ملاک برای رندر exterior

miladwolf

New Member
ممنون البته پر از ایراده ... بنده فقط modelling کار میکنم اونم environment (محیط).نویز تصویر هم که با یه رندر با کیفیت و سایز بزرگ حل میشه
 

Ultra3D

Well-Known Member
بی انصافی این کارا رو با رندر های اورموشن مقایسه کنید
شما تو این کارتون فقط مدل خود ساختمون رو ساختید

1- متریال هاتون خام و یک دست هستن
2-محیط اطراف تون خالیه و اصلا کار نکردید
3- تو ساختمون خالیه و کار نشده
4- جدول ها رو فقط uv ساده دادین ( unwrap باشد می شد)
5- چمن رو فقط یک تکیچر دادین
6- نور خالی خورده به حجمتون و سایه نداره
7- زاویه دوربین نسبت به منبع نور غلته
و ...

خیلی چیز های دیگه هم هست ... فقط نکات بالا رو خیلی سطحی و مرحله اول یک کار خوب هست و مراحل بعدی هم داره

عزیز خیلی نکته ها هست که باید باشن تا کار طبیعی بشه و بر خلاف تصور شما تنظیمات رندر رو زیبایی کار نهایی تاثیر خیلی کمی داره !!!
 

shin shin

Member
خیلی ممنون از ایرادهای درستی که گرفتی فقط یک مطلبی رو بگم من کارمو با شرکت evermotion مقایسه نکردم گفتم هر کاری می کنم مثل کار اونها طبیعی نمی شه از دقت شما هم تشکر می کنم فقط یک مطلبی اگر امکتن داره هر ایرادی که میگیرین راه های برطرف کردن اون رو هم بگین مثلا بگین اگر متریال خام و یکدست هست کجا برم و چی کار کنم که این جوری نباشه یا اینکه چی کار کنم که نور سایه بندازه و تصویر بهتری رو داشته باشم ویا اینکه زاویه دوربین نسبت به نور کجا باید باشه اگر ممکنه اینها رو بصورت جزئی توضیح بدین تا نه تنها من بلکه همه دوستان تو موارد مشابه بدونن کجا برن و چی کار کنن خیلی ممنون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا