سلام.
تبريك مي گم كار جالبي شده. حالت كاراكتر هم خيلي خوبه. مخصوصا درخته.
فقط بنظرم براي آستين هاش از يك Texture تقريبا تك رنگ استفاده كنيد بهتر باشه . به اين علت كه چروك ها رو خوب نشون بده.
اگر يكمي روي Texture مژه ها هم بيشتر كار كنيد كه فرم بهتري بگيره ، ديگه خيلي عالي مي شه.
راستي از چه ترفندي براي ساخت درخت استفاده كرديد ؟؟ واقعا فرم و حالت زيبايي داره. ( در حد يه توضيح كوچولو هم كافيه! ممنون )
موها رو چطور؟؟ ( البته گفتيد Texture هست ، اما يكمي دقيق تر توضيح بديد. )
منتظر رندر نهايي هستيم.
موفق باشيد.
يا علي.
میسی مهربون لطف دارین
نه خوب باسه تکستچر لباسش کلی بالبال زدم و وقت صرف کردم
چین و چروک ها رو فکر کنم به این دلیل نشون نمیده که باسه پایین اوردن زمان رندر بنکلن ao رو غیر فعال کردم
موقع رندر نهایی دوباره فعالش می کنم
موها و مژه ها همونطور که توی پست قبل گفتم پینت هستن و توی فتوشاپ اضافه شدن..هنوز روشون کار نکردم
ولی بهر حال می دونم این مو رو راحت می تونم به وسیله ی تکستچر دادن به پلانهای مختلف روی سر ایجاد کنم.هیر سینما 4 دی و مایا هر دو رو تست کردم اما احتمالن دانشم در این زمینه ناقص هست و باسه همین نمی تونم فرمی که لازمه رو با هیر ایجاد کنم
درخت هم با زی اسفر ساختم و بعد مدلینگش کلن با براش های inflate,standard و claytube بوده
بعد توی فتوشاپ حدود 20 تا الفا ازعکس درخت های مختلف ساختم و دیتیل درخت رو دادم
تکستچر اش هم از عکس درخت واقعی و zapplink هست..اما چون سایز تکستچر و نرمال مپ رو کوچیک زده بودم امروز دوباره میشینم تکستچر می کنم چون سایز آ4 رندر گرفتم درختش اصلن جالب نشد
خوب شده
آفرین
فقط حالت کاراکترتون یه خورده خشکه
مثلا شاید بهتر باشه به انگشتهاش یه خورده حالت بدید
ممنون ^.^
خشکی کاراکتر فکر کنم ربط مستقیمی به فضای اطرافش داره.بعلاوه که فرم انگشت های دست بالایی رو باسه این به اون حالت در اوردم چون قراره یکی از پرنده هایی که مدلش کردم قبلن روی دستش بنشینه
یه کم درختش رو درست کردم..موقع مدلینگ چون دفعه اول بود مدل کرده بودم چند جا سوتی های بدی داده بودم
العانم میخوام بشینم زیور الات و زلم زیمبو! هاشو تکمیل کنم :دی
فکر کنم عصر باز تاپیک رو اپدیت کنم
ممنون میشم مشکلاتشو بگید
پ.ن: موها و مژه ها هنوز هم در فتوشاپ پینت شدن..همینطور پرهای روی بال پرنده...ادامه ش در پست اینده :دی