با وجود بلیط هواپیما دیگر کسی نگران سفر و زمانبندی آن نیست. در هر کجای جهان که باشید به راحتی با خرید بلیط هواپیما می توانید به منطقه مورد نظر سفر نمایید. اما در این بین برخی از افراد سفرهای انفرادی را به سفر های گروهی ترجیح می دهند. ما در این مطلب چند نقطه از ایران را که در سفرهای انفرادی می توانید از آنها بازدید کنید را عنوان کرده ایم. در این مطلب با ما همراه باشید.


علت سفرهای انفرادی در جهان چیست؟

در کشور ما نسبت به آمار جهانی تعداد افرادی که تنها سفر می کنند بسیار کمتر است که علت آن را می توان در فرهنگ و آداب و رسوم ریشه یابی کرد. اما ممکن است یکی از علت های آن عدم اطلاعات کافی درباره شناخت مناطقی است که میتوان آنها را برای سفرهای تک نفره انتخاب کرد. فقط کافیست اطلاعات لازم را کسب کنید و با خرید بلیط هواپیما به بهترین مقاصد گردشگری برای سفرهای تک نفره اقدام کرد.


بهترین مناطق گردشگری برای سفرهای انفرادی

برای این که بتوانید با خیالی آسوده کوله بار سفر ببندید و چند روزی را تنها در شهری جدید بگذرانید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید. شهرهایی که بهترین مقصد برای کسانی هستند که می خواهند تنها سفر کنند.


شیراز، شهر شعر و شور

شهر شیراز با دارا بودن انواع جاذبه های تفریحی و تاریخی می تواند یکی از گزینه های مناسب برای سفر های تک نفره باشد. شیراز شهر کوچه های بهار نارنج، شهر تخت جمشید و حافظیه و سعدیه است. در این شهر آنقدر تنوع مکان های دیدنی زیاد است که محال است حوصله تان سر برود. بلیط هواپیما شیراز یکی از بلیط هایی است که به دلیل وجود جاذبه های بی نظیر در رتبه های ابتدایی فروش بلیط هواپیما قرار رفته است.


2-24.jpg



یزد با مردمانی مهمان نواز

اگر عاشق طبیعت و تاریخ هستید و یا قصد رزرو اقامتگاه های سنتی را دارید، یزد بهترین مکان است. در این شهر کویری زیبا امکان تماشای بناهای تاریخی زیادی را دارید، از رفتار دوستانه مردم با گردشگران لذت می برید و از اقامت در اقامتگاه های بوم گردی امنیت کامل را حس خواهید کرد. مهمان نوازی مردمان یزد باعث شده تا این شهر به یکی از شهرهای توریست نشین ایران تبدیل شود.


مشهد ، شهر زیارتی – سیاحتی

مشهد یکی از برترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری ایران می باشد. مشهد سالانه با 30 میلیون گردشگر می تواند گزینه مناسبی برای سفر های خانوادگی دوستانه و حتی تک نفره باشد. شما با رزرو بلیط هواپیما به مقصد مشهد می توانید به این شهر مقدس سفر کرده و در هر ساعت از شبانه روز به حرم بروید و یا از مغازه های اطراف حرم خرید کنید. دیدن مناطق گردشگری جذاب این شهر نیز خالی از لطف نیست.


3-26.jpg



اصفهان، شهر هنر و تاریخ

اصفهان به عنوان یکی از شهرهای پرطرفدار با دارا بودن بیش از صد اثر باستانی و تاریخی، فرهنگ غنی ، مراکز خرید متعدد، میدان بزرگ نقش جهان، بازار صنایع دستی شهری است که شما را شگفت زده خواهد کرد. در این شهر می توان به راحتی در هتل های ارزان قیمت و امن اقامت کنید و در امنیت کامل از مناطق گردشگری دیدن کنید.

در اصفهان از بازار صنایع دستی گرفته تا مسجد شیخ لطف الله می تواند شما را برای لحظاتی مبهوت ذوق و هنر ایرانی کند. شبها در کنار زاینده رود ساعاتی را به تفرج بپردازید. بلیط هواپیما اصفهان نیز مانند شیراز در رتبه های ابتدایی خرید بلیط هواپیما قرار دارد.

تبریز، جذاب و یه یاد ماندنی

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با تاریخی کهن و مردمانی خونگرم سفری تفاوت و بی نظیری را برای شما رقم خواهد زد. تنوع زیاد رستوران ها و هتل ها می تواند شما را برای اقامتی ارزان یاری کند و مشکلی از جهت رزرو هتل و صرف غذا نداشته باشید. در تبریز از بازار این شهر زیبا و بازار ائل گلی دیدن کنید و ساعاتی را در ازدحام مردم خوش بگذرانید. میدان شهرداری تبریز هم از مکان هایی است که می تواند سفر تنهایی شما را پر از خاطرات شیرین کند.

خرید بلیط هواپیما

اگر قصد سفر های تک نفره دارید یا می خواهید چند روزی را به دور از روزمرگی ها استراحت کنید بهتر است یکی از مقاصد گردشگری را انتخاب کرده و برای رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید. در طول سفر نیز از سایت تیک بان به آدرس اینترنتی tikban دیدن کرده و اطلاعات لازم را درباره هریک از شهرهای ذکر شده کسب کنید. برای خواندن مطالب بیشتر ما بلاگ تیک بان را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز بهترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور به شمار می روند. منبع : یزد آوا
 

جدیدترین ارسال ها

بالا