معرفی نسخه جدید Ovi Maps و سرویس مسیریابی رایگان نوکیا

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


ICTna.ir - نسخه جدید Ovi Maps به همراه سرویس مسیریابی رایگان نوکیا در جلسه ای با حضور خبرنگاران معرفی و مورد بررسی قرار گرفت. این نسخه جدید شامل سرویس رایگان مسیریابی رانندگی و پیاده روی بوده که به تازگی اعلام گردیده است.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) نسخه جدید Ovi Maps و سرویس رایگان مسیریاب رانندگی و پیاده روی گوشی های تلفن همراه بخشی از تکنولوژی های مبتنی بر محل بوده و دارای نرم افزاریست که می تواند امکان سرویس دهی را در هر شرایطی؛ چه پیاده و چه در حال رانندگی ویا حتی بدون اتصال به اینترنت، ممکن سازد و جدیدترین و به روزترین نقشه ها را از اقصی نقاط دنیا در اختیار کاربران قرار دهد.


حمیدرضا نیکدل، مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران در این باره گفت:" طبق آخرین تحقیقات تعداد کاربرانی که تا پایان سال 2009 از سرویس GPS بر گوشی هایشان استفاده می کردند 25.9 میلیون بوده و ما در طول یک هفته شاهد 1.4 میلیون دانلود از نسخه جدید Ovi Maps و همچنین سرویس رایگان مسیریابی بوده ایم. این حاکی از آن است که بازار سیستم مسیریابی و نقشه نوکیا از بازاری خاص به یک گستره فراگیر انبوه در حال تبدیل است." او افزود:" این نشان دهنده موفقیتی است که مهمترین بخش از استراتژی نوکیا در راستای پیشتازی در ارائه مسیریاب و سرویس های GPS به حساب آمده و گامیست استوار در راستای حرکت به سوی کمپانی ارائه راه حل که نوکیا سال جدید را با آن آغاز نموده است."


سپس وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، به شرح کلی نسخه جدید Ovi Maps و سرویس رایگان مسیریابی پرداخته و گفت:" نسخه جدید Ovi Maps به همراه امکانات به روز رسانی رایگان آن در حال حاضر در 180 کشور دنیا عرضه شده و سرویس رایگان مسیریاب رانندگی و پیاده روی نیز اکنون به 46 زبان مختلف قابل دسترسی است. این نسخه جدید قابلیت دسترسی در هرموقعیت و در هر زمانی را ممکن می سازد. با گستردگی امکاناتی که در این نسخه لحاظ گردیده استفاده از این سرویس داخل و یا خارج از اتوموبیل و حتی بدون اتصال به شبکه اینترنت ممکن گشته است. ما معتقدیم که این رویکرد نقش مهمی در حذف موانع مربوط به انواع هزینه ها ایفا کرده و همچنین می تواند بهره برداری از سرویس های مبتنی بر محل را نیز در مقیاس بالا بدون تحمیل هزینه های اضافی عملیاتی توسط اپراتورها ممکن سازد."


امیر سلیمی، مدیر بازاریابی محصولات نوکیا درایران، نیز به بیان قابلیت های تکنیکی نسخه جدید Ovi Maps پرداخته و گفت که این نقشه پس از نصب، شناسایی و ارتقا می تواند مسیریابی مرحله به مرحله را ممکن سازد. این سرویس شامل پارامترهای متفاوتی مثل تعداد کوچه ها، محدوده های ترافیکی، سرعت های مجاز و مکان های مجاز دورزدن بوده که کاربران را مجهز به راه حلی تمام عیار برای رانندگی می نماید. کاربران می توانند با مراجعه به سایت http://www.nokia.com/maps این نسخه جدید را دانلود نمایند. سرویس رایگان مسیریابی نیز که در ابتدا تنها برروی ده گوشی قابلیت اجرا داشت دائماً در حال افزایش بوده و به زودی تمامی گوشی های GPSدار هوشمند نوکیا مجهز به نسخه جدید Ovi Maps به همراه نقشه محلی کشور ها و همچنین سرویس مسیریاب رانندگی و پیاده روی به صورت رایگان خواهند بود. گوشی هایی که در حال حاضر از این سرویس جدید پشتیبانی می کنند شامل نوکیا 5230 ، نوکیا 5800 XpressMusic نوکیا 5800 Navigation Edition ، نوکیا X6 ، نوکیا 6710Navigator ، نوکیا 6730 ، نوکیا E52 ، نوکیا E55 ، نوکیا E72 ، نوکیا N97 و نوکیا N97 mini هستند و کاربران ایرانی می توانند به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین آخرین لیست به روز شده این گوشی ها به سایت گفته شده در بالا مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 23013 ، مرکز تماس نوکیا در ایران، تماس حاصل نمایند.




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا