نحوه بررسی و تشخیص اصالت کالاهای دندانپزشکی

یکی از روش‌های اطمینان از اصالت مواد دندانپزشکی وجود برچسب اصالت کالا روی آن است. با توجه به ابعاد بسیار پرمخاطره و گسترده مالی، جانبی و اقتصادی و دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو، اقلام تقلبی به خصوص در حوزه طرح کنترل اصالت، فرآورده‌های سلامت محور، رهگیری و ردیابی آن بررسی می‌شوند. این طرح با هدف تشخیص کالاهای قاچاق از واقعی و با برچسب سازمان غذا و دارو، روی محصولات نصب خواهد شد.

پس خریداران با استفاده از آن برچسب از طریق سامانه نظارت بر محصولات توانایی گرفتن استعلام را خواهند داشت. در صورت استعلام از طریق برچسب تعبیه‌شده روی محصول، می‌توانید اطلاعاتی مانند نام کالا، انقضا، واردکننده، تاریخ تولید، نام تولیدکننده و همچنین تقلبی یا اصل بودن آن را مشاهده کنید. به‌طورکلی به روش‌های زیر می‌توان از اصالت کالا اطمینان یافت:

کنترل اصالت کالاهای دندانپزشکی به‌وسیله پیام کوتاه

در این روش می‌توان از طریق پیام کوتاه با استفاده تلفن همراه به شماره 20008822، کد 16 رقمی را ارسال کنید. با انجام این کار پیام کنترل اصالت برای شما ارسال خواهد شد.

کنترل اصالت کالا به‌وسیله سایت

برای انجام این کار باید به نشانی Www.TTAC.Ir مراجعه کنید و با کلیک روی لینک استعلام کد رهگیری، کد 16 رقمی را با دقت و به صورت کامل وارد کنید. در این صورت پیام مربوط به کنترل اصالت قابل رویت خواهد بود.

کنترل اصالت از طریق نرم‌افزار موبایل

با دانلود نرم‌افزار طراحی‌شده برای موبایل، می‌توانید از اصالت ملزومات و تجهیزات دندانپزشکی و سایر موارد دیگر مانند تجهیزات دارویی، سنتی، گیاهی، محصولات آرایشی و بهداشتی و سایر موارد دیگر اطمینان پیدا کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا