معرفی مقالات کمپانی های بازی سازی

آیا معرفی مقالات ساخت بازی در توسعه صنعت بازی سازی مفید

  • خیلی مفید است

    رای: 5 100.0%
  • مفید است

    رای: 0 0.0%
  • مفید نیست

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    5
  • نظرسنجی بسته .

505

New Member
در اینجا میخام یکسری مفالات از استودیو و کمپانی های بازی سازی معرفی کنم و درباره اون نظر بدیم

CRAYTAK
DICE
BlackRock
VALVE
INSOMNIAC
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    9.7 کیلوبایت · بازدیدها: 15
آخرین ویرایش:

pcj

Member
در اینجا میخام یکسری مفالات از استودیو و کمپانی های بازی سازی معرفی کنم و درباره اون نظر بدیم

craytak
dice
blackrock
valve
insomniac

مى شه بگيد كه چه زمانى مى خواهيد اين كار رو انجام بديد
 
  • Like
Reactions: .ir

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
استفاده از مقالات و presentations های شرکتهای بازی سازی یا دانشجوهای دانشگاها که معمولاً به صورت رایگان هست بسیار مفید هست. حداقل برای من موقع برنام نویسی و طراحی خیلی مفید بوده. مخصوصاً مقالات راجع به Real-time Global illumination.

مى شه بگيد كه چه زمانى مى خواهيد اين كار رو انجام بديد

دوست عزیز شما هم میتونستی به جای اینکه سوال بپرسی که کی قراره این کار رو انجام بده میتونستی با یک جست و جوی کوچک بینهایت از انواع مختلف این مقالات رو پیدا کنی و استفاده کنی.

کد:
http://www.mrashed.ir/Upload/System/942hf49fh329oijedfhugiy3h94foienhbgy34huiwfoebhrgyuewfhoi/3892639159624421080.pdf

این یکی از مقالات گروه طراحی Theprodukkt هست که روی سیستم های فشرده سازی و اجرا کننده فایلهای فشرده سازی کار میکنه. نمونه کارهای جالبی هم دارن. این مقاله در رابطه با سیستم ساخت تکسچرهای procedural یا تکسچرهای ساخته شده در روند تصادفی که باعث کمتر شدن چشمگیر حجم در پروژه های real-time میشود.
 
  • Like
Reactions: .ir

505

New Member
سلام ببخشید منتطر موندید حالا می خوام از شرکت craytak شروع کنم

reaching the speed of light

مقاله اول مربوط به texture ها هست از جمله بهبود دادن فشردگی تکچرها - بهبود رشته های جداگانه - بهبود سایه زنی پشیه



The Future of Game Engines

این هم مربوط به post Effict های از جمله Depth of field و Motion blur ,Lens flares , Bloom/glow
Color grading

رندر Deferred -SSAO -GL lighting

انیمیشن Human-IK - Motion control -



Real-time Diffuse Global Illumination

این هم از اسمش پیداست GL light که در crisis 2 استفاده شده


منبع http://www.crytek.com/cryengine/presentations




 
آخرین ویرایش:

505

New Member
مقالات سایت DICE که بیشترش مربوط به بازی Battlefield و mirror هست


Bending the Graphics Pipeline

در انجا توضیح در باره Tile-based deferred shading داده که سایه زنی و culling هم بصورت کاشی انجام میشه و از Ambient Occlusion بهینه شده استفاده میکنه.


مقالات

Building the Battlefield AI Experience

Terrain Rendering in Frostbite
Using Procedural Shader
Splatting

Approximating Translucency

Creating First Person Movement for MIRROR'S EDGE

Culling the Battlefield

Level Design Challenges & Solutions


How High Dynamic Range Audio

Directx 11 rendering in battlefield 3


منبع http://publications.dice.se
 

جدیدترین ارسال ها

بالا