نت بوکهای جدید اسوس با نام " کریم رشید "

پرشان

New Member
karim-rashid.jpg




ایتنا - کمپانی ASUS به عنوان مبتکر و اولین سازنده محصولات کامپیوتری موسوم به نت بوک، جدیدترین سری از محصول پرطرفدار خود یعنی Eee PC™ را معرفی کرد.


این محصول جدید موسوم به Eee PC™ 1008KR را یکی از برجسته ترین طراحان کامپیوتری دنیا یعنی طراح مصری مقیم نیویورک با نام کریم رشید طراحی کرده و به همین خاطر کمپانی اسوس این رده از محصولات خود را به نام این طراح نامگذاری کرده است. طراحی این محصول برگرفته از 5 حس اصلی انسان ها بوده که تمرکز بیشتر بر دو حس بینایی و لامسه است. به همین منظور طراحان صنعتی اسوس نیز ابداعات و نوآوری هایی را درمواد اولیه و ساخت این محصول به کارگرفته اند به نحوی که می توان این رده از محصولات ASUS Eee PC™ را معجونی از ابداعات و نوآوری ها در دنیای طراحی صنعتی دانست.

با توجه به ابداعات و نوآوری های به کاررفته در زمینه طراحی ،مواد اولیه ،کارایی ،رنگ بندی و همینطور راحتی کاربران درهنگام کارکردن می توان این سری جدید ازنت بوک های اسوس را پدیده ای متفاوت دردنیای کامپیوتر و نت بوک دانست. ازدیگر ویژگی های جالب توجه Eee PC™ های کریم رشید می توان به محل قرارگیری دستان کاربران درهنگام کارکردن با آنها اشاره کرد که می توانند راحتی هرچه بیشتر کاربران را به ارمغان آورند.

گفتنی است این مجموعه جدید از Eee PC™ های اسوس ازیک صفحه نمایش 10.1 اینچی با پس زمینه نورانی وبدون فریم و همینطورصفحه کلید ازنوع چیکلت سود می برند. قدرت پردازش این محصولات اسوس از طریق پردازشگر جدید Intel® Atom™ N450 با قابلیت ذخیره سازی انرژی تامین می شود که درکنار برخورداری از تکنولوژی منحصربه فرد مدیریت انرژی ASUS Super Hybrid Engine می توانند طول عمر باتری را تنها با یک بار شارژ، تا میزان 6 ساعت ارتقاء دهند.

همچنین محصولات کریم رشید مجهز به سیستم عامل منحصربه فرد Express Gate نیز هستند که امکان دسترسی سریع کاربران به اینترنت و آنلاین شدن را ظرف چند ثانیه فراهم می آورد.این سیستم عامل قادر است تا امکاناتی نظیر تماس های اینترنتی، گشت و گذاردردنیای وب ، بازی های آنلاین کامپیوتری و همینطور دیدن عکس ها وتصاویر را درکوتاهترین زمان ممکن محیا سازد.
لازم به ذکر است که این محصولات درحال حاضر دردو رنگ قهوه ای و صورتی به کاربران ارائه می شوند.
لینک به منبع اصلی خبر
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا