معرفی گلکسی تب 4 سامسونگ مدل t531

blue.s5

Member
در این مقاله به بررسی یکی از تبلت های سری گلکسی تب سامسونگ مدل T531 می پردازیم. این تبلت 10 اینچی خصوصیات ویزه ای دارد که ذهن هر فردی را درگیر خود می کند.

با ما همراه باشید تا این تبلت را بهتر بشناسید و از ویژگی های آن باخبر شوید.
سامسونگ در سال 2010 حوزه فعالیت خود را به سمت ساخت تبلت ها گسترش داد تا همچنان در رقابت با دیگر شرکت های تولیدکننده در این زمینه باشد.
در این راستا یکی از تبلتهای که این شرکت روانه بازار کرده است، تبلت گلکسی تب 4 مدل T531 می باشد.
بدنه و طراحی :
بدنه گلکسی تب 4 مثل محصولات دیگر سامسونگ از پلاستیک ساخته شده است اما با وجود پلاستیکی بودن از بسیاری از تبلتهای موجود در بازار خوش دست تر می باشد. قاب پشتی، روکشی شبیه به چرم مصنوعی دارد. بنابراین اثر انگشت و آلودگی را چندان نشان نمی دهد. تبلت T531 سامسونگ به دلیل قاب باریک تر و حاشیه های فلزی به راحتی در دست جای می گیرد، هر چند لمس کاور پلاستیکی پشت آن احساس خوبی را منتقل نمیکند، اما حاشیه فلزی آن جلوه زیبایی به تبلت بخشیده است. خوشبختانه گلکسی تب 4 وزن بسیار سبکی دارد و با وجود بدنه ضخیم، در دست نگهداشتن آن به مدت طولانی باعث ایجاد خستگی و ناراحتی نمی گردد.

شاید ازاین تبلت 10 اینچی سامسونگ انتظار دارا بودن شیار سیم کارت را نداشته باشید اما در حقیقت این تبلت سیم کارتخور است و از قابلیت مکالمه و امکان استفاده از شبکه 3G نیز برخوردار است.

49686892315960973141.jpg


ساختار درونی :
دوربین به کار رفته در آن اگرچه 3 مگاپیکسل است اما این واقعیت را به خاطر بسپارید که کمتر کسی با این سایز تبلت دوست داشته باشد یا یا بهتر است بگوییم نیاز داشته باشد که فیلم برداری یا عکس برداری کند.
این تبلت به دلیل سیمکارتخور بودن، از دوربین جانبی 1.3مگاپیکسلی به عنوان وبکم برای مکالمات تصویری نیز برخوردار بوده است. ابعاد تصویر دوربین آن 2048*1536 پیکسل و ابعاد فیلم برداری آن 1280*720 پیکسل است.
این تبلت می تواند 30 فریم در ثانیه فیلم برداری کند و موقعید زمانی و مکانی شما را نیز ثبت کند.
همانطور که گفته شد صفحه نمایش آن 10.1 اینچ از نوع TFT با رزولوشن 1280*800 پیکسل است.
تبلت T531 از OTG نیز پشتیبانی می کند.
نرم افزار قرارداده شده روی آن اندورید نسخه کیت کت 4.4.2 است. این سیستم عامل در کنار رابط کاربری TouchWiz به بهترین شکل ممکن عملکرد خودرا نشان می دهد.
ظرفیت باتری آن 6800 میلی آمپر گزارش شده است. قادر است تا 10 ساعت اینترنت وای فای و یا تا 10 پخش فیلم را پشتیبانی کند. همچنین می تواند تا 185 ساعت برای شما موسیقی پخش کند.
مطمئنا در حال حاضر منتظر دانستن حجم حافظه داخلی و رم آن هستید، لازم است بدانید که حجم حافظه داخلی آن 16 گیگابایت و رم آن نیز 1.5 گیگابایت است. شیار حافظه جانبی می تواند تا 64 گیگابایت را پشتیبانی کند.

برترین سخت افزاری که در این تبلت خودنمایی می کند پردازنده 1.2 گیگاهرتزی کوالاکام اسنپ دراگون چهار هسته ای است.

پردازنده گرافیکی آن هم Adreno 305 می باشد.
مزایا :
پردازشگر چهار هسته ای
سیم کارت خوربودن
وزن مناسب
و تنها عیب آن وضوح نسبتا پایین صفحه نمایش است.

منبع :معرفی تبلت گلکسی تب 4 سامسونگ سیمکارتخور 10 اینچی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا