*farshid*
کاربر VIP
طراح : فرشید هاشمی خبیر
سلام خدمت دوستان عزیز
این رندر ها مربوط به پروژه پایان نامه کارشناسی بنده هستش... خوشحال میشم نظر بدین (البته تو پست های قبلی هم اینا رو دیده بودین ... به توصیه مقامات بالا همشو جمع کردم تو یه تاپیک)
توضیحات:
مدلینگ: autocad 2010 64 bit architectural+3ds max
رندرینگ: 3dsmax2011 64 bit+vray sp5+vray rt sp2
پست پروداکشن: فوتوایمپکت13
توضیحات تکمیلی:
vray sun- با سایز بزرگ برای شبیه سازی آسمون نسبتا ابری
vray sky -برای نور پرداری عمومی کار
vray hdri -برای شبیه سازی انعکاس شیشه و جاهایی از آب که عکس آسمون توش باید دیده بشه
vray light material برای شبیه سازی آسمون بکگراند ( از enveroment map استفاده نشده (8) )
درختان از یه صحنه قدیمی استخراج و به vray proxy تبدیل شدن.
چمن هم vray proxy هستش که با vray scatter رو زمین پخش شده
تکسچرینگ هم تو فوتو ایمپکت انجام شده... سعی کردم با بالا پایین کردن bump & reflection map & glosiness و ... به نسبت مورد نظر برسم.
از vray rt sp2 هم برای تنظیم نور پردازی و گرفتن ویو های آناگلیف استفاده کردم. ( تو rt جدید امکان رندر گیری از پروکسی ها هم فراهم شده ولی vray scatter در این حالت غیر فعال هستش.
50 %کار تو فوتو ایمپکت انجام شده... و شامل افکت های زیر هستش...
- تغییر تم صحنه به یک مود رنگی سبزآبی عمیق و سیر
- افزودن افکت اتمسفریک اشعه خورشید و هاله روشنایی آسمون...(همنشینی دو رنک زرد و سبز-آبی تو رندر خارجی رو دوست دارم... همیشه سعی میکنم یه همچین رنگی داشته باشه رندر هام)
- افزودن دیتیل های دو بعدی شامل: پرنده ها +رد رعد و برق+ ابر های اضافی+ پرسوناژ و ...
- افزودن افکت های نوری رو دیوار ها...
سلام خدمت دوستان عزیز
این رندر ها مربوط به پروژه پایان نامه کارشناسی بنده هستش... خوشحال میشم نظر بدین (البته تو پست های قبلی هم اینا رو دیده بودین ... به توصیه مقامات بالا همشو جمع کردم تو یه تاپیک)
توضیحات:
مدلینگ: autocad 2010 64 bit architectural+3ds max
رندرینگ: 3dsmax2011 64 bit+vray sp5+vray rt sp2
پست پروداکشن: فوتوایمپکت13
توضیحات تکمیلی:
vray sun- با سایز بزرگ برای شبیه سازی آسمون نسبتا ابری
vray sky -برای نور پرداری عمومی کار
vray hdri -برای شبیه سازی انعکاس شیشه و جاهایی از آب که عکس آسمون توش باید دیده بشه
vray light material برای شبیه سازی آسمون بکگراند ( از enveroment map استفاده نشده (8) )
درختان از یه صحنه قدیمی استخراج و به vray proxy تبدیل شدن.
چمن هم vray proxy هستش که با vray scatter رو زمین پخش شده
تکسچرینگ هم تو فوتو ایمپکت انجام شده... سعی کردم با بالا پایین کردن bump & reflection map & glosiness و ... به نسبت مورد نظر برسم.
از vray rt sp2 هم برای تنظیم نور پردازی و گرفتن ویو های آناگلیف استفاده کردم. ( تو rt جدید امکان رندر گیری از پروکسی ها هم فراهم شده ولی vray scatter در این حالت غیر فعال هستش.
50 %کار تو فوتو ایمپکت انجام شده... و شامل افکت های زیر هستش...
- تغییر تم صحنه به یک مود رنگی سبزآبی عمیق و سیر
- افزودن افکت اتمسفریک اشعه خورشید و هاله روشنایی آسمون...(همنشینی دو رنک زرد و سبز-آبی تو رندر خارجی رو دوست دارم... همیشه سعی میکنم یه همچین رنگی داشته باشه رندر هام)
- افزودن دیتیل های دو بعدی شامل: پرنده ها +رد رعد و برق+ ابر های اضافی+ پرسوناژ و ...
- افزودن افکت های نوری رو دیوار ها...
پیوست ها
آخرین ویرایش: