معرفی مراکز خرید مهم آفریقا

adroom.ir

Member
قاره آفریقا سومین قاره بزرگ در جهان میباشد و در دو سوی خط استوا قرار گرفته است،این قاره کشور های بسیاری را در بر گرفته است و دارای مکان های دیدنی بسیار فوق العاده ای میباشد،شما میتوانید با تور آفریقا به مکان های مهم این قاره سفر کنید.

جاذبه های آفریقا بسیار زیاد میباشد،یکی از جاذبه های این مکان منطقه آمو ریور یکی از مناطق بسیار فوق العاده ای میباشد و در جنوب غربی اتیوپی قرار دارد و همچنین دارای 50 قبیله میباشد،این مکان جای بسیار مناسبی برای افرادی است که به هنر های افریقایی علاقه دارند،در این مکان میراث های هنری بسیاری وجود دارد،این مکان دارای جنگجویانی میباشد که با خود کلاشینکف حمل میکنند و یک زنجیر از خود آویزان کرده اند و دارای ظاهر ترسناکی میباشند.

رستوران های آفریقا بسیار متنوع میباشد، رستوران تاماریند یکی از رستوران های محبوب در آفریقا میباشد و در سال 1977 میلادی افتتاح شده است،فضای این رستوران بسیار مناسب میباشد و غذاهای فرانسوی،آسیایی و آفریقایی را به مشتریان ارائه میدهد و قیمت غذاها بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد.

مراکز خرید آفریقا نیز بسیار زیاد میباشند، مرکز خرید موراکو مال به عنوان دومین مرکز خرید بزرگ در آفریقا میباشد،این مرکز خرید در سال 2011 میلادی افتتاح شده است و دارای معماری بسیار خاصی میباشد و در این مرکز خرید میتوانید هرچیزی را که لازم دارید به راحتی میتوانید پیدا و خریداری کنید.

یکی از موارد مهم در سفر به آفریقا،اقامت میباشد، هتل های آفریقا بسیار مناسب برای اقامت میباشند، هتل کیپ رویال بسیار مناسب برای اقامت میباشد ،اتاق های این هتل دارای تمامی امکانات مناسب برای اقامت میباشد و میتوانید در کافی شاپ و رستوران های این هتل غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ای را نیز نوش جان کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا