مقايسه نموداري twitter و facebook در سال 2010

Webber

Well-Known Member
سلام
سال ۲۰۱۰ پایان یافت و می خواهیم نگاهی به دو غول اجتماعی دنیا بیندازیم.لطفا با ما همراه باشید.

این نمودارها به روشنی حکمرانی خانم ها را بر این شبکه های اجتماعی نشان می دهند.به ترتیب ۵۴% و ۵۲% برای فیس بوک و تویتتر.بیش از ۷۰% کاربران فیس بوک در خارج از آمریکا قرار دارند و تویتتر با ۶۰% از کاربران خارج از ایالات متحده در رده بعدی است.
بیش از ۵۰% از کاربران تویتتر روزانه وضعیت خود را بروز می کنند ولی ۱ نفر از هر ۱۰ نفر کاربر فیس بوک این کار را انجام می دهد.بیشتر کابران فیس بوک بین ۱۸ تا ۲۵ سال دارند ولی کاربران تویتتر را اکثرا افراد ۲۶ تا ۳۴ ساله تشکیل می دهند.
در فیس بوک احتمال اینکه مشتریان برند شما را دنبال کنند بیشتر است ولی درصد مشتریانی که محصولات برند شما را خواهند خرید در تویتتر بیشتر از فیس بوک است.
facebook.gif


منبع:
http://fotolia.ir
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا