nikkan

New Member
سالانه نزدیک به 500 هزار نفر از سراسر جهان، دانشگاهها، کالج ها و مدارس کانادا را برای ادامه تحصیل و زندگی آینده انتخاب می کنند. علت محبوبیت دانشگاههای کانادایی به دلیل کیفیت بالای آموزش و زندگی است.

پیدا کردن موسسه آموزشی

مرحله اول برای گرفتن ویزای تحصیلی، این است که شما دانشگاه یا کالج یا مدرسه موردنظرتان را انتخاب کنید. موسسات آموزشی معتبر به اصلاح DLI یا Designated Learninng Institution نامیده می شوند. دانشگاه انتخابی شما حتما باید DLI باشد. در صورتی که برای انتخاب رشته و دانشگاه موردنظرتان نیاز به مشاوره دارید حتما با مشاوران ما تماس بگیریدتا از ابتدای مسیر بهترین گزینه ها را به شما معرفی کنند.

گرفتن پذیرش از موسسه تحصیلی

گرفتن پذیرش از دانشگاه مهمترین مرحله در گرفتن پذیرش تحصیلی است. پس از اینکه شما DLI موردنطرتان را پیدا کردید باید مدارک لازم برای گرفتن پذیرش را به دانشگاه ارایه بدهید. مدارک شامل مدرک زبان و پیش نیازهای ورود به دانشگاه است.

رایج ترین آزمون زبان انگلیسی، آیلتس است که بسته به دانشگاه و رشته موردنظر، سطح آن تغییر می کند. عموما برای پذیرش در کالج ها نیاز به آیلتس 6.5 است. کالج ها و دانشگاهها، کنکور سراسری یا امتحان ورودی شبیه ایران ندارند.

مدت زمان لازم برای گرفتن پذیرش تحصیلی

از زمانی که شما همه مدارکتان را برای سابمیت آماده کردید خدودا چهار تا شش ماه زمان می برد تا دانشگاه در مورد شما تصمیم بگیرد. پروسه کامل شامل گرفتن ویزا حدود 9 تا 12 ماه زمان می برد. برای همین بهتر است زوتر دست به کار شوید تا ددلاین ها را از دست ندهید.

سال تحصیلی عموما از ماه September شروع شده و تا May ادامه دارد. ممکن است برخی دانشگاهها دوره های تابستانی هم داشته باشند.

دوره های تحصیلی مجازی

رشته های تحصیلی که به صورت مجازی یا اینترنتی یا غیرحضوری برگزار می شوند واجد شرایط برای گرفتن ویزای تحصیلی نیستند.

کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در کانادا

در هز دانشگاه، یک دپارتمان مخصوص برای کمک هزینه تحصیلی وجود دارد که با تماس با دپارتمان می توانید از گزینه های موجود یا حتی در مواردی بورسیه و گرنت های تحصیلی استفاده کنید.

کار دانشجویی

با داشتن یک ویزای تحصیلی معتبر، در زمان دانشجویی هفته ای تا بیست ساعت مجاز به کار هستید.

موسسه مهاجرتی نیکان

 

ameneh1

New Member
سلام به همگی! اجازه دهید تجربیات من در مورد مهاجرت به کانادا را با شما به اشتراک بگذارم. زمانی که تصمیم به مهاجرت به کانادا گرفتم، متوجه شدم که نیاز به راهنمایی حرفه‌ای و اطلاعات دقیق دارم. در این مسیر، موسسه مهاجرتی رویال مهاجرت به من به شدت کمک کرد. از مشاوره‌های کارشناسانه تا راهنمایی‌های ارزشمند در مراحل مختلف مهاجرت، این موسسه به من اعتماد به نفس و اطمینان برای شروع یک زندگی جدید در کانادا داد. اگر به دنبال راهی برای شروع ماجرایی جدید در کانادا هستید، قطعاً توصیه می‌کنم که از خدمات موسسه مهاجرتی رویال مهاجرت بهره ببرید.
 

zahra98098

New Member
سلام دوستان برای مهاجرت به کانادا میتونید از روش های مختلفی اقدام کنید. تحصیلی کاری سرمایه گذاری و ... . برای این کار میتونید از موسسات مهاجرتی معتبر مشورت بگیرید. به نظرم خیلی میتونه کمکتون مکنه. یه موسسه به اسم موسسه مهاجرتی میرداماد هست که من خیلی تعریفشون رو شنیدم بد نیست یه مشاوره ازشون بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا