مقاله ای با هدف تبلیغات

maryambod

New Member
رپورتاژ آگهی مقاله ای با هدف تبلیغات است که در سایت های معتبر منتشر می گردد. در این نوع تبلیغات، مطلب یا خبری با تمرکز بر روی تبلیغ محصول یا خدمات یک وبسیات صورت می گیرد و در آن از خوانندگان دعوت می شود که از محصولات یا خدمات آگهی دهنده بازدید به عمل آورند.

رپورتاژ آگهی های منتشر شده در رادزاد که جز ده سایت اول سئو ایران است، همیشه در سایت ما باقی می مانند و این مورد تفاوت اصلی رپورتاژ آگهی با بک لینک است. چرا که بک لینک های خریداری شده معمولا زمان مشخصی برای انتشار دارند و بعد از گذشت آن زمان، از سوی مدیر سایت حذف خواهند شد و شما نیاز است که مجددا هزینه ای را برای درج دوباره بک لینک در سایت مورد نظر پرداخت نمایید.

از طرفی نیز با این پاک شدن های مکرر بک لینک در سایت های پولی، گوگل ممکن است به هدف اصلی شما که درج لینک پولی است پی ببرد و طبق سیاست های خود در این باره، سایت شما را با جریمه و افت رتبه شدید مواجه کند. در صورتی که لینک های درج شده در رپورتاژ آگهی های ما دائمی هستند و از این حیث نه تنها به هیچ وجه خطر پنالتی شدن شما را تهدید نمی کند، بلکه با رشد سایت ما، بک لینک های شما نیز دارای اعتبار بیشتری خواهند شد. بنابراین طبیعیست که هزینه رپورتاژ آگهی بیشتر از هزینه درج یک بک لینک ساده باشد.

تمامی رپورتاژ آگهی های رسیده به دست ما توسط تیم رادزاد بررسی شده و به طور رایگان ویرایش و سئو می گردند. رپورتاژ آگهی ها پس از انتشار، حداقل ده روز در صفحه اول قرار دارند و بعد از آن نیز همیشه در منوی رپورتاژ آگهی ها و اخبار سایت باقی می مانند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا