موارد مهم در رابطه با انواع پکیج ایران رادیاتور، بوتان

ipfix

New Member

سرویس پکیج تهران.jpg

موارد مهم پیش از نصب پکیج​

اما در این قسمت لازم است قبل از خرید و نصب پکیج نکاتی را یاد آور شویم. تا ابتدا با نکات مهم قبل از نصب پکیج آشنا شوید و سپس برای اطلاع از سرویس و تعمیر پکیج با ما همراه شوید.پیش از نصب پکیج موارد زیر را آزمایش کنید:


· گردش هوای مطلوب: از مهم ترین نکات در نصب پکیج گردش هوای مناسب و کافی است. در صورتی که هوای کافی در جهت گردش وجود نداشته باشد عملا نمی توانید پکیج را نصب نمایید. برای اجرای این مرحله می توانید از دودکش استفاده کنید یا اگر نمی خواهید از این روش استفاده کنید می توانید پکیج را در فضای آزادی همچون بالکن نصب کنید.

· سختی سنجی آب:این موضوع در صورتی بیشتر حائز اهمیت می باشد که منطقه ی زندگی شما سختی آب بالایی داشته باشد. در این صورت می بایست در فواصل زمانی کم و مشخصی اقدام به رسوب زدایی کنید و پکیج خود را سرویس نمایید تا با مشکلات بیشتری رو به رو نشوید.

· اطمینان از عملکرد دودکش: از نظر ایمنی می بایست اطمینان حاصل کنید که عملکرد دودکش شما صحیح باشد

· محکم بودن محل نصب: باید توجه کنید که محل نصب پکیج کاملا محکم و مستحکم باشد. در صورتی که استحکام کافی در محل برقرار نباشد سیستم شما ممکن است با مشکل خاصی از نظر فیزیکی مواجه شود.


چه زمانی می بایست پکیج را سرویس کرد؟​

همان طور که در بالا گفته شد شما در فواصل مشخصی می بایست اقدام به سرویس پکیج خود کنید تا از هزینه های بیشتر ناشی از خرابی پکیج جلوگیری نمایید. ابتدا باید بدانید که لازم است هر چند وقت یکبار دست کم پکیج خود را به طور چشمی مورد بازرسی قرار دهید. این موضوع سبب می شود تا در صورت بروز مشکل جدی سریعا از آن پیشگیری نمایید و یا با اطلاع به افراد متخصص آن را تعمیر نمایید. در صورتی که از خرید و نصب پکیج شما مدت زمان زیادی گذشته و آن را سرویس نکرده اید حتما با کمک یکی از متخصصین مربوطه پکیج را به طور کلی مورد بررسی و سرویس قرار دهید.


اگر به تازگی اقدام به خرید پکیج کرده و یا آن را تهیه نموده اید به شما پیشنهاد می کنیم در دوره های زمانی خاص اقدام به سرویس پکیج نمایید. در صورتی که پکیج شما رسوب کرده باشد نیز می توانید در سرویس پکیج آن را از طریق رسوب زدایی پاک سازی کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا