نحوه تعیین قیمت باسکول پند

allscalee

New Member
هر دستگاه باسکول پند دارای قیمت متفاوتی می باشد، که این تفاوت قیمت بر میگردد به قابلیت های دستگاه، جنس بدنه آن، جنس سینی آن، گارانتی آن، نوع نمایشگر، نوع طراحی و … که در هر دستگاهی وجود دارد.
• قابلیت های هر دستگاه را میتوان به قابلیت های جانبی و قابلیت های کاربردی دسته بندی کرد. قابلیت های جانبی قابلیت های مثل امکان اتصال به رله ، اتصال به پرینتر و اتصال به کامپیوتر به شمار می شود و اما قابلیت های کاربردی به ویژگی های می گویند که برای اپراتور قرار داده شده تا بهترین و مفید ترین استفاده رو از دستگاه ببرد همانند قابلیت شمارش قطعات، منبع تغذیه برق و باتری قابل شارژ، توزین با دقت بالا، توزین با سقف وزنی متنوع و … می باشد.
• جنس بدنه دستگاه از آلیاژ مقاومی می باشد تا در محیط های خشن و سخت دستگاه آسیب نبیند. فلز بودن بدنه این دستگاه سبب شده تا در برابر ضربات به قطعات داخلی آن آسیبی وارد نشود.
• جنس سینی ها از دو نوع آلیاژ می باشد، از فلز و گالوانیزه که تمامی محصولات از این نوع آلیاژ پیروی می کنند به جز باسکول رولیک که همان طور که از اسمش پیداست از تعدادی رول فلزی در کنار هم به وجود آمده تا برای جا به جایی بشکه و کالاهای مشابه به آسانی انجام پذیرد.
• گارانتی که شرکت پند برای محصولات خود در نظر گرفته از معتبر ترین ضمانت نامه ها ی است که با تجربه بالا و سابقه درخشان این مسئولیت را به عهده گرفته اند جالب است بدانید این زمان گارانتی تا 14 ماه محاسبه شده که با پشتیبانی قوی به خریداران دل گرمی میدهند.
• نوع نمایشگر این محصولات همان گونه که در بالا به آن اشاره کرده ایم از بهترین نوع که دارای وضوح دید بالایی می باشند است. LEDبودن این به خریداران گواهی آن را می دهد که از دید قوی و پایداری برخوردار است و می توان زمانی که از صفحه نمایشگر فاصله دارید، اعداد و ارقام را به راحتی مشاهده کنید که این از اصلی ترین پوئن های یک نمایشگر خوب است.
• نوع طراحی این دستگاه ها منظور متحرک و ثابت بودن آن ها است. که شرکت پند با کمک طراحان مجرب و خلاق توانست بهترین و کاربردی ترین طراحی ها را به نتیجه و تولید رسانند. برای باسکول متحرک میتوان این چنین گفت که LED که داخل قالب نمایشگر قرار گرفته و پایه ای که از دو طرف نمایشگر متصل شده و در نهایت از مرکز آن به پایه اصلی نمایشگر نصب شده کمک می کند تا بتوان به صفحه نمایش زاویه داد و آن را تنظیم کرد این نمایشگر با کابلی به کفه متصل می باشد که امکان توزین و شمارش را به وجود می آورد. از طرفی دیگر باسکول ثابت که اغلب در بازار به عنوان طراحی پایه (اولیه) مطرح شده می توانید مشاهده کنید که در این نوع دستگاه نمایشگر به ستونی متصل و در نتیجه به کفه نصب می شود و حمل آن به صورت یکجا صورت می پذیرد.(اگه ابزار مونتاژ را داشته باشید میتوان در حین خرید درخواست کنید تا دستگاه را مونتاژ نشده و سرهم نشده به شما تحویل دهند چرا که این کار سبب کم حجم شدن کالا و بالا رفتن ایمنی دستگاه می باشد.)
این ویژگی های که در بالا به آن ها اشاره کرده ایم دلایلی برای تعیین قیمت هر دستگاه می باشد امیدواریم توانسته باشیم تا با دقت به شما اطلاع رسانی کنیم. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا