میتونید این رو واسم ساده کنید؟!

Arash-AS

Member
سلام برو بچه های as2 کار

من این الگوریتم رو برای کار خاصی که نیاز داشتم نوشتم ولی یکم طولانی و پیچیده شده
می خواستم ببینم کسی میتونه یه الگوریتم که همین کار رو انجام بده بنویسه ،

ولی به این بلندی نباشه ،چون اینطوری که خودم میخوام یه تغییر روش انجام بدم ، گیج میشم:shock:

راستی اگه کار این الگوریتم رو متوجه نشدید بگید که توضیح بدم:wink:

PHP:
	sx = (Math.sqrt((nx*nx)+(ny*ny)))*Math.sin((180-(mc._rotation-(Math.atan2(dx, dy)/(Math.PI/180))))*(Math.PI/180))+mc._x;
	sy = (Math.sqrt((nx*nx)+(ny*ny)))*Math.cos((180-(mc._rotation-(Math.atan2(dx, dy)/(Math.PI/180))))*(Math.PI/180))+mc._y;
 

++Hadi++

Active Member
در مورد ساده کردنش اولین راهی که به ذهنم می رسه اینه که یه فانکشن بنویسین که یه عددی رو که به عنوان ورودی می گیره رو به توان دو برسونه و اونو return کنه .و با استفاده از اون یه کم کار ساده تر می شه .بعد یه فانکشن دیگه بنویسین که :
PHP:
math.PI/180
رو return کنه .
مسئله خیلی پیچیده ایه ولی فعلا این کارا رو بکنین تا بعدا یه فکرایی بشه کرد .
 

Arash-AS

Member
ممنون ازت هادی جان ،

خب در مورد نوشتن یه فانکشنی که اعداد رو به توان دو برسونه خیلی خوبه ، در اصل یکم کوتاه تر میشه ولی بازم...
برای Math.PI/180 فکر خوبی کردی ، ولی به نظرم اینجوری همچین دلچسب نمیشه ، می دونی که چی میگم!:sad:

کار الگوریتم :

اینه که موقعیت یک مووی کلیپ درون یک مووی کلیپ دیگه رو نصبت محور مختصات _root رو بدست میاره ، یا اینکه موقعیت اون
مووی کلیپ رو نصبت به محور مختصات _root تعیین می کنه.

خلاصه چون نیاز داشتم ، همچین چیزی رو نوشتم ،فکر کنم چیز بدرد بخوریه اگه بدرتون خورد ازش استفاده کردید یه یادی هم از ما بکنید:wink:

بازم ممنون ازت هادی جان زحمت کشیدی وقت گذاشتی، اگه بازم راهی به ذهنتون رسید بگید.
 

++Hadi++

Active Member
اسمم هاد هست.
فک نکنم در مورد فلش نیازی به ساده کردن بیشنر از این باشه . تا همین حد کفایت می کنه .حالا باز سعی می کنم ببینم چی کار می تونم بکنم .
بای...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا