معرفی و فروش نرم افزار حسابداری قطره ( مدیریت کسب و کار قطره )

monaen

New Member
  • نرم افزار قطره ، چی هست ؟ و چی کار می کنه؟
این نرم افزار تقریبا همون کار نرم افزارهای حسابداری رو انجام می ده . اما با یک تفاوت اساسی، نرم افزارهای حسابداری طبق اصول و استانداردهای حسابداری طراحی می شن ولی قطره برای سادگی و آسان کردن مدیریت کسب و کار طراحی شده و ما قسمت هایی رو که باعث پیچیدگی بحث حسابداری برای مدیران کسب و کار میشن رو ، حذف کردیم و کارها رو تا جایی که امکان داره ساده سازی کردیم. یعنی کار کردن با قطره نیازی به تخصص حسابداری نداره و شما می توانید به راحتی و فقط با مطالعه ی راهنمای نرم افزار حساب های کسب و کارتان رو رسیدگی کنید .اولویت در قطره موفقیت و مدیریت در کسب وکار بوده و هست .

  • یکی ازموارد دیگری که نرم افزار می‌تواند به کمک مدیر بیاید یادآوری رویدادهای مهم است.رویدادهایی مانند تاریخ چک های دریافتی از مشتریان یا چک هایی که به تامین کنندگان پرداخت شده است.در قطره چک‌های پرداختی و دریافتی از 10 روز به تاریخ چک یادآوری خواهند شد.


  • این نرم افزار دارای خاصیت ماژول پیامک می باشد که با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود نرم افزار را طوری تنظیم کنید که مثلا به فاصله ی زمانی 2 دقیقه پس از صدور فاکتور ، پیامکی با متن دلخواه شما برای مشتری ارسال شود و یا اینکه پیامکی با نام و مبلغ بدهی بدهکاران برای همه ی افرادی که در سیستم بدهکار هستند ارسال نمایید.


  • در این نرم افزار خروجی به صورت معاملات فصلی مورد تایید اداره دارایی است ، یعنی گزارش های خرید و فروش های انجام شده در مدت 3 ماه که از سوی اداره دارایی همه اصناف ملزم به ارائه آن هستند را در بردارد.( گزارش باید در قالب یک فایل خاص که دارایی مشخص کرده قرار گیردکه نرم افزار مدیریت کسب و کار قطره قادر به تولید این فایل است .



  • برای سرو سامان دادن به کسب و کارهایتان و همچنین مدیریت آنها می توانید از طریق نرم افزار مدیریت کسب و کار قطره این کار را انجام دهید و این نرم افزار بقدری آسان هست که نیازی به یک حسابدار ندارید هرکسی باکمی آشنایی با کامپیوتر و مطالعه راهنمای نرم افزار قادر خواهد بود به راحتی با این نرم افزار کار کند . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت Qatreha.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 09196634602 تماس حاصل فرمایید.


« همین حالا می توانید این نرم افزار با قیمت مناسب را ، یا از طریق سایت و یا از طریق ارسال پستی تحویل بگیرید. »
attachment.php
attachment.php
 

پیوست ها

  • QatrehAccountingIcon.jpg
    QatrehAccountingIcon.jpg
    13.9 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • Icon1.jpg
    Icon1.jpg
    50.7 کیلوبایت · بازدیدها: 4

جدیدترین ارسال ها

بالا