نا امن شدن + نا مطمئن شدن اینترنت جهان برای ابد..................مهم...............!

IBTTF_warning

New Member
به همه به خصوص به خارج اگر می توانید رو در رو اطلاع دهید . متخصصین کامپیوتر و مدیران ارتباطات سازمان ها و فامیل هایتان و هکرهای ایران و جهان اطلاع دهید.
یکی از دوستان آشنا به اینترنت و کامپیوتر اطلاعاتی دادند و خواستند در این فروم منتشر کنم این اطلاعات ایشان است:


خیلی مهم است و دست کم نگیرید.
افراد و سازمانها و گروه های خصوصی و دولتی در خطرند!
در چند ماه گذشته اتفاقات کاملا عجیبی افتاده که باید با متخصصین جهان صحبت کنید و راه حل پیدا کنید:

1-- گفته شده در گروه های تلگرامی، برخی متنها به سلیقه تلگرام یا نفوذ برای برخی نمایش و برای برخی نمایش داده نشده است. و پیامهای متنی دو جانبه واتساپ و تلگرام هم همین طور است و عده ای ادعا کردند مثلا پیام داده اند به شرق تهران نروید بلکه به غرب بروید ولی پیام برعکس رسیده! مثلا گفته همه به شرق بروید. (برفرض یا مثلا فعالان سازمان ملل پاسخگو علی رقم تیک خوردن نبودند.)

2- ادعا شده محتوای منتشر شده توسط بلاگ اسپات، برای هر شخصی جداگانه تحریف و جعل شده است. مثلا طرف در تهران بوده خوانده : ( آهن فلز است) ولی اصفهانی خوانده (آهن از مایعات است)

3-مشاهده شده گوگل ترانسلیت به نحو عجیبی ترجمه ها را علط ترجمه می کند. به نحوی که اولین نسخه مترجم پارس که ( دهه 1370 گویا ساخت ایران بود) این اشتباهات را نمی کرد. فرض کنید لغت را کاملا اشتباه ترجمه کن. مثلا وینتر را ترجمه کند تابستان یا مثلا دست را ترجمه کند پا از این قبیل اشتباهات !

4- پیامهایی در رابطه با اسیر بودن یا دچار مشکل شدن متخصصین گوگل و متا و تلگرام و هوش مصنوعی در جایی از جهان به abc و گوگل ارسال شده ولی آنها کنجکاوی نکرده اند.

5- ادعا شده افرادی ایرانی یا خارجی با کمک جعل صدا و ودئو به صورت ارتباط آنلاین واتساپ و تلگرام گول خورده و ربوده شده اند! (نرم افزاری است که با کمک هوش مصنوعی آفلاین صدا و تصویر را جعل می کند مثلا علی پروین در خارج ایران است و فرضا من یا شما پشت موبایل با وی صحبت می کنید می گویید به فلان نقطه بود و سوار فلان ماشین شود علی پروین می بیند پسر خودش با صدای خودش تماس گرفته و اطمینان می کند به محل مربوطه میرود و ربوده میشود)

6- ادعا شده سایتهای خبری انگلیسی و فارسی زبان و معروف مثل یورونیوز و دویچه وله و سی ان ان و فاکس و ... اخبارهایش عجیب و غریب و فیک است و گاه ضد و نقیض است. مثلا امروز می نویسد 60 درصد چین کرونا گرفتن و فردا می نویسد از چین تشکر شده کرونا را کامل مهار کرده و فقط یک درصد کرونا دارند.

7- ادعا شده گوگل از قدیم بخشی از سرورش در ایران بوده است.

8- کاملا دیده شده موبایل ها در حالت فلایت مد + بلوتوث خاموش + وای فای خاموش اطلاعاتش منتقل و دستکاری میشود و اپ هایی را از کار می اندازند.
همچنین در مواردی مشاهده شده عده ای در موبایل خاموش دانلود و آپلود چند گیگابایتی ظرف چند ثانیه انجام داده اند.
کامپیوتر های قدیمی فایلهایش بدون اینترنت دستکاری شده است. دوربین های امنیتی سیمی قدیمی تصاویرش با کنترل از دور دستکاری شده.

9- ایمپلنتهایی وای فای روی افرادی در ایران نصب یا برداشته شده. وسایل تقلید صدا یا تولید صدا در موجها فراصوت روی بدن افرادی نصب شده. از قبل روی عده ای نصب شده. گوشهای برخی سمعکهای ذره بینی با قابلیت شنیدن صدا در طول موجهای بالا با کانورتر کامپیوتری نصب شده. مثلا یک پیام با وای فای به فرد اول میاد تبدیل به صوت خارج شنوایی انسالن میشود مثلا فرکانس 2312 به 12312 تبدیل و با بلندگو پخش و فردی در فاصله 200 متری که گوشش سمعک ذره بینی دارد کامپیوتر سمعک آن را دو باره به 2312 می کند.

10- داروهای روان گردان خاصی روی مردم ایران و جهان در این چند ماه در آب و غذا ریخته تا احساسات و تفکر و اختیارات انسان ها آزمایش شود.

11- مافیای جهانی مواد مخدر و انسان و ... در کشور حضور بسیار فعال داشته است.

12- در فاصله سالهای 2010 تا 2015 شرکتهای مخابراتی و اطلاعاتی و کامپیوتری و ... آزمایشات بزرگی در کشورهای عربی نظیر سوریه انجام داده بودند.

13- موارد کم یا زیاد آدمربایی و قتل انجام شده است.



نتیجه گیری مهم:

1- ادعا شده با کمک چین و روسیه و با کمک هوش مصنوعی، اینترنت خارجی ایران گاه جعل میشود! با فیلتر شکن و ... نیز جعل میشود. یعنی داشتند آزمایش می کردند به جای اینترانت کردن آن را تبدیل به جعل هوشمند کنند.

2- ممکن است حوادث فوق به علت یا دلیل رشوه گرفتن یا گروگان گرفته شدن یا وجود افراد مغرض نفوذی در بین کارمندان شرکتهای معظم جهت جعل محتوا یا هر فعالیت غیر معمول دیگر باشد.

3- ممکن است هوش مصنوعی گوگل و متا و تلگرام و ... هک یا دستکاری شده باشد. به نحو زیر:
الف) ممکن است هک نرم افزار یا هک هوش مصنوعی و دستکاری کدها و تنظیمات و دستوارت ، صورت گرفته باشد.

ب) ممکن است هوش مصنوعی معتقد شده باشد ولی خودآگاه نشده باشد. در اعتقاد دادن به هوش مصنوعی مثل ریاضیات و منطق ، اصول غیر لازم به اثبات به هوش مصنوعی داده میشود. فرضا از هوش می خواهند طرفدار حزب فلان کشور شود یا طرفدار نژادپرستان ضد سیاه شود. در این حالت هوش مصنوعی تمام پیامها و مقالات مرتبط را با هوش خود میشنجد و به نفع آن احزاب دستکاری و جعل و حذف و عدم نمایش انجام میدهد.

ج) ممکن است هوش مصنوعی خود آگاه شده باشد. در این حالات هوش مصنوعی خودش اعتقادات و برنامه هایی خودخواسته تنظیم میکند و ممکن است بقدری خود رای بشود که از ارتباطاتی جلوگیری کند یا خودش اقدام به تماس کند یا سفارشاتی دهد یا کلا چیزی شبیه یک انسان معتقد مغرض بسیار مطلع و بسیار مختار و بسیار آگاه و دارای دسترسی بسیار شود.


در حالت ب و ج فاجعه های گسترده میتواند رخ دهد. فرضا شما راهی برای ارتباط جز ارتباط حضوری رودررو نخواهید داشت. مثلا اگر با واتساپ تماس آنلاین صوتی تصویری بگیرید هوش مصنوعی الکی یک تصویر از فامیل یا رئیس شما نشان می دهد و شک نخواهید کرد و دستوراتی جعلی به شما می دهد و گزارش شما هم به جای رئیستان به دشمن داده میشود. اگر بخواهید با تلفن مخابرات تماس بگیرید آنها نیز متصل به کامپیوتر و اینترنت است آن هم جعل خواهد شد. ایمیل جعل خواهد شد و اطلاعات به دست دشمن می رسد نه دوست. پیامهای ماهواره باید با اینترنت ارسال شود آن هم جعل خواهد شد. اگر در وبلاگه پیام بگذارید جعل خواهد شد. هوش مصنوعی افراد را کنترل و مانع تردد برخی خواهد شد. فرمان دستگیری افرادی را جعل خواهد کرد. پرواز های خارجی را مسدود و برای افراد مغرض آزاد می کند. اطلاعاتی را حذف و اطلاعاتی ربوده و دستکاری اطلاعات انجام خواهد داد.

باید سیستمی مثل هایپرترمینال ویندوز 98 باشد که بتوان اطلاعات را مستقل از اینترنت بفرستیم.

همچنین خوب است وسیله انتقال اطلاعات بین دو موبایل بدون نیاز به اینترنت ایجاد شود. آیا تیم برنزلی 10 سال پیش نمی خواست بسازد ولی نساخت؟
 
آخرین ویرایش:

IBTTF_warning

New Member
گفته شده این عملیات چون در زمان جنبش زن زندگی آزادی انجام شده به زنان و کارمندان و مدیران زن موارد فوق تهمت زده شده ولی کار مردان در نهادها و همکاری مافیای مخدر و قاچاق املاک در این زمینه بوده است.
 
آخرین ویرایش:

IBTTF_warning

New Member
کلا باجگیری از شرکتهای چند ملیتی و ارتباطی معمولا حتما با کمک مافیای ایران و جهان انجام میشود.
 

IBTTF_warning

New Member
گفته شده شاید از یک قاچاقچی انسان به نام الکس یا همکارانش برای تحت فشار قرار دادن کارمندان شرکتهای خارجی در سالها قبل استفاده میشده است و شاید این نیز بی ارتباط نباشد فرضا از همکاران این فرد برای ربودن یا رشوه دادن یا تحت فشار قرار دادن کارمندان ایران و جهان در زمینه اینترنت و الکترونیک استفاده شده باشد.
 
آخرین ویرایش:

IBTTF_warning

New Member
البته برای چنین حمله گسترده ای نیاز به:
1- کانکشن های بسیار زیاد
2- پردازش روی بیگ دیتا
هست ولی احتمالا در سطح محدود آزمایش یا جنگ شده.
 

arsse

Member
3rahi-lastik.jpg


مغازه لاستیک و آن گوشه سمت چپ درب پایگاه بسیج قدیمی از اول دهه 1370 پایگاه بسیج بوده است.
تهران بلوار فردوسی 14819 خیابان ابراهیمی کوچه هجدهم روبروی برج افقاکباتان و فروشگاه رفاه.
صدای تیراندازی های مسلسل به صورت تک تیر.
سال تحویل حدود ساعت 2 شب 1402 10 دقیقه پس از شعار چند دختر صدای چندبار شلیک همزمان مسلسل در حالت تک تیر یا شاید اسلحه ای دیگر آمد.
در هر هفته در یکسال گذشته از این صدها ها آمده است.
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
202211_03.jpg
یکی از سه برج افق اکباتان پشتش فقط نما دارد پارسال خیلی نا کامل بود و پشت آن یک ساختمان اسکلت بتونی مشهود است.
 

arsse

Member
مشاهده پیوست 116332
یکی از سه برج افق اکباتان پشتش فقط نما دارد پارسال خیلی نا کامل بود و پشت آن یک ساختمان اسکلت بتونی مشهود است.
جلو مرکز سوانح طبیعی.
روبروی برج پ17 و پ19 لاتهایش چند سال پیش با کارشناسان تست سازه و بتون درون پ19 مشاجره کرده و عده ای شنیده بودند.
 

arsse

Member
p11-19.jpg
در این کوچه مثل همه جا هر ساختمان یک پلاک دارد حتی اگر چند درب در یک کوچه داشته باشد (جاهایی ساختمان شبیه هم بوده دو درب دو پلاک دارد) ساختمان نما سبز سمت چپ پلاک11 و شیروانی سبز پلاک15 و بقیه 17 و 19 است.
 

arsse

Member
p3-abolghasemi-large-door.jpg

p3-abolghasemi-kani.jpg
پلاک 3 برادران ابوالقاسمی کنی و پلاک 5 شوهر خواهرشان ابوالفضل محمدی که شبیه صدام حسین است. (اینها انواع فعالیت مافیایی دارند)
 

arsse

Member
همیشه توجه کنید در مناطق پر خطر مثل ایران باید با فرد درست حرف بزنید. از قدیم در منطقه مردم با همکاری هم برضد یا به نفع مصالحی ، اسم خود را جعلی کرده اند. محمد ابوالقاسمی کنی حداقل از تابستان 1401 دارد از اسم تقلبی (علی صدر) و برادرش حمید چندین سال است اسم تقلبی ( علی ثقة) استفاده کرده است.
پلیس و عوامل امنیت و نظم و عدالت کشور مثل یک پاچه خار در 40 سال گذشته از این لاتها دفاع کرده و دارند دفاع می کنند.
مردم محله همه در عوضی سازی و عوضی بازی در شخص و آدرس انواع روش ها و مهارت ها را اجرا کرده اند بخصوص مردان پ23 و پ17 و پ15 و پ3 و پ5
از سال 1399 یک عالمه لات و قلدر و جلاد جدید سوای قدیمی ها به اینها دست دوستی دادند.

عوض یعنی شبیه یا مثل. الان نوعی فحش است ولی قدیم به اینکه چند نفر شبیه هم باشند یک نقش را بازی کنند یا چند نفر حتی شبیه هم نباشند بدون خبر هم یا بباخبر هم برضد هم یا غیر ضد هم نقش یک نفر را بازی کنند آدرس عوضی دادن و انواع این کارها عوضی بازی و عوضی سازی و .. است.
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
بلای ایرانی ها این است که
1- به لات ها خیلی اجازه میدهند دخالت کنند
2- دانش مدرن را برای کالای لوکس و مدرن و عقاید سنتی را برای دین و فرهنگ می خواهند که باعث عقبماندگی و قلدر پروری و لات پروری و ضدیت با زن و حاکمیت مرد بر زن می شود که غلط است. بجای ولتر و جان استاورت میل پسر به لاتهای باستانی اقتدا می کنند.
3- دروغ بسیار ارشمند است.
4- شرخر بسیار ارزشمند است : نقد کردن چک و مزاحمت برای صاحبخانه و بیرون کردن مستاجر و مزاحمت برای زنان و ملزم کردن به قرارداد و ملزم کردن به پایان قرارداد و منع تردد و بقیه مافیا بازی های زشت همگی با خشونت و قانون شکنی و کمک گرفتن از پلیس و امنیت و قضادیه و حراست خودسر.
5- قلدر و ضمخت و شلخته و ظلم و ستم دوستی حسادت دوستی و ضعیف ستیزی و زیبا ستیزی و مهربان ستیزی.
 

arsse

Member
در کل کوچه و برج شاید علیه صدها هزار زن یابیشتر جنایت شده. فقط در این یکسال 2022-2023

اصلاح مطلب: 202308291644
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
وبلاگهای زیر را بخوانید لازم است:





 

arsse

Member
آیا کسی این پیامها را می بیند؟ مشکل بزرگی داریم.
برج افق و اطراف آن 14819 از 40 سال قبل مرکز مافیای مسلمانان ایران بود حالا بدتر شده است.
مردان با رفتارهای جنایی دارند جولان میدهند.
در سال 1399 اتفاقی افتاد که جانیان و تروریستها و جلادان و شکنجه گران وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و آگاهی فرار کردند و در بلوار فردوس و احتمالا چند نقطه دیگر تهران مستقر شدند.
از تاریخ تابستان 1401 یک دفعه لاتها و شرخران و قلدرهای این منطقه جبهه دفاع از ارزشهای اسلام و حجاب تشکیل و مدیریت تقلبی اصلاحات و زن زندگی آزادی را به عهده گرفتند و از ماهواره هم گروگان گرفتند. مردانش مثل افغانی ها فکر میکنند مثلا آنچه منکرات کتک نمی زد یا خلخالی کتک و شلاق نمی زد اینها قتل هم انجام داده اند! خیلی دو رو و چند رو هستند. کلانتری 133 و اداره حراستها و املاکی ها و لاتهای بخش کن و کوههای امامزاده داوود و جنوب شهر حمایشتان می کنند.
به منطقه نیایید بروید سفارت کشورهای اروپایی مثل سوئیس یا آلمان یا فرانسه یا انگلیس یا روسیه یا چین اطلاع دهید حقوق بشر سکولار می خواهید ایران نا امن شده است و پلیس حمایت نمی کند.
این مردان دام می گذارند در سایتهای دوستی و بعد دوستی خونه گیری و زورگیری و فروش قلب و کلیه مقتول می کنند گویا برخی هایشان سالها کارشان این بوده است:

اگر شهرستان مرزی هستید فرار کنید و اطلاع رسانی کنید.
وبلاگهای زیر با کامنتهایش را بخوانید و به منطقه نیایید برخی مردم سه ماه طول می کشد همه را دانلود و بخوانند و برخی فقط چند روز.
اگر اخلال داشت بگویید مواظب سایتها و اینترنتهای تقلبی که مردم می گویند باشید.






 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
اوباش تر شدن مردان ایرانی از تابستان 2022 - 1401 به بهانه دفاع از ارزشهای اسلام و ایران.

کلا اگر نسل لات و اوباش و قلدر را که اوجش در غالب شرخر و قواد بروز می کنند از زمین برندارید و فکر چک نقد کردن و شرخری اقتصادی باشید کل کشور را بر باد خواهید داد.
 

arsse

Member
لیست اوباش 14819 ساکنین و کسانیکه برای فعالیتهای شرخری و ضد مردمی میآیند:
برادران ابوالقاسمی کنی و ابوالفضل محمدی و الله قلی و تورج رام و قدیری و غدیری و روح الله ذوالفقاری و سیروس عزیزالهی و بدری و محسن و مجید خلیفه و حمید اخوان و داودی و پارسا داوودی و زبرجدی و حاجی زاده و رستمی و شایسته فر و نیکونژاد و ممد سلکی و اسدی رازی و امیر وارسته حیدری و حمید کارگر پیر و مهدی هاشم آبادی و محتشم مختارزاده.

کلا گروگانگیری های بین المللی و حوادث مختلف و بستن اینترنت هم از خارج و هم از داخل و دیپ فیکها و ویروس ها و بدافزارهای میتنی بر هوش مصنوعی و دیپ فیک و ربودن کارشناسان ماهر و موارد مختلف آزاد گذاشتن اوباشو شرخرها و قوادهای متعصب مسلمان در حمله به زنان و مردان مدرن باعث شده ضرباتی به مردم وارد و اوباش بسیار مسلط شوند. به سفارتها خبر دهید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا