مهم : آترین اولین سایت ساز سه بعدی دنیا

zxcv900

Member
آترین اولین سایت ساز سه بعدی دنیا

با توجه به گسترش روز افزون فناوری های نوین در عرصه تجارت الکترونیک ما افتخار این را داریم که اولین و منحصر به فردترین سیستم فروشگاهی سه بعدی را در دنیا را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه ساز سه بعدی آترین چیست ؟

فروشگاه ساز سه بعدی آترین نرم افزاری است بر پایه تکنولوژی ادوبی فلش که نسل جدیدی از رابط کاربری نرم افزارهای تحت وب را متولد ساخته است.با این سیستم کاربر به صورت تماما سه بعدی وارد یک محیط مجازی که توسط مدیر سیستم قابل تعییر می باشد هدایت می شود و همانند یک بازی کامپیوتری می تواند در محیط آن قدم بزند و در دنیای مجازی به کندو کاو و جستجو برای محصول مورد نظر خود بپردازد!
با اطمینان و افتخار به شما میگوییم که این سیستم برای اولین بار در دنیا و به خصوص در کشور ایران تولید و به مرحله بهره برداری رسیده است.این سیستم نه تنها قابلیت شبیه سازی محیط واقعی را به صورت یک فروشگاه مجازی به کاربران می دهد بلکه سعی شده تا حدالمکان سرعت بارگذاری آن با سرعت اینترنت کشورمان تطابق یابد.
از قابلیت های این سیستم می توان به سرعت بالای بارگذاری آن اشاره کرد که باتوجه به کیفیت بالا از لحاظ ظاهری و گرافیکی در رده بازیهای پلی استیشن 2 می باشد بسیار جالب توجه و باور نکردنی است سرعت پردازش و بارگذاری آن در سیستم کاربر.

البته پس از بارگذاری اولیه که حدودا 800 کیلو بایت می باشد در دفعات بعدی مراجعه کاربران به سایت به دلیل کش شدن آن به سرعت و بدون نیاز به بارگذاری مجدد بالا می آید.

اما چرا از تکنولوژی فلش در این سیستم استفاده شده است ؟

فلش یکی از برترین نرم افزارهای دنیا در زمینه انیمیشن , برنامه نویسی , طراحی سایت و تبلیغات می باشد.این برنامه برای اجرا شدن در سیستم کاربر نیاز پلاگینی به نام فلش پلیر دارد که خوشبختانه این پلاگین بر روی 98 درصد از کامپیوترهای شخصی دنیا به صورت پیشفرض نصب می باشد و محدودیتی برای سایتهایی که با فلش طراحی شده است به وجود نمی آورد و همچنین بازدید کنندگان برای دیدن سایت نیاز به دانلود برنامه خاصی ندارد.در یک کلام فقط آدرس سایت را در مرورگر وارد کنید و وارد محیط مجازی خود شوید.

www.atrin3d.com
atrin3d.com

 

ArTaBaZ

Well-Known Member
فروشگاه واقعا جالبی بود
فقط یک باگ وجود داره که جالب نیست
از همه اشیا میتونی عبور کنی و داخل دیوار بری
در کل زیبا و جالب و سریع بود.
به امید موفقیت بیشتر برای شما ...
 

zxcv900

Member
نه عزیز باگ نیست بدلیل اینکه cpu usage فلش زیاد میشه محدودیت نذاشتم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا