معرفی مشخصات هیوندای آزرا کالیفرنیا

SHosseini

Member
نسل چهارم از خودروی هیوندای آزرا در سال 2006 به طور همزمان در بازار خودروی کشورهای کره جنوبی، ایالات متحده آمریکا و ایران وارد شد. هیوندای آزرا سدانی نیمه لوکس است که با تجهیزات متنوعی و قیمتی کمتر رقبای خود را به چالش کشیده است. فیس لیفت نسل چهارم این خودرو در کشور ما به نام هیوندای آزرا کالیفرنیا شناخته می شود و رقیب اصلی این خودرو، فورد تاروس و تویوتا آوالون است. این در حالی است که قیمت این خودرو حدود 5000 دلار از رقیبای خود ارزان تر بود.

یکی از شانس هایی که این خودرو در فروش زیاد و کسب محبوبیت داشته است این است که بقیه رقیب های این خودرو در ایران حضور نداشتند. اما اصلی ترین دلیلی که باعث شده است تا روز به روز طرفداران این خودرو بیشتر شوند، ظاهر عالی این خودرو به نسبت سایر خودروهای مشابه آن است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین برندهای خودروی جهانی

نقد و بررسی موتور هیوندای آزرا کالیفرنیا

از سال 2006 تا 2010 محصولات هیوندا آزرا داری یک پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری، نیروی 235 اسب بخار قدرت و 304 نیوتن متر گشتاور دریافت می کنند که توسط جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال داده می شود.

بررسی طراحی داخلی هیوندای آزرا کالیفرنیا

کمپانی هیوندای در طراحی این محصول خود بسیار ساده و معمولی عمل کرده است. بیشتر طرفداران این خودروی نیمه لوکس افراد مسن و همینطور خانوداه ها هستند و معمولا جوانی جذب طراحی داخلی این خودرو نمی شود. صندلی های عقب این خودرو فضای زیادی دارد و سرنشینان راحتی و آرامش زیادی حس خواهند کرد. برخی آپشن های مهم هیوندای آزرا کالیفرنیا عبارتند از:

  • آیینه های تاشونده برقی
  • پرده برقی عقب
  • مموری آیینه
  • تنظیم گودی کمر
  • نمایشگر لمسی 6.5 اینچی
  • کروز کنترل
برای طول عمر قطعات هیوندای خود باید این قطعات را از نمایندگی های مجاز این شرکت ها مانند استارپارت تهیه کنید.

بررسی طراحی خارجی هیوندای آزرا کالیفرنیا

این خودرو که یکی از بهترین انواع خودروهای هیوندای در ایران است، ظاهر و بدنه خارجی جذابی دارد که طراحی آن به صورت حجیم و خوش هیبت است و باعث شده که تا حدی شاخصه های یک خودروی لوکس را داشته باشد. در نمای ظاهری این ماشین از خطوط نرم استفاده شده است و طراحان این خودرو سعی کرده اند از مقدار کمتری از اشکال هندسی گوشه دار در آن استفاده کنند. چراغ های کشیده هیوندای آزرا کالیفرنیا در دو طرف جلو پنجره نمایی خونسرد و آرام به چهره این ماشین داده است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا