pouriacantin

New Member
ساندویچ پانل مواد کامپوزیتی هستند که از دو صفحه راه راه گالوانیزه یا آلومینیوم رنگی پر شده با PIR ، PUR ، پشم سنگ و… برای عایق کاری ساخته شده اند. ساندویچ پانل ها به عنوان مواد پوششی در سقف ، دیوار و پارتیشن داخلی یا اتاق های ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، آنها سطح بالایی از عایق حرارتی ، عایق رطوبت و صدا را فراهم می کند.

ساندویچ پنل ها از تراکم رطوبت جلوگیری کنید. علاوه بر این ، آنها با ظرفیت تحمل خود نیز مشخص می شوند. ظرفیت تحمل ساندویچ پانل به تراکم ، ضخامت مواد پر کننده آن و شکل سطوح فلزی آن بستگی دارد. کانکس های ساندویچ پانل یک راه حل اقتصادی است که در چارچوب آنالیز هزینه و سود ارزیابی می شود.


ضخامت فلزات (DGS ، آلومینیوم) و مواد پر کننده مورد استفاده با توجه به مساحت استفاده و میزان بار تحمل آن ها تعیین می شود. در هنگام تعیین ضخامت مواد پر کننده ، باید شرایط آب و هوایی منطقه مورد استفاده در نظر گرفته شود. ساندویچ پانل با استفاده از عایق حرارتی ، آب و صدا و بدون نیاز به پوشش دیگری مانند گچ یا رنگ ، پوسته بیرونی ساختمان ها را به زیبایی و مقرون به صرفه تنظیم می کنند.

آن ها با بهترین قیمت ها تهیه می شوند و در ساختمان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که سیستم باربری آن ها از جنس استیل و بتونی پیش ساخته مانند ساختمان های صنعتی ، ساختمان های نظامی ، ساختمان های اجتماعی ، ساختمان های کشاورزی ، امکانات ورزشی ، اماکن ساختمانی ، سیلوها ، هایپر مارکت ها، انبارهای سردخانه و اماکن بازار و مراکز خرید و … است.

کانکس های ساندویچ پانل علاوه بر استحکام ، سبکی در وزن ، توانایی حمل بارهای سنگین و طول عمر بالا، مقاومت بالایی در برابر آتش دارند(تا 65٪).


انواع ساندویچ پانل
بام عایق حرارتی: اگر سقف خانه محافظت از سرنشینان را در وقایع طبیعی مانند باران یا خورشید سوزان تضمین نکند، خانه ای ناقص است. ساندویچ پانل ها مستعد نشت نیستند و در مقابل رطوبت مقاوم بوده و به همین ترتیب برای سقف خانه های ساخته شده با هر نوع ماده ای مناسب هستند.

کف یک خانه: ساندویچ پانل ها در صورت تماس با دیگر خواص ماده ای واکنش نشان نداده و دچار پوسیدگی نمی شوند. عایق حرارتی همچنین به تعادل دمای کف خانه شما کمک می کند.

دیوار های خانه: ساندویچ پانل ها نه تنها از لحاظ زیبایی در جایگاه خوبی قرار گرفته اند بلکه رنگ های مناسبی را نیز ارائه می دهند. با این حال ، باید در نظر داشته باشید که شما نمی توانید ساندویچ پانل خود را با هر رنگ دلخواهی رنگ کنید. فقط می توانید همانطور که توسط سازنده ارائه شده است ، رنگ را انتخاب کنید.

نمای ساختمان: می توانید از ساندویچ پانل در کلیه قسمت های بیرونی ساختمان خود استفاده کنید.

مناسب برای ذخیره و مواد شکننده: یکی از ویژگی های بارز ساندویچ پانل ها این است که می توان از ساندویچ پانل ها به عنوان یک وسیله ذخیره سازی استفاده کرد.

دفاتر: با استفاده از ساندویچ پانل ها می توان دفاتری را در کارخانه ساخته شده است را در سایت شما در یک ساختمان رسمی تا سه طبقه بنا کرد.

خانه شخصی: شما می توانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه برای ساخت و ساز خانه شخصی خود از کانکس های ساندویچ پانل ها استفاده کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا