بی بی کد موزه در کویر

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.
کار خوبی شده
ببینید توی کارتون چند تا ایراد اساسی وجود داره.
معمولا اینطور نباید بشه که یه رنگی خیلی غالب بشه توی فضا.اگه قصدتون خلق اثر هنری هست می تونین هم واقعی و هم هنری رو به نمایش بزارین.
مطمئن نیستم اما فکر کنم اشل های انسانی متناسب نیستن.اما سایه هاش خیلی بد شده.معمولا پرسوناژ رو طوری استفاده بکنین که سایش دیده نشه مثلا پاشنه پا پشت یه گیاه و ...
تکرار مبلمان تکراری کارو ضعیف میکنه.الان یه ماشین به یه پلاک تکثیر شده
قوس جلو درب ورودی بد شده.اگه از اتوکد وارد میکنین حتما میزان عدد maximum surface رو به کمترین عدد مثل 1 میلی متر تغییر بدین
uvw مپ ها بد شده.جدول گرفته تا سطخ زمین که فقط از نوع Plan آتسفاده شده.
آسمون خالی زیاد جالب نیست بهتر هست از ابر استفاده بشه.می تونین مجموعه vis people sky رو از جایی تهیه کنین خیلی مفید هست.
موفق باشید
 

dr.hashemi

کاربر فعال
در ادامه ي توضيحات عارف بايد بگم تو مدلسازي هم كمي دقت بيشتر كنيد كروها همه شكسته شكسته هستند كه اگه نرم تر شن خيلي قشنگتره.
در كل قشنگه
موفق باشيد.
 

mostafa8

Well-Known Member
ممنونم از نظرات کار آمد شما

حتما توی رندر فابنال کار تمام این مشکلات رو رفع میکنم
 

mostafa8

Well-Known Member
سلام.
کار خوبی شده
ببینید توی کارتون چند تا ایراد اساسی وجود داره.
......

سلام به شما استاد aref عزیز

ممنون از راهنمایی های خوبتون
من سر استفاده از uwmap مشکل دارم نمیتونم برای هر صفحه map مخصوص بچینم اگه بتونین کمکم کنید ممنون میشم
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا