معیارهایی که قبل از سفارش سررسید باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید

naghshonegarad

New Member
معیارهایی که قبل از سفارش سررسید باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید

سفارش سررسید از جمله دغدغه های همیشگی افرادی است که قصد ارتقاء کسب و کار خود با استفاده از سررسید تبلیغاتی را دارند.

امروزه باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های چاپی متحمل تغییرات بسیاری شده اند به همین جهت دستگاه های چاپی با قابلیت بالا روی کار آمده است که با استفاده از آن می توان چاپ بر روی هر وسیله کاربردی را انجام داد.

اما با وجود این نکته مثبت چرا باز هم سفارش سررسید برای صاحبین مشاغل دشوار است؟ همانطور که به این موضوع اشاره کردیم پیشرفت دستگاه های چاپی منجر به گستردگی طیف هدایای تبلیغاتی شده است سررسید تبلیغاتی نیز یکی از انواع این هدایای تبلیغاتی است که انواع مختلفی دارد و در بازار با تنوع بالایی از این محصول رو به رو می شویم.

این سطح از پیشرفت باعث تنوع بالای سررسید تبلیغاتی شده است که منجر به سردرگمی افراد می شود.

معیارهای سفارش سررسید

با استفاده از معیارهای زیر میتوانید به بهترین شکل فرآیند سفارش سررسید را گذرانده و بهترین انتخاب سررسید را داشته باشید.

· بهترین زمان سفارش سررسید

· اطلاع از روش های صحافی

· بررسی فرمت های چاپی

· آگاهی از انواع جلد سررسید

· برگزیدن بهترین نوع چاپ

در ادامه در مورد هر یک از این موارد توضیحاتی تکمیلی ارائه خواهیم داد.


بهترین زمان سفارش سررسید

اغلب افراد جامعه از هدایای تبلیغاتی به خصوص سررسید تبلیغاتی و تقویم انتظار معجزه دارند البته این انتظار صحیح است اما تنها زمانی میتوان چنین انتظاری داشت که تمام معیارهای لازم در تهیه و چاپ آنها رعایت گردد.

اگر شما از معیارهای سفارش سررسید آگاه نباشید در سفارش سررسید با مشکل مواجه خواهیم شد و نتیجه درستی از تبلیغات خود کسب نخواهید کرد.

انتخاب زمان مناسب برای سفارش سررسید اولین گامی است که باید در تبلیغات خود به واسطه سررسید تبلیغاتی بردارید.

به نظر شما مهم ترین چیزی که در طول روز از آن استفاده می کنید چه چیزی است؟ برای آگاهی از تاریخ روز یا نگارش برنامه های روزانه از چه چیزی استفاده می کنید؟

قطعا پاسخ این سوالات تقویم و سررسید است پس باتوجه به آن میتوان به درجه اهمیت سررسید و تقویم در زندگی افراد پی برد. البته نباید از کاربردی بودن این محصولات نیز چشم پوشی کرد.

نحوه چاپ سررسید و تقویم بدین صورت است که برای هر سال به صورت مجزا تهیه می شود

اما پروسه تولید و چاپ سررسید تبلیغاتی نیز بسیار پیچیده و زمان بر است به همین جهت برای اخذ نتیجه ای درست باید در زمان مشخص اقدام به سفارش داد. کارشناسان چاپ نقش و نگار عموما بهترین زمان سفارش سررسید را ماه های پایانی هر سال معرفی نمودند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که برای ارتقاء کسب و کار خود قصد سفارش سررسید را دارید پیشنهاد می کنیم از ماه های پایانی هر سال پروسه سفارش سررسید تبلیغاتی را طی نمایید.

اطلاع از روش های صحافی

صحافی سررسید تبلیغاتی مهم ترین عامل در تولید سررسید می باشد که برای سفارش سررسید لازم است نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشید.فرمت تاریخ سررسید نیز از جمله عوامل تاثیر گذار در انتخاب روش صحافی سررسید می باشد. زیرا همین فرمت صفحات داخلی هستند که بهترین نوع صحافی را مشخص می سازد.

بررسی فرمت های چاپی

فرمت های چاپی یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در سفارش سررسید تبلیغاتی می باشد. در حالت کلی سررسید تبلیغاتی در دو فرمت اختصاصی و عمومی چاپ می شود که از جنبه های مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند.

اغلب فعالیت های چاپی که متریال آن کاغذ است از جمله سررسید، تمامی اوراق اداری برای چاپ نیازمند شضیت بندی هستند. شیت بندی ریشه اصلی به وجود آمدن فرمت های چاپی می باشد. در فرمت چاپ عمومی همانطور که از نامش مشخص است اجزاء سررسید شما در کنار سررسید های دیگر قرار میگیرد و به صورت هم زمان برگه های مختلف چاپ می شود. پس طبیعتا چاپ عمومی یکسری محدودیت برایتان به همراه خواهد داشت به این دلیل که برای چاپ در فرمت عمومی مستلزم رعایت قوانین به خصوصی می باشید اما فرمت اختصاصی کاملا متفاوت است.

در مورد فرمت اختصاصی سررسید یک شیت کلی در اختیار شما قرار دارد. بدین معنی که شما در مقابل اجرای تمام تمام تغییرات ظاهری در سررسید خود مجاز می باشید و تنها ملزم به استفاده از قوانین چاپی می باشید.

آگاهی از انواع جلد سررسید

نوع جنس جلد سررسید تبلیغاتی یکی از مهم ترین موارد است و تبلیغات شما با آن تکمیل می گردد. پس لازم است پیش از آن که نسبت به سفارش سررسید اقدام نمایید انواع جلد سررسید را بشناسید.

اگر بخواهیم به انواع سررسید تبلیغاتی از لحاظ جنس و نوع جلد اشاره کنیم باید به سررسید چرم و ترمو، سررسید سلفونی، سررسید تبلیغاتی با جلد گالینگور و البته سررسید هایی با جلد چرم به خودی خود در دو نوع سررسید با جلد چرم طبیعی و سررسید با جلد چرم مصنوعی موجود می باشد.

اما چرا در نظر گرفتن انواع جلد در سفارش سررسید تا این حد تاثیر گذار است؟

توجه داشته باشید بیشترین سهم در ظاهر هر سررسید در گروی جلد آن می باشد و گذشته از ظاهر سررسید که یکی از عوامل جذب مخاطبان است نوع چاپ روی جلد سررسید نیز تا حد بسیار زیادی وابسته به نوع جنس جلد سررسید است پس حتما لازم است برای انتخاب جلد سررسید بیشترین دقت را داشته باشید.

انتخاب بهترین نوع چاپ

مورد دیگری که در قسمت قبل نیز به آن اشاره شد نوع چاپ است و از نکات مهم سفارش سررسید می باشد. در حالت کلی چاپ سررسید تبلیغاتی در دو قسمت روی جلد و صفحات داخلی صورت می گیرد.

اما چاپ جلد سررسید از درجه اهمیت و همچنین میزان حساسیت بیشتری برخوردار است. زیرا چاپ صفحات داخلی با وجود پیشرفت هایی که دستگاه های چاپی شاهد آن بوده اند بسیار با کیفیت انجام می شود.

اما اگر نهایت دقت را برای چاپ روی جلد سررسید نداشته باشید ممکن است نتوانید آنطور که باید از سررسید خود استفاده تبلیغاتی داشته باشید. همانطور که میدانید بیشترین سهم در انتخاب نوع چاپ سررسید را جلد آن دارد.

منبع : " سفارش سررسید تبلیغاتی در چند دقیقه ! "
 

جدیدترین ارسال ها

بالا