نحوه تجارت با عراق

rajeoon

New Member
تجارت با عراق
عراق به عنوان ۴۳ امین اقتصاد صادراتی در جهان شناخته می شود. در سال ۲۰۱۷ ، کشور عراق ۶۰.۸ میلیارد دلار صادر و ۲۹.۷ میلیارد دلار وارد کرد و منجر به تعادل تجاری معادل ۳۱ دلار شد. در سال ۲۰۱۷ ، تولید ناخالص داخلی عراق ۱۹۲ میلیارد دلار بود و سرانه هر فرد ۱۶.۹ دلار بود.



بررسی کلی کشور عراق و تجارت با عراق

در این بخش از سایت اطلاعات کلی در خصوص کشور عراق در اختیار شما قرار داده خواهد شد . مشخصات کشور عراق شامل : موقعیت جغرافیایی عراق ، مساحت عراق ، همسایگان عراق ، جمعیت عراق ، زبان رسمی عراق ، دین و مذهب عراق ، پایتخت عراق ، شهرهای مهم عراق ، واحد پول عراق و …

بررسی بازار واردات از کشور عراق

مجموع صادرات کشور عراق در سال ۲۰۱۷ ، ۱۶۶ میلیارد دلار بود که همین امر این کشور را به ۲۷ مین صادر کننده بزرگ جهان تبدیل کرد. در این بخش از سایت مجموع صادرات کشور عراق در سال ۲۰۱۷ و نمودار کالاهای صادراتی عراق همراه با اطلاعات در خصوص هر کالا میتوانید مشاهده کنید.

بررسی بازار صادرات به کشور عراق

مجموع واردات کشور عراق در سال ۲۰۱۷ ، ۲۱۴ میلیارد دلار بود که همین امر این کشور را به ۲۰ مین صادر کننده بزرگ جهان تبدیل کرد . در این بخش از سایت مجموع واردات کشور عراق در سال ۲۰۱۷ و نمودار کالاهای وارداتی عراق همراه با اطلاعات در خصوص هر کالا میتوانید مشاهده کنید. همچنین در این قسمت می توانید مطالبی همچون : کشورهای صادرکننده به عراق ، کالاهای صادر شده به عراق از ایران و دیگر کشورهای جهان ، راهنمای تجارت کاربردی با کشور عراق ، تبلیغات و بازاریابی در عراق ، فروش مستقیم در عراق ، گمرکات صادرات به عراق ، مشکلات صادرات به عراق ، ممنوعیت برخی کالاها برای صادرات به عراق + دلایل ممنوعیت ، شرایط صادرات به عراق ، مشاوره صادرات به عراق ، بسته بندی کالا برای صادرات به عراق ، سود صادرات به عراق ، صادرات میوه به عراق ، صادرات پوشاک به عراق ، مدارک و مجوز های لازم برای صادرات به عراق و … را نیز مشاهده و آموزش ببینید.

سیاست و اقتصاد عراق

در این بخش از سایت به بررسی و تحلیل محیط سیاسی و اقتصادی کشور عراق می پردازیم.

گمرک ، قوانین و مقررات و استانداردهای کشور عراق

در این بخش از سایت به بررسی قانون و مقررات تجارت و بازرگانی کشور عراق که شامل : قانون اساسی عراق و دیگر قوانین عراق همانند : قانون گمرکی عراق ، قانون ارزی عراق ، قانون بانکی عراق ، قانون مالیاتی عراق ، حقوق مالکیت عراق ، ثبت شرکت در عراق ، استانداردهای کشور عراق و … می پردازیم.

تحلیل فرهنگ و اجتماع کشور عراق

در این بخش از سایت به بررسی و تحلیل محیط فرهنگی و اجتماعی کشور عراق می پردازیم.

منابع اطلاعاتی کشور عراق

در این بخش از سایت به بررسی وب سایت های سازمان های دولتی عراق و وزارتخانه ها و همچنین آشنایی با بانک های مهم کشور عراق و لیست تجار و بازرگانان عراق و آموزش بازاریابی در عراق و بررسی صفحه های نمایش تبلیغات بغداد در عراق می پردازیم. در ادامه می توانید لیست کاملی از مراکز عمده فروشی در بغداد پایتخت عراق را مشاهده کنید.

اتاق بازرگانی ایران و عراق

در این بخش از سایت اطلاعات جامعی در خصوص اعضا و آدرس و شماره تلفن و سایر اطلاعات تجاری مفید و … اتاق مشترک ایران و عراق در اختیار شما گذاشته می شود .

چالش های بازار عراق

در این بخش از سایت اطلاعات جامعی در خصوص چالشهای بازار کشور عراق در اختیار شما گذاشته می شود ، چالش هایی هم چون مشکلات صادرات به عراق و … .

فرصتهای بازار کشور عراق

در این بخش از سایت به بررسی فرصت های بازار کشور عراق می پردازیم . مباحثی هم چون بهترین راه صادرات به عراق ، بهترین کالا برای صادرات به عراق و …

اخبار و اطلاعیه های کشور عراق



در این بخش از سایت آخرین و جدیدترین اخبار و اطلاعیه های کشور عراق را مشاهده می نمایید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا