بی بی کد موزه یا گورستان فرهنگ و هنر!

*farshid*

کاربر VIP
سلام خدمت عزیزان دل دوستان گرام.
این تصویر گوشه ای از پایان ناممه.



مدلینگ ... max
رندر ... vray max
چمن... vray proxy + vray scatter
تکسچرینگ... photo impact+ max
افکت های پست شامل : -افزودن درختان-پرندگان-تغییر رنگ مختصر آسمان-کمی باران در photo impact

نور صحنه... hdri + vray sun+vray light

منتظر نقدهای مفیدتون هستم :rose:
میخوام روش بیشتر کار کنم.
 

پیوست ها

  • very the last ultimate final.jpg
    very the last ultimate final.jpg
    207.8 کیلوبایت · بازدیدها: 89
  • the last attempt23.jpg
    the last attempt23.jpg
    205.8 کیلوبایت · بازدیدها: 72
آخرین ویرایش:

.:. soroosh .:.

Active Member
خیلی خوب شده .
نکاتی که به نظر من میرسه اینا هستن :
امواج آب خیلی یک دست هست .
فرو رفتگی روی دیوار ها خیلی زیادن.
شاید با یک نورپردازی دیگه و نور عادی و طبیعی تر ،بهتر بشه . ( البته الان هم تم رنگی و نور خوبی داره )
موفق باشید.
 

*farshid*

کاربر VIP
مرسی از نقدت.
حق با شماست... یه نمه بامپش زیاده. :rose:
سعی میکنم با بامپ کمتر هم رندر بگیرم.
 

Farrokh

Active Member
خوب این کار واقعا متفاوتیه

اول به من بگو ببینم چه حسیو می خواستی با این مود رنگی منتقل کنی تا بعد نقدش کنم
 

*farshid*

کاربر VIP
خوب این کار واقعا متفاوتیه

اول به من بگو ببینم چه حسیو می خواستی با این مود رنگی منتقل کنی تا بعد نقدش کنم

میخواستم تکاندهنده باشه
حس نیستی
حس یه قبرستون متروکه

در ضمن میخواستم یه کار متفاوت بشه.
بیشتر میخوام هنری باشه (شبیه نقاشی) تا رئال
 
آخرین ویرایش:

Farrokh

Active Member
خوب
فکرشو می کردم

ببین
صرف نشون دادن یاس و نا امیدی وقتی جالب می شه که روزنه ی امیدی هم براش بذاری
وگرنه طرف دپرس می شه خود کشی می کنه :green:
یعنی چی؟
یعنی به گونه ای کارتو مایوس کننده بکنی که بیننده دلش بخواد حرکت کنه و بره به جایی که تو راهنماییش می کنی
جایی که از همه جا پر نور تره و یا هر ایده ای که به ذهنت برسه

بهت توصیه می کنم میوزیک ویدئوی lithium از گروه Evanesce رو ببیی
توی این پست هم من یه تحلیل کوچیک در موردش نوشته بودم یه زمانی :


http://forum.majidonline.com/showpost.php?p=723699&postcount=34

در مورد خود کار هم فکر کنم یه ذره کنتراست نور باید بیشتر بشه ولی عوضش سایز سایه بزرگتر بشه تا حس پویایی به کار نده

ضمنا متریال درت هم به شدت نیاز هست
از بالای دیواره های بتنی باید جای شره ی آب رو بشه دید

الان پلان رو خوب نمی تونم درک بکنم
ولی فکر کنم اون نوره که می گفتم بتونه از بین اون وویده خودشو نشون بده

شایدم داخل بنا رو پر نور کنی که مثل یک سفینه ی نجات توی اون شرایط بد و به قول خودت گورستان فرهنگ و هنر عمل کنه

بهر حال کار قشنگی شده
موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

behrad_mouse

Well-Known Member
اول خوبیها و نقاط قوت:
اگه نگم ترکوندی میترکم
راستش حس و رنگ فضاش یه ذره آدمو یاد فیلمایی میندازه که توش خون آشام و خفاش و کلا چیز ترسناک قرار رخ بده
اگر خواستی هنری باشه دقیقا هست
شاید کسی نتونه بفهمه که تری دی هستش
رنگ آسمون و اون پرنده ها عالی
dirt این کار رو دوست دارم کاشکی رو کناره ولبه استخر به کار میرفت

نقاط ضعف:
متروکه جاییکه ترک شده پس با آدم موافق نیستم که گذاشتی
و متروکه به این دلیل ترک شده که خرابی توش زیاده اینجا dirt عالیه ولیخرابی دیده نمیشه
چمن ها بیشتر شبیه درخت های کاج خیلی کوچیکن شایدم اشتباه کنم ولی فکر کنم کوپه ای نباشن بهتره

خیلی دوست دارم با هم یه کار تری دی بزنیم(یه فضای خارجی متروکه) من تو مدلینگ جزییات حوصلم زیاده:rose:
عکس های صحنه های مخروبه کمک خوبین
درختچه های سمت چپ!!!(مدل یا Rpc )
 

*farshid*

کاربر VIP
خیلی ممنون از نقد خوب و معمارانه ای که انجام دادی.
راست میگی بهتر بود یه کورسوی امیدی تو کار دیده میشد تا بیننده رو جذب فضای معماری داخلی بکنه
روشی که ارایه دادم بیشتر دافعه ایجاد میکنه تا جاذبه
البته دو تا vrلایت گذاشته بودم داخل که بعدا شدتشو اینقدر اوردم پایین که چیزی ازش باقی نموند:sad:
دارم zdepth رو هم استخراج میکنم که ارایه نهایی رو با اون انجام بدم

( یادت میاد میگفتم موقع رندرینگ سیستم هی ریست میشه؟؟؟؟ ... ایراد از فن cpu بود. یکم روغن مالیدم تهش ردیف شد:))
 

*farshid*

کاربر VIP
خوب
فکرشو می کردم

ببین
صرف نشون دادن یاس و نا امیدی وقتی جالب می شه که روزنه ی امیدی هم براش بذاری
وگرنه طرف دپرس می شه خود کشی می کنه :green:
یعنی چی؟
یعنی به گونه ای کارتو مایوس کننده بکنی که بیننده دلش بخواد حرکت کنه و بره به جایی که تو راهنماییش می کنی
جایی که از همه جا پر نور تره و یا هر ایده ای که به ذهنت برسه

بهر حال کار قشنگی شده
موفق باشید
خیلی ممنون از نقد خوب و معمارانه ای که انجام دادی.
راست میگی بهتر بود یه کورسوی امیدی تو کار دیده میشد تا بیننده رو جذب فضای معماری داخلی بکنه
روشی که ارایه دادم بیشتر دافعه ایجاد میکنه تا جاذبه
البته دو تا vrلایت گذاشته بودم داخل که بعدا شدتشو اینقدر اوردم پایین که چیزی ازش باقی نموند:sad:
دارم zdepth رو هم استخراج میکنم که ارایه نهایی رو با اون انجام بدم

( یادت میاد میگفتم موقع رندرینگ سیستم هی ریست میشه؟؟؟؟ ... ایراد از فن cpu بود. یکم روغن مالیدم تهش ردیف شد:))
 

*farshid*

کاربر VIP
اول خوبیها و نقاط قوت:
اگه نگم ترکوندی میترکم
راستش حس و رنگ فضاش یه ذره آدمو یاد فیلمایی میندازه که توش خون آشام و خفاش و کلا چیز ترسناک قرار رخ بده
اگر خواستی هنری باشه دقیقا هست
نقاط ضعف:
متروکه جاییکه ترک شده پس با آدم موافق نیستم که گذاشتی
و متروکه به این دلیل ترک شده که خرابی توش زیاده اینجا dirt عالیه ولیخرابی دیده نمیشه
چمن ها بیشتر شبیه درخت های کاج خیلی کوچیکن شایدم اشتباه کنم ولی فکر کنم کوپه ای نباشن بهتره

درختچه های سمت چپ!!!(مدل یا Rpc )

خیلی ممنون از نقدت. خوشحالم که از حال و هوای کار خوشت اومده

اینکه از اون آدما نیست ...یه چیزیه تو مایه های دختر کبریت فروش یا هر دختر بدبخت بیچاره ای که فکرشو بکنی:sad:
اره چمن ها یه خورده بزرگ شدن... در واقع چمن نیستن یه سری بوته هستن که اشلشو کوچیک کردم.
در ضمن اگه بخوام یه مقدار هم خرابی به کار اضافه کنم دیگه نمیشه پایان نامه... میشه پایان تمام نامه ها...
البته ایده خوبیه
میشه چند تا ترک عمدی رو جداره ی بنا ایجاد کنم . از نظر کانسپت هم یه کلیت کار میاد.
ممنون از وقتی که برای نقد کار گذاشتی. موفق و سربلند باشی
درختچه ها نه مدلن نه rpc
تو پست اضافشون کردم.
هم درخت ها و هم درختچه ها
همشون 2 بعدی هستن
 
آخرین ویرایش:

n.nabeghe

Member
واقعا گورستان! بابا دلت نميگيره از اين جور كارا درست مي كني؟!؟ شوخي كردم. واقعا عاليه ولي بايد رو درخت ها زياد كار كني. به نظر من كه كار رو خراب كرده
 

Ultra3D

Well-Known Member
کار تاثی گذاری داری
کلا ً من با این Photo impact کار نکردم ولی کار رو شبیه کارای 2 بعدی کرده!
 

*farshid*

کاربر VIP
کار تاثی گذاری داری
کلا ً من با این Photo impact کار نکردم ولی کار رو شبیه کارای 2 بعدی کرده!
ممنون از نقدک کوچیکت
photo impact یه چیزیه عین photoshop
من از اول فوتوایمپکت کار کردم واسه همین بهش وابسته شدم :wink:
2بعدی به نظر اومدن کار ربطی به photo impact نداره.
حالا منظورت از دوبعدی به نظر اومدن چیه؟ یعنی شبیه digital painting شده؟ یا عمقش قابل درک نیست؟
شاید به خاطر نور کم و آفتاب بی فروغ این حس برات ایجاد شده.
 

FATEMEH

همسفر قاصدک ها
سلام خسته نباشید
من کارتو دوس داشتم
حس کارای سورئال رو میده
یه محیط عجیب و وهم ناکه !
میشه بپرسم موضوع پایان نامتون چیه ؟

ممنون از کار متفاوتت
 

*farshid*

کاربر VIP
سلام خسته نباشید
من کارتو دوس داشتم
حس کارای سورئال رو میده
یه محیط عجیب و وهم ناکه !
میشه بپرسم موضوع پایان نامتون چیه ؟

ممنون از کار متفاوتت

ممنون...
لطف داری

موضوع پایان نامه موزه فرهنگ و هنر تبریز هستش.
البته هنوز جدی شروع نکردم به کار کردن
این رندرو برای تست گرفتم

اره کار شبیه نقاشی های وهمگرایانه و سورئال هم شده ... مخصوصا اون دخترک چتر به دست سیاه پوش مو به تنم سیخ میکنه :wink:
 
خوشم اومد
کار متفاوت . . .
بعضی وقتا ادم احتیاج داره که خودش رو تو همچین فضایی جا بده . .
تصورش خالی از لطف نیست

ممنون
 
کار خوبی شده.

با ایراداتی که دوستان گرفتن موافقم.
با توجه به حسی که شما دنبالش هستید، به نظرم کادر بهتر بود بازتر باشه. الان کادر یه مقدار حالت فشردگی داره و اون حس مورد نظر را به خوبی منتقل نمی کنه. فکر کنم بهتر باشه کادر را در طول یا ارتفاع بازتر کنید. اینطوری کاراکتر توی فضای وسیع تر جای گرفته و تنهاییش بیشتر به چشم می یاد.
 

ali_118

کاربر VIP
تقریبا اونقدر دیر نظر میدم که همه چیزو دوستان گفتند

من فقط روی اون Dirt ای که فرخ گفت تاکید میکنم (که خیلی راحت با همون فتوشاپ یا فتو ایمپکت میتونی اضافه کنی)

موجی که روی آب افتاده تقریبا یه چیز غیر ممکنه، با توجه به اینکه در گوشه های استخر موج بازتاب میشه بازم به هیچ عنوان این شکلی نمیشه ! (میتونی از کارای ArchExterior برداشت کنی این مورد رو ! :green: )

بعد اینکه قرار بوده یه کار متروکه باشه، تاحالا جاهای متروکه رو دیدی ؟!
اگه طرفای ما باشه اولین مشخصش دیوار های خزه زده و علف های متنوع و بلند هست، چیزی که تو نمونه کارایی که برای Total Textures زده میشه خیلی ازش استفاده میشه
تو این کار شما انگار چمن ها رو همین یه هفته پیش اصلاح کردن ! ، بعدشم جایی که نور کم باشه یا زیاد پا خورده باشه چمن در نمیاد یا اینکه خیلی تراکمش کمتره از جاهای دیگه (با AutoGrass میتونی برای هر مورد مثل تراکم، جهت،مقدار برش خوردگی چمن و موارد اینچنینی یه مپ تعریف کنی )

و مورد بعدی اینکه آب استخر باید کثیف باشه و سطح آب و گوشه های استخر پر از برگ آشغال و دیواره هم خیلی کثیف باشه

پیشنهاد میکنم یه بار دیگه کارهای برگزیده ی مسابقه رندرینگ اورموشن رو ببینی، برای من که هر بار پر از ایده است، چون همه روی یه آبجکت کار کردن خیلی راحت میشه نقاط ضعف و قوت کارها رو تحلیل کرد.

موفق باشی.
 

*farshid*

کاربر VIP
کار خوبی شده.

با ایراداتی که دوستان گرفتن موافقم.
با توجه به حسی که شما دنبالش هستید، به نظرم کادر بهتر بود بازتر باشه. الان کادر یه مقدار حالت فشردگی داره و اون حس مورد نظر را به خوبی منتقل نمی کنه. فکر کنم بهتر باشه کادر را در طول یا ارتفاع بازتر کنید. اینطوری کاراکتر توی فضای وسیع تر جای گرفته و تنهاییش بیشتر به چشم می یاد.
ممنون از نقدتون ... به نکته جالبی اشاره کردین
من معمولا از تناسبات مربع استفاده نمیکنم ولی چون حجمام ناقص بودن و درضمن میخواستم اسمون و زمین به یه اندازه به چشم بیان مجبور شدم اینجوری کادربندی کنم
ممنون:rose:
 

*farshid*

کاربر VIP
تقریبا اونقدر دیر نظر میدم که همه چیزو دوستان گفتند

بعد اینکه قرار بوده یه کار متروکه باشه، تاحالا جاهای متروکه رو دیدی ؟!
اگه طرفای ما باشه اولین مشخصش دیوار های خزه زده و علف های متنوع و بلند هست، چیزی که تو نمونه کارایی که برای Total Textures زده میشه خیلی ازش استفاده میشه

موفق باشی.

سلام علی جان
من یه بار گفتم متروکه همه فکر کردن یه ساختمون متعلق به قرن 18 طراحی کردم که در حال فروپاشیه:)
این پایانناممه آخه:wink: میخواستم حس رو منتقل کنه نه اینکه واقعا متروکه باشه.
سعی میکنم یکم dirt بیشتری به لبه ها اضافه کنم .
در مورد چمن هم... درست میگی خیلی یه دست و تروتمیز شده
auto grass رو دارم ولی سرعت رندر ( vrayproxy+vray scatter ) ده برابر autograss هستش. حداقل روی سیستم من که اینجوریه
در ضمن اگه دقت کرده باشی autograss برای جاهایی که چمن از نزدیک دیده میشه مناسبه. از دور یه رنگ مرده و یکنواخت ایجاد میکنه. displacement هم که برای این صحنه زیاد خوب نشد مجبور شدم از proxy scatter استفاده کنم.

میدونی آب رو چجوری ساختم؟ :wink:
به یه تکسچر بتن روشن به عنوان رفلکت+همون تکسچر برای بامپ+رنگ سفید برای رفرکت نوری.
همیشه برای ساختن آب مشکل بامپ داشتم . ولی این کار راضیم کرد تا حدودی. البته باید یه مقدار شدت بامپ رو بیارم پایین.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا