blues5

Member
امروز به قصد معرفی سری K لپ تاپ ایسوس شروع به نوشتن این مقاله کرده ایم. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا این سری؟و اصلا آیا ایسوس سری K هم داشته؟ چه فرقی با بقیه لپ تاپ ها دارد؟ و خیلی سوالات دیگر که امیدواریم با خواندن این مقاله به جواب تمام آن ها برسید.

این خانواده از لپتاپ Asus، عموما نوت بوک هایی با کیفیت هم از لحاظ سخت افزاری و هم شکل و کیفیت ظاهری هستند .

این مجموعه جزو لپتاپ های بسیار سبک و باریک است که با یک نگاه متوجه وقت زیادی که ایسوس جهت طراحی و ساخت آن صرف کرده است، خواهیم شد.
f1g9_asus-k555ld-simplicity-convenience-raqwe.com-02.jpg.pagespeed.ce.fuvk9yoc29.jpg
کیفیت را از بدنه آلومینیومی که باعث عمر طولانی آن می شود می توان فهمید. جدال زیبای مات و براق رنگ فلزی ظاهر لپتاپ را بسیار چشم نواز کرده است.

سبک و باریک بودن باعث وزن کم لپتاپ می شود، در این صورت، حمل ونقل نوت بوک بسیار راحتتر صورت گرفته و می توان در هر جایی نوت بوک خود را بدون احساس خستگی با خود ببریم.

نکته بسیار خوب و کاربردی در این سری وجود مشخصات سخت افزاری و اجزای مختلف در مدل های گوناگون است که از قشرهای مختلف می توانند لپتاپ مورد نیاز خود از این سری پیدا کنند. نوت بوک‌های سری K در سایزهای 14.1، 15.6 و17.1 اینچ ساخته شده‌اند تا بتوانید بنا بر نیاز و سلیقه‌ای که دارید، نوت بوک خود را انتخاب کنید.

عمر باتری های ایسوس در سری K بیشتر است و اگر شما جزو افرادی هستید که مدام لپ تاپ ها را شارژ و با خود به همراه دارید، ما به شما این خانواده را پیشنهاد می کنیم. زیرا مصرف انرژی کمتری دارند و سبک هستند.

ایسوس با ارائه نوت بوک مولتی مدیا جدید K53SV سعی دارد که خود را وارد جریان اصلی لپ تاپ های موجود در بازار کند. این نوت بوک 15اینچی با داشتن پردازنده دو هسته ای Intel Core i5-2410M و همچنین کارت گرافیک NvidiaGeForce GT 540M می تواند کاربرانش را تحت تاثیر قرار دهد. به علاوه این لپ تاپ زیبا، دارای درایو Blu-ray هم می باشد.
lvh4_261464-asus-k53sv-b1-top.jpg
لپ تاپ ایسوس K555LD یکی از این لپ تاپ هایی است که در خانواده لپ تاپ های سری K با همین ویژگی است و همچنین لپ تاپ K555LN دارای یک باتری 2 سلولی است که یک روز کامل میتواند بدون وقفه یار شما در فعالیت روزانه باشد.

مدل‌های K46CB با دو پردازنده i5 و i7 بیشتر مورد توجه است و تراشه گرافیکی آن نیز از جیفورس‌های جدید سری GT700‌ انتخاب شده است. مدل ۱۵اینچی این دستگاه با نام K56CB وارد بازار خواهد شد.

نمونه ی دیگر مدل K45VD دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچ است و دو مدل از آن با پردازنده Core i5 و پردازنده Core i7 با گرافیک Gforce GT610 است. ظرفیت هارد آنها نیز از ۵۰۰ تا ۷۵۰ گیگابایت مختلف است.

سری K را همچنین برای استفاده روزمره و با کاربری عام نیز بسیار مناسب هستند زیرا ساختاری میان رده معمولا دارند مثلا گرافیک حرفه ای و تکنولوژی بالایی در پردازنده و دیگر اعضای آن عموما نمی بینیم همین امر باعث پایین بودن قیمت های آن می شود از دلایل این نتیجه است.همچنین حدود قیمت این سری لپتاپ های Asus در حدود 2 میلیون تومان به بالا است.

منبع: ویژگی های سری کا لب تاپ ایسوس
 

جدیدترین ارسال ها

بالا