موارد کاربرد پرسلن ونیر (لمینیت سرامیکی) در کجاست؟

sara_kvz

Member
لمینت سرامیکی دارای مزایای بسیار زیادی است و سبب شده تا برای جامعه هدف خود مناسب باشد. لمینیت‌های سرامیکی عموماً برای زیبایی و اصلاح طرح لبخند استفاده می‌شوند.

این روش می‌توانند به سادگی عیوب مختلف دندان‌ها را پوشش دهند و لبخندی زیبا را به افراد بدهند. از طرفی رنگ این لمینیت‌ها عموماً طبیعی بوده و در برابر تغییر رنگ و آسیب‌های مختلف مقاومت بالایی دارند و به همین جهت گزینه‌ای مناسب برای زیبایی هستند.

مازاد بر این لمینیت‌ها می‌توانند دندان‌هایی که کج شده یا زاویه‌شان تغییر کرده باشد را هم اصلاح نماید. در این حالت دندانپزشک با ساخت یک لمینیت متناسب با زاویه اصلی می‌تواند این موضوع را بر طرف نماید. رفع مشکل ساییدگی دندان، بدرنگی دندان، پریدگی لبه، آسیب دیدگی و… از دیگر مواردی است که می‌توان به وسیله لمینیت آن را بر طرف کرد.

در این حالت دندان پزشک مشکل دندان شما را بررسی کرده و بر اساس شکل ساختاری دندان‌های شما، لمینیت ویژه برای آن‌ها آماده می‌کند. با قرار دادن این لمینیت، شکل ساختاری دندان‌ها مرتب می‌شود. این موضوع سبب شده تا میزان تقاضای زیادی برای لمینیت سرامیکی بوجود بیاید.

رفع مشکل ظاهری دندان‌های کوتاه از مهم‌ترین مواردی است که به وسیله لمینت دندان بر طرف می‌شود. لمینیت‌ها می‌توانند اندازه‌های طبیعی را به دندان‌ها بدهند و ساختار دندان‌هایی که کوتاه‌تر یا نامناسب هستند را اصلاح نمایند.

این فاکتور کمک می‌کند تا عدم توازن اندازه در بین دندان‌های شما از بین برود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا