی 360 درجه بگذارید .... ولی خوب به این روش بالام نمیرسه ...

امیدوارم بهتون کمک کرده باشه ...