معرفی Tripadvisor، Booking و کاروانیک

Avijeh01

New Member
یکی از دغدغه های اصلی همه مون موقعی که نوروز نزدیک میشه اینه که بتونیم یه جای خوب برای سفر پیدا بکنیم و خاطرات قشنگی رو برای خودمون درست کنیم.

بعضیامون دوست داریم بریم خارج از کشور، دوست داریم تور تایلند و ترکیه و دبی و گرجستان و یونان و... رو برای خودمون انتخاب کنیم و بعضیامون هم دوست داریم که داخل همین ایران خودمون یه شمالی بریم یا یه تفریح و گردشی انجام بدیم که خلاصه یه عید خوب و قشنگ رو کنار خانواده و دوستامون سر کنیم و خلاصه حالشو ببریم!!

منتها این که کجا بریم و چجوری بریم خودش یه مسئله ایه که من تو این پست می خوام چند تا سایت بهتون معرفی بکنم که برای سفر نوروزی تون می تونه مفید باشه.

Tripadvisor
اولین سایتی که می خوام بهتون معرفی کنم سایت معروف Tripadvisor هست که احتمالا خیلی هاتون یا میشناسینش یا قبلا حداقل لوگوش رو دیدین!
این سایت یه شبکه اجتماعی مربوط به گردشگری و سفر و ایناست که مردم میان داخلش نظر می دن و صحبت می کنن و خاطره تعریف می کنن که مثلا دبی چه طور بود مالزی چه طور بود یا فلان هتل تو فلان جا چطور بود و...

برای این که از طریق این سایت بفهمید چجوری میشه جاهای دیدنی یه کشور رو فهمید می تونین سرچ کنین داخل سایتش اونم سریع بهتون میگه که دقیقا باید چیکار کنید و...
مثلا تو این لینک شما می تونید جاهای دیدنی ایران رو به پیشنهاد Tripadvisor ببینید: Things to Do in Tehran


Tripadvisor
Booking.com
سایت دیگه ای که می خوام بهتون معرفی کنم Booking.com یه سایت رزرو هتل معروفه که از همه جای دنیا برای رزرو هتل شون می تونن تو این سایت سری بزنن و از هرجای دنیا برای هر کشور و شهری که بخوان می تونن هتل رزرو کنن.

نمونه این سایت توی ایران سایت پین تا پین رو داریم و توی این سایت هم میشه هر هتلی رو از هرجای ایران رزرو کرد (البته با قیمتی خیلی پایین تر از خود هتل)


Booking.com
کاروانیک
سایت دیگه ای که می خوام بهتون معرفی کنم سایت آژانس مسافرتی کاروانیک هست که یکی از قوی ترین آژانس های مسافرتی ایرانه که هم هتلی که خواستین و هم پرواز رو در قالب یه تور می تونه بهتون پیشنهاد بده.

مثلا شما تو قسمت تور نوروز 95 این سایت می تونین یه سری انتخاب هارو برای سفر نوروزی امسال تون ببینید و یکی شونو انتخاب کنین برای سفر نوروز امسال تون.


آژانس مسافرتی کاروانیک
سخن پایانی
اگر امسال قصد دارید سفر برید و هنوز نمی دونید کجا باید برید از Tripadvisor کمک بگیرید تا جاذبه های گردشگری نقاط مختلف دنیا و ایران رو ببینید و یکی از اونا رو برای سفر انتخاب کنید.

اگر هم هنوز در مورد هتلی که می خواین شک دارین، می تونین توی Booking.com یا پین تا پین می تونین یه هتل به درد بخور هم برای اقامت توی کشوری که انتخاب کردید پیدا کنید.

و در نهایت اگر باز هم شک داشتید یا مطمئن شدید از مقصدتون می تونید به تجربه و تخصص آژانس مسافرتی کاروانیک تکیه کنید و یه زنگی بهشون بزنید تا ببینید برای نوروز امسال بهتره که کجا برید.


منبع: نوروز 95 کجا بریییییییییم؟؟؟؟؟؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا