معرفی وب سایت کیف زنانه

davidjonesiran

New Member
کیف مناسب سفر کدام است؟ یا، آیا به یک کیف دوشی نیاز دارم؟ هنگام بحث بین کیف دستی و کیف دوشی، چند فاکتور متمایز وجود دارد که می‌تواند برای تصمیم شما بسیار مهم باشد. بیایید نگاهی به مقایسه کیف دستی و کیف دوشی بیندازیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی و مقایسه کیف دستی و کیف دوشی به طور کامل بپردازیم. شما پس از مطالعه تفاوت کیف دستی و کیف دوشی قادر خواهید بود بهترین انتخاب را با توجه به نیاز خود داشته باشید. تا انتها با فروشگاه کیف دیوید جونز همراه باشید.


تفاوت کیف دستی و کیف دوشی



تفاوت کیف دستی و کیف دوشی​


تسمه​


تسمه‌ها ساده ترین وجه تمایز بین تفاوت کیف دستی و کیف دوشی هستند: یک کیف دستی معمولاً یک بند دارد. و یک کیف دوشی دو بند دارد. ظاهر یک یا دو بند ممکن است برای شما مهم نباشد. اما عملکرد آن احتمالاً اهمیت خواهد داشت. در نظر بگیرید که چگونه می‌خواهید به محتویات کیف خود دسترسی داشته باشید. چه چیزهایی را که داخل کیف است استفاده کنید. یا به آن اضافه کنید، مانند هنگام خرید. معمولاً یک کیف دستی بسیار بازتر و راحت تر از یک کیف دوشی باز می‌شود. همچنین نحوه حمل کیف را در نظر بگیرید (روی شانه، گوشه بازو یا هر دو). و مطمئن شوید که طول بند یا بندها مناسب است (یا قابل تنظیم است).


سازماندهی داخلی​


در مقایسه کیف دستی و کیف دوشی وقتی صحبت از سازماندهی داخلی به میان می‌آید، یک کیف دوشی احتمالاً گزینه‌های بیشتری را نسبت به یک کیف حمل‌ و نقل ارائه می‌کند. یک کیف دستی تقریباً همیشه شامل جیب‌های داخلی، زیپ دار و غیره است. از سوی دیگر، بسیاری از کیف‌های دوشی تنها یک فضای باز برای حمل و نقل هستند. با این حال، کیف‌های دوشی زیبایی با جیب‌های داخلی وجود دارد که به سازماندهی وسایل کوچکتر شما کمک می‌کند. و در عین حال فضای داخلی بزرگ و جادار را ارائه می‌دهد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا