معرفی قطعات مکانیکی به کار رفته در ساخت یک سردخانه

sardkhaneh

New Member
قطعات مکانیکی یک سردخانه با توجه به ابعاد، ظرفیت، نوع محصولات و شرایط محیطی انتخاب می شود. ما در گروه صنایع برودتی برادران حقیقی قادریم تمامی تجهیزات مکانیکی که در ساخت سردخانه مورد نیاز است، از برند های معتبری مانند بیتزر، کوپلند، دانفوس و … را با کیفیت مناسب تهیه کند. این قطعات شامل موارد زیر است:

کمپرسور
انتخاب یک کمپرسور مناسب با توجه به ظرفیت سردخانه و دمای اواپراتور و کندانسور انجام می شود. علاوه بر انتخاب کمپرسور، گاز مبرد در سیکل هم باید تعیین شود. برای تعیین یک کمپرسور که مهم ترین تجهیز به کار رفته در سردخانه است حتما از مشاوره های تخصصی کارشناسان ما استفاده کنید.

کندانسور
ما پیشنهاد می کنیم برای انتخاب یک کندانسور مناسب، ظرفیت دفع حرارت، دمای کندانسور، نوع مبرد و اختلاف دمای کندانسور و محیط را حتما در نظر بگیرید.

اواپراتور
برای انتخاب اواپراتور سردخانه باید نوع مبرد، بار برودتی مورد نیاز، دمای اواپراتور و اختلاف دما برای انتقال حرارت بین هوا و اواپراتور درجهت درست را در نظر گرفت.

تجهیزات خط مایع
این تجهیزات در واقع شامل شیر انبساط، شیر برقی، سایت گلاس، فیلتر درایر و چک ولو است که شرکت
صنایع برودتی برادران حقیقی تمامی آن ها را از برند های معتبر در اختیار دارد.

خط مکش و خط تخلیه
این تجهیزات شامل فیلتر روغن، اویل سپراتور، مافلر، بال ولو، پرشر سوئیچ و … می باشد که ما با استفاده از تیم اجرایی با سابقه ی خود می توانیم این قطعات را در محل مورد نظر نصب کنیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا