مینی کیس استوک دست دوم در هوپاد رایانه

مینی کیس استوک یا کامپیوترهای تجاری مونتاژ شده در کارخانه چند سالی است که بازار خرید و فروش خوبی در صنعت کامپیوتر دست دوم و دست دوم داشته اند زیرا خرید کیس استوک (کارکرده) علاوه بر قیمت و کیفیت خوبی دارد و شما در صورت عدم رضایت می توانید آن را به راحتی در بازار بفروشید. برای خرید از فروشگاه هوپاد رایانه روی لینک کلیک کنید.

hupadrayaneh


کیس کامپیوتر استاندارد به یک محفظه مکعبی اشاره دارد که شامل مادربرد، قطعات پردازشی، حافظه، فن، منبع تغذیه و درایو نوری است. کیس های کامپیوتر دست دوم برندهای معروفی مانند اچ پی، دل و لنوو معمولا از فلزات مقاوم و ضد زنگ ساخته می شوند، زیرا بسته به نوع استفاده از آن ها باید بتوانند قطعات اصلی را برای مدت طولانی و در شرایط مختلف محافظت کنند. . . کیس‌های be Stock معمولا در رنگ‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری و نقره‌ای تولید می‌شوند، اما در مواردی مانند کیس‌های بازی نیز شاهد استفاده از رنگ‌های زنده‌تر هستیم.

برای خرید مینی کیس استوک روی لینک کلیک کنید

کیس استوک اچ پی Archives


در سمت جلوی کیس‌های کامپیوتر اصلی، یک دکمه روشن/خاموش، یک دکمه باز/بستن درایو نوری، برخی از پورت‌های پرکاربرد مانند پورت USB، و یک پورت هدفون/میکروفون وجود دارد. تمامی پورت هایی که کاربران برای اتصال دستگاه های ورودی/خروجی یا انتقال اطلاعات به آن ها نیاز دارند، در پشت کیس های دست دوم قرار می گیرند.
خرید کیس کامپیوتر دست دوم گاهی بهینه تر از خرید لپ تاپ است. به عنوان مثال در مواردی که نیاز به ارتقاء قطعات خاصی مانند تولید پردازنده، کارت گرافیک و ... دارید، گزینه های بیشتری خواهید داشت، بنابراین با خرید استوک کیس وارداتی، می توانید مدت زمان بیشتری از رایانه خود استفاده کنید. .


اندازه جعبه های استوک

اکثر کاربران با کیس های حجیم و حجیم به اندازه برج آشنا هستند. اما جالب است بدانید که کیس های کامپیوتر استوک برای موقعیت های مختلف در اندازه های مختلف عرضه می شوند.
کیس های دست دوم تاور همان طور که از نامشان پیداست کیس های بزرگ با قابلیت حمل کم هستند که معمولا دارای تعداد زیادی پورت USB، دو تا سه نوع پورت خروجی بسته به مادربرد با توجه به سایزشان هستند. مانند HDMI، VGA و DisplayPort. همچنین یک پورت LAN برای اتصال به شبکه های داخلی روی این کیس های کامپیوتر وجود دارد. این کیس ها معمولا فضای کافی برای نصب درایو نوری داخلی دارند، اما اگر نیازی به استفاده از حافظه های نوری CD/DVD ندارید، می توانید از این فضا برای نصب پورت های USB بیشتری (در صورت پشتیبانی مادربرد) استفاده کنید یا یک کشو برای استفاده کنید. تعمیر و نگهداری کابل های ارتباطی معمولا تاور کیس های استاندارد قابلیت ارتقای پردازنده اصلی، گرافیک و ظرفیت حافظه اصلی و رم را دارند. حتی در صورت لزوم، می‌توانید از حافظه پرسرعت SSD و حافظه HDD با ظرفیت بالا استفاده کنید تا فضای ذخیره‌سازی بالا و سرعت بارگذاری فایل‌های زیادی را فراهم کنید.


کیس های مینی سایز پیش مالکیت که در دو سایز SFF و DT معرفی شده اند از نظر فضای اشغال شده برای تقریبا نیمی از کیس های سایز برج مناسب هستند. یکی از مزایای این محفظه های استوک قابلیت استفاده به صورت افقی و عمودی می باشد و از آنجایی که استحکام بدنه این محفظه ها معمولاً بسیار زیاد است می توان مانیتورهای سبک و نیمه سنگین را در آنها قرار داد. . همچنین در برخی موارد امکان ارتقاء قطعاتی مانند کارت گرافیک نیز وجود دارد. این کیس های کامپیوتر اصلی معمولا فضای مناسبی برای قرار دادن درایو نوری داخلی دارند. از نظر تنوع درگاه های ارتباطی هم مینی کیس و هم تاور کیس دارای تعداد پورت کافی هستند. این موارد از محیط کار منزل، دانشجویی و پژوهشی قابل استفاده است.


کیس‌های مورد استفاده در اندازه‌های کوچک به نام‌های USFF و USDT شناخته می‌شوند. از نظر تئوری، طول این کامپیوترهای سریال کمی بیشتر از طول قلم است. مادربرد، قطعات پردازشی، رم و هارد دیسک این کیس ها معمولا در اولترابوک ها استفاده می شود. همچنین این کیس ها فاقد درایو نوری داخلی هستند و برای استفاده از حافظه های نوری کافیست یک درایو نوری خارجی تهیه کرده و از طریق پورت USB به سیستم خود متصل کنید. این کیس های مینیاتوری قابلیت ارتقاء قطعات پردازشی را ندارند و بیشتر برای شرایط کاری دفتر، منزل، فروشگاه و ... مناسب هستند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا