نحوه بازیابی پسورد اینستاگرام

recovery_instagram_password.jpg

یکی از چالش های همیشگی بسیاری از کاربران فراموش کردن رمز اینستاگرام و در نهایت نیاز به بازیابی پسورد اینستاگرام با استفاده از یکی از روش های موجود است. البته تا زمانی که افراد در این برنامه لاگین هستند مشکل فراموشی پسورد چندان احساس نمی شود اما به محض اینکه به هر دلیلی نیاز به لاگین دوباره در برنامه وجود داشته باشد، این مشکل اهمیت خود را نشان می دهد. به همین دلیل نیز اکنون زمان آن می رسد تا با روش های بازیابی پسورد اینستاگرام آشنایی پیدا کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست در هنگام فراموشی پسورد اینستاگرام خود نگران باشید. چرا که می توانید با استفاده از آموزش زیر به راحتی فرآیند بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل یا از طریق سایت را دنبال کرده و وارد حساب خود شوید. پس اگر شما نیز به دنبال یک آموزش جامع در خصوص بازیابی گذرواژه اینستاگرام هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
روش های بازیابی رمز اینستاگرام
روش های مختلفی برای بازیابی رمز اینستاگرام ارائه شده است که به طور کلی می توان همه آنها را در قالب 2 روش کلی بیان نمود. این 2 روش کلی برای بازیابی گذرواژه اینستاگرام عبارتند از:
  • بازیابی پسورد اینستاگرام با سایت
  • بازیابی رمز اینستا از طریق برنامه
به دلیل اهمیت بالای این موضوع در این مقاله به مبحث بازیابی رمز اینستاگرام پرداخته و در ادامه به بررسی دقیق هر یک از این روش های ارائه شده برای بازیابی رمز خواهیم پرداخت.
1. بازیابی پسورد اینستاگرام با سایت
به منظور استفاده از این روش شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:
1. در گام اول شما باید از طریق لینک Instagram وارد سایت اینستاگرام شوید.
2. در مرحله بعد لازم است روی لینک Forgot password کلیک نمایید و ادامه مراحل را به صورت گام به گام دنبال نمایید.

recovery_instagram_password_from_site.jpg

2. بازیابی رمز اینستا از طریق برنامه
دومین روشی که قصد داریم در خصوص بازیابی رمز اینستاگرام به آن اشاره کنیم، بازیابی پسورد از طریق برنامه اینستاگرام است. برای این منظور شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:
1. در گام اول از فرآیند بازیابی رمز اینستاگرام شما باید برنامه اینستاگرام را دانلود و روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید.
2. سپس لازم است در صفحه لاگین گزینه Get help with logging in را انتخاب نمایید و مراحل را دنبال کنید.

recovery_instagram_password_in_login_page.jpg

3. پس از آن فرآیند تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی با موفقیت به اتمام می رسد و شما می توانید به راحتی وارد حساب خود شوید.
بازیابی رمز اینستاگرام یکی از کاربردی ترین قابلیت هایی است که توسط اینستاگرام ارائه شده است. چرا که خیلی از اوقات افراد پسورد اینستاگرام خود را فراموش می کنند و در صورت عدم آشنایی با روش های بازیابی گذرواژه اینستاگرام نمی توانند وارد حساب خود در این شبکه اجتماعی محبوب شوند. برنامه اینستاگرام راهکارهایی را تحت عنوان روش های بازیابی رمز اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است که با استفاده از آنها کاربران می توانند به راحتی رمز خود را بازیابی کرده یا ریست نمایند. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست در هنگام فراموشی پسورد اینستاگرام خود نگران باشید.
در صورت تمایل به مشاهده آموزش ویدیویی روش های بازیابی پسورد اینستاگرام نیز می توانید از مقاله ما دیدن نمایید:
بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل و سایت + ویدیو راهنما
 

جدیدترین ارسال ها

بالا