مفهوم محصولات هوشمند در اینترنت اشیا

بهیدو

Member
اگر شما در حال خواندن این مطلب هستید شانس زیادی را دارید تا درمورد ساخت ، فروش و نحوه سرویس دهی تولیدات خود تجدید نظری داشته باشید و دیدگاه خود را نسیت به تولید سنتی عوض کنید! شما باید متوجه شده باشید که شرکت شما برای رویارویی با چالش هایی که در آینده پیش رو دارد تنها یک گزینه روی میز ندارد!

اگر شما در حال حاضر آمادگی این را دارید که در مورد یک استراتژی منسجم و مفید فکر کنید تا از مزایای “محصولات هوشمند” استفاده کنید، قبل از هر چیز مطمئن باشید که ایده و استراتژی شما دارای انعطاف پذیری و توانایی لازم وکافی برای پاسخگویی نیاز های شما چه در زمان حال و چه در زمان آینده هست.

اگر شما در حال حاضر، همچنان به دنبال مفاهیم اصلی “اینترنت اشیا” هستید و یا به دنبال فهم رویکرد اصلی استفاده از “محصولات هوشمند” هستید این مقاله میتواند به شما کمک کند.

معرفی اینترنت اشیا
از لحاظ تاریخی، در گذشته تمامی محصولات به صورت مکانیکی بودند. با پیشرفت تکنولوژی محصولات به صورت ترکیبی از مکانیکی و الکتریکی در آمدند. با پیشرفت سریع که تا قرن

حاضرداشته ایم، شاهد ظهور “محصولات هوشمند” هستیم. علت نام گذاری ان ها این است که در این حالت محصولات با نرم افزارها و برنامه ریزی ترکیب شده اند.

این محصولات از طریق اتصالات قادر به برقراری ارتباط هستند.

“محصولات هوشمند” در “اینترنت اشیا” رایطه مستقیم بین محصولات و سرویس دهی آنها را محو کرده است.

آنها قادر هستند که قابلیت های جدید و با ارزشی را به صورت سراسری قرار دهند. که این قابلیت ها هم برای تولید کنندگان و هم برای مشتریان بسیار ارزشمند است.

برای تولید کنندگان این تکنولوژی های جدید نه تنها باعث ایجاد یک سری نتایج سودمند است بلکه وضعیت موجود را تغییر میدهد.

قابلیت های به اجاد شده و داده های تولید شده با استفاده از نسل جدید “محصولات هوشمند” به طرز فکری جدید در مورد برنامه های سرمایه گذاری و ارتباط اکوسیستم با بهینه سازی فرآیندهای تجارت فعلی به منظور تصمیم گیری بهتر و گسترش فضای نوآوری نیاز دارد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا