منزل خود را رویایی کنید؟؟!!

fardinamiri

New Member
اخیرا دکوراسیون داخلی منازل، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار شده است و ایده کاغذ و پوستر های دیواری، گامی بسیار بزرگ در ارتقای کیفیت دکوراسیون منازل و شرکت ها شده است. گام بعدی بعد از توزیع کاغذ دیواری ساده، تولید کاغذ دیواری سه بعدی بوده که کیفیت و مطلوبیت دکوراسیون محل هایی مانند منازل، شرکت ها، نمایشگاه ها، باشگاه های ورزشی، اتاق خواب، اتاق کودک و ... را به بالا ترین حد ممکن رسانده است. در ادامه پس از شناخت کامل از کاغذ دیواری سه بعدی و ویژگی های آن، نحوه خرید آن را شرح خواهیم داد.

Wallpapers-1%202.jpg


در درجه اول با تعریف محصول شروع می کنیم
کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟ این محصول، تشکیل شده از فیبر سلولزی و الیاف نساجی است که توسط برخی مواد اکرولیک تقویت شده تا مقاومت آن افزایش یافته و حالت فعلی خود را تا چند سال از دست ندهد. قابلیت این محصول ست کردن دکوراسیون محل مورد نظر، با علایق و سلیقه شما و هزینه مناسب است؛ زیرا محصولی است که در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شده، به صورتی که برای تمام سلایق، نمونه های مناسب موجود باشد.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی بر حسب مواد تشکیل دهنده یا جنس آن

ساخته شده از کاغذ ساده: ویژگی های آن شامل مقاومت کم در مقابل خراشیدگی، رطوبت، کشیدگی، غیر قابل شست و شو بودن و غیر قابل ترمیم بودن است.
کاغذ دیواری با روکش نانوون: ویژگی های آن شامل قدرت چسبندگی عالی، قابلیت تعویض و محبوب بودن آن بین متقاضیان می باشد.
کاغذ دیواری های وینیل: ویژگی های این محصول شامل مقاومت بالا در برابر آب، مقاومت بالا در برابر خراشیدگی و کشش زیاد، عمر مفید بیشتر و قیمت بالا است.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی بر اساس رنگ

بعد از انتخاب جنس کاغذ دیواری سه بعدی باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که چه طرح و رنگی مناسب تر است؛ برای مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید.

طرح های کلاسیک و زیبا در عین سادگی، می تواند بهترین گزینه برای محل های اداری و رسمی باشد، در حالی که منازل و مکان های خصوصی بیشتر به سلیقه مالک آن بستگی دارد.
به دلیل وجود ملیون ها سلیقه متفاوت؛ نمی توانیم یک قاعده کلی برای انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری ارائه دهیم اما به لحاظ روانشناسی به چند نکته زیر در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی (3d wallpaper) دقت فرمایید.

رنگ تیره: انتخاب رنگ تیره مزیت راحتی، حس مالکیت و عدم بی قراری را در فرد ایجاد میکند و البته یک نقطه ضعف نیز داردو آن هم ایجاد محدودیت انتخاب رنگ، به لحاظ روانشناسی، در آینده برای فرد است. یکی دیگر از مضرات رنگ تیره افزایش احساس استرس و افسردگی می باشد که در صورت تزریق نور مناسب در روز می توان این مشکل را حل نمود.
ادامه: فروش ملزومات دکوراسیون داخلی | ELENINMARKET
 

fardinamiri

New Member
خیلی قشنگه سه بعدی واقعا میشه یه خونه 40 متریو کلی با کاغذ دیواری زیباش کرد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا