معرفی 3 تا از بهترین تامین کنندگان لوله و اتصالات ایران

fittpipe

New Member
سالهاست تامین و عرضه لوله و اتصالات در ایران به یکی از فعالیت های اصلی و پر رونق تبدیل شده. صنایعی مانند ساختمان، نفت، گاز و … در این صنعت به خرید و فروش انواع لوله و اتصالات می پردازند.
عرضه کنندگان متفاوتی برای لوله و اتصالات وجود دارند که برای خرید از هر کدام باید اطلاعات حداقلی را از آن ها داشته باشید. این عرضه کنندگان هر کدام در زمینه های مختلفی مانند لوله و اتصالات پنج لایه، لوله اتصالات چدنی و برنجی، لوله های پوش فیت و اجسامی از این دست می پردازند. البته گاهی تامین کنندگان لوله، همه این موارد را پوشش می دهند.

برای خرید از تامین کننده لوله و اتصالات باید مواردی مانند: قیمت نهایی، ضمانت تعویض، جنس و رده بندی لوله، زمان و نوع تحویل و … را در نظر گرفت. در این مطلب سعی بر آن داریم عرضه کننده مناسب شما را معرفی
کنیم:

عرضه کنندگان لوله و اتصالات:

1.مرکز فروش لوله و اتصالات فیت پایپ
فیت پایپ یکی از تامین کنندگان لوله و اتصالات در ایران است که به پخش انواع مختلف اتصالات و لوله ها می پردازد. شما می توانید کیفیت بالا و عمر طولانی را از محصولات این برند انتظار داشته باشید. فیت پایپ تامین کننده لوازم مورد نیاز صنعت ساختمان، صنایع نفت و گاز پالایشگاهی در چند سال اخیر بوده و همچنان جزو تامین کنندگان برتر در این زمینه است.
قیمت های لیست شده در سایت این برند به صورت لحظه ای آپدیت می شود و کاربران می توانند در لحظه نسبت به حجم درخواست خود قیمت دریافت کنند.
مدیران فیت پایپ درباره خود می گویند: این شرکت تخصص ده ها ساله خود را در ارائه محصولات با کیفیت برای پروژه‌های ساختمانی به خدمت شما قرار می‌دهد. اگر به دنبال اقلامی با کیفیت برای پروژه‌های خود هستید، ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با ما همراه شوید و دنیای جذاب تاسیسات ساختمان را کشف کنید.
فروش لوله و اتصالات فیت پایپ
مرکز فروش لوله و اتصالات فیت پایپ عرضه کننده ی انواع:
لوله و اتصالات پنج لایه
لوله و اتصالات چدنی
لوله و اتصالات برنجی
لوله و اتصالات پوش فیت
لوله و اتصالات مانیسمان
لوله و اتصالات گالوانیزه
و …

شماره تلفن: 02140666700

آدرس: بازار آهن شاد آباد، بلوار طاووس، مجتمع آوا جنرال راسته سعدی، پلاک ۲۰۸

وبسایت: فیت پایپ : مرکز فروش انواع لوله و اتصالات و ابزار لوله کشی

2. پایپ کالا
پایپ کالا فروشگاه اینترنتی موفق در تامین اقلام تاسیساتی ساختمان از سال ۱۳۹۳ فعالیتش را در ایران آغاز کرد. طی این سالها پایپ کالا هدف خود را اطلاع رسانی صادقانه قیمت و فروش شفاف اقلام قرار داده و تا به حالا موفق بوده بیش از 100 ها پروژه ساختمانی و صنعتی را با بهترین پشتیبانی پوشش دهد. این تامین کننده در صنایع مختلفی کار کرده که در اکثر آنها موفق بوده است.
قیمت های سایت پایپ کالا متناسب با رقبای این زمینه ارزش گذاری می شود تا کاربران بتوانند برای خرید خود از این شرکت نیز اقدام کنند.
مرکز فروش پایپ کالا عرضه کننده ی انواع:
لوله فلزی
اتصالات فلزی
فلنج و اتصالات
ابزار لوله کشی
اتصالات پلیمری

شماره تلفن: 02191012626

آدرس: تهران، محمودیه،‌ نبش شادآور، برج ستاره ولنجک



3. اتصالات آنلاین
اتصالات آنلاین با برخورداری از مدیران کارآمد و متخصصین متعهد و دلسوز با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه فروش محصولات اتصالات، لوله، شیرآلات و فلنج و… توانسته است به یک جایگاه خاص و ویژه در سطح کشور دست یابد. بدون شک این مهم هرگز محقق نمی گردد مگر با نگاه و رویکرد برند به ایجاد یک تعامل سازنده با تمام ذینفعان خود از جمله کارمندان، تامین کنندگان، شبکه فروش و مصرف کننده نهایی که هر یک نقش موثری در این رشد و توسعه داشته اند.
اتصالات آنلاین، با دسته بندی های متنوع و قیمت های به روز جزو شرکت هایی است که می توان با خیال راحت به آن برای تامین انواع لوله و اتصالات معتبر و با کیفیت مراجعه کرد.
مرکز فروش اتصالات آنلاین عرضه کننده ی انواع:
لوله فلزی
اتصالات فلزی
واشر
بست
لرزه گیر
به صورت آنلاین است.

شماره تلفن: 02166673033
 

جدیدترین ارسال ها

بالا