معرفی JBL Pulse به عنوان بهترین اسپیکر بلوتوثی

ariasanat

Member
معرفی JBL Pulse به عنوان بهترین اسپیکر بلوتوثی

سلام به شما و دوستان خوب و همیشگی مجله تکنولوژی مای تک، امروز تصمیم داریم در راستای معرفی سخت افزار، یک اسپیکر بلوتوثی را به شما معرفی کنیم که به عنوان بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند این بلند گو را هر جا که می خواهند با خود ببرند.
این اسپیکر به محض انتشار، توسط بسیاری از افراد خریداری شده و اغلب از آن راضی هستند.

04JBL_Pulse_35831729_620x433.jpg


اسپیکر JBL Pulse یکی از جمله سخت افزارهایی است که شما در این عصر تکنولوژی، به آن نیاز دارید.
باطری خوش ظرفیت این اسپیکر از جمله جذاب ترین ویژگی این دستگاه محسوب می شود. شما می توانید تم رنگی و لایت این دستگاه را عوض کنید تا هنگام پخش موسیقی برایتان نور افشانی کند.
مدت باطری این دستگاه به طور عادی 10 ساعت است اما اگر بخواهید سرویس لایت آن را روشن کنید می توانید فقط 5 ساعت از باطری آن استفاده کنید.
قدرت و کیفیت صدای این اسپیکر واقعا به ظاهر ان نمی خورد و بسیار عالی و با کیفیت است.
شما می توانید با اتصال بلوتوث این دستگاه را هر جا که بخواهید در اختیار داشته باشید و بخاطر نداشتن پریز برق خود را محدود نکنید.
متاسفانه اگر بخواهید صدای آن را بیش از حد معمول بلند کنید برای صداهای راک و باس کیفیت خوبی از خود نشان نمی دهد و می توان آن را به عنوان یکی از جمله عیوب این دستگاه بر شمرد.
پس باید صدای آن را در حد معمول و ملایم باز کنید. قیمت این دستگاه به اندازه 200 دلار شاید برای بسیاری از افراد قابل قبول نباشد اما می توان گفت با توجه به ویژگی ها این دستگاه با این قیمت مقرون به صرفه خواهد بود.
خصوصا اینکه در بین سایر بلندگوهای بلوتوثی، رقص نور آن بسیار زیباست و در بازار صدایی به پا کرده است و بیشتر افراد بلافاصله جذب آن می شوند و آن را خریداری می کنند.
امیدواریم که این آموزش برای یک خرید مناسب برای شما کافی بوده باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا