ملبورن به دنبال بهتر کردن وضعیت ترافیکی

nasrin1363

New Member
منطقه‌ای به وسعت ۱٫۲ کیلومتر مربع در حاشیه ناحیه تجاری مرکزی ملبورن، در طی پروژه‌ای که به دست دانشگاه ملبورن اجرا می‌شود، به هزاران سنسور برای یک پروژه بزرگ حمل و نقل هوشمند مجهز خواهد شد. این پروژه داده‌های حاصل از این سنسورها را با سایر اده‌های حاصل از سنسورهای موجود در VicRoads، حمل و نقل عمومی ویکتوریا، شهر ملبورن، شهر YARRA، و با استفاده از به روز رسانی ترافیکی شرکت نقشه برداری HERE ، ادغام خوهد کرد.

سنسور و واحدهای بی سیم در جاده ها، و همچنین چراغ های راهنمایی و وسایل نقلیه نصب خواهند شد.

به گفته دانشگاه ملبورن، امیدوار هستند که این پروژه بتواند برنامه ریزی ترافیک، جریان عابر پیاده، بهره وری حمل و نقل عمومی و جنبش های حمل و نقل را بهبود بخشد.

منطقه آزمایشی به عنوان یک نوعی از “آزمایشگاه حمل و نقل زنده” خواهد بود، که در شلوغ ترین خیابان استرالیا یعنی خیابان هادل، که دارای مسیسرهای پر رفت و آمد و مسیرهای شلوغ خرید می‌باشد، رخ خواهد داد.

این ناحیه شامل هفت کیلومتر راه جاده‌ای است که از شمال به الکساندرا، از جنوب به خیابان ویکتوریا، از شرق به خیابان هادل، و از غرب به Lygon محدود می‌شود.

دانشگاه ملبورن در این پروژه با ۱۷ شریک از بخش دولتی و خصوصی، از جمله شرکت های فن آوری NBN، شرکت Telstra، اریکسون، زیمنس و Cubic همکاری خوهد کرد. و انتظار می‌رود که فازهای اولیه این پروژه در ماه آوریل امسال شرع شوند.

وزیر راه و ایمنی راه های ویکتوریا، آقای لوقا دونلان، در بیانیه ای گفت : “ما از پیشروهای زمینه تکنولوژی برای اطمینان از ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوشمند یکپارچه استقبال می‌کنیم. ما با اجرای این پروژه، به دنبال ایجاد یک سیستم حمل و نقل امن و کارا برای همه شهروندان خود می‌باشیم.
منبع :پایگاه دانش یزد سرور
 

جدیدترین ارسال ها

بالا