معرفی ویژگی های چرخ گوشت امگا ایرانی TE22

allscalee

New Member
چرخ گوشت امگا ایرانی TE22 به عنوان یک پرچمدار در گروه محصولات چرخ گوشت 22 معرفی میشود. طراحی زیبا و مدرن این محصول در کنار ویژگی های کاریر پسندانه مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کرده است. این دستگاه جهت استفاده در فروشگاه هایی با حجم کاری نسبتا کم ایده آل است. چرخ گوشت امگا ایرانی TE22 با رعایت استانداردهای بهداشتی تولید میشود و فرآورده های گوشتی را با کیفیت بالایی بدون از بین رفتن بافت گوشت، چرخ میکند.

در معرفی ویژگی های این محصول باید بگوییم چرخ گوشت مگا صد صنعت آرا از جنس آلومینیوم ساخته شده که علاوه بر زیبایی، مقاومت دستگاه را دوچندان کرده است. این محصول با طراحی منحصر به فرد برای محیط هایی با محدودیت فضا ایده آل است. از قابلیت های این محصول میتوان به امکان آزاد کردن گلویی توسط اهرم و قرار دادن مجموعه کامل گلویی در یخچال، کلید چرخ معکوس موتور جهت جلوگیری از انسداد گوشت بدون نیاز به باز کردن گلویی، تیغه و پنجره ایتالیایی و مجهز بودن به محافظ دست جهت ایمنی کار اشاره کرد.

این چرخ گوشت صنعتی دارای الکتروموتور با توان 1.5 کیلو وات معادل 2 اسب بخار با نیروی گشتاور بالا در لحظه استارت است که جهت کار مستمر بدون محدودیت ایده آل میباشد. این محصول قادر است در طی بازه زمانی 1 ساعت حجمی برابر 270 کیلوگرم گوشت را به صورت چرخ شده و با کیفیت مطلوب ارائه دهد.

مجموعه کامل گلویی در چرخ گوشت امگا ایرانی از استیل ضد زنگ ساخته شده است که به حفظ سلامت گوشت و جلوگیری از رشد باکتری ها کمک میکند. این محصول مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است و با تضمین بهترین کیفیت به همراه 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میشود. اگر قصد خرید چرخ گوشت 22 را دارید بدون شک امگا صد صنعت آرا یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی ما خواهد بود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا