معرفی فعالیت کفسابی

fariba54896

New Member
معرفی فعالیت کفسابی



برای انجام کفسابی دانستن چند مورد درباره کفسابی و مراحل آن الزامی می باشد که به بررسی چند نکته می پردازیم:

  1. دستگاه با برق سه فاز قوی تر و حاصل کارش با کیفیت تر است. منازلی که مجهز به آسانسور هستند، مجهز به برق سه فاز می باشند. هزینه کفسابی با دستگاه برق تکفاز گران تر از دستگاه سه فاز می باشد.دستگاه کفسابی دارای دو نوع برق تک فاز و برق سه فاز می باشد.
  2. سنگ هایی که از بازارهای سنگ فروشی خریداری می شود قبلا ساب خورده است و برای کاهش هزینه های خود می توانید سنگ خام ویا همان ساب نخورده خریداری کنیم که بسیار ارزان تر و پس از اجرای آن در کار آن را کفسابی کنید.
  3. تعداد دفعات پرداخت کفسابی کامل نه دست می باشد و در صورت عدم رضایت کافی تعداد دفعات تکرار می شود.
  4. لکه ها وسیاهی های حاصل از ریختن اسید یا شوینده های اسیدی در اکثر موارد با کفسابی برطرف میشود.
  5. کفسابی پله و جاهایی که دستگاه کفسابی به سختی در ان جابه جا میشود به صورت دستی و نیز با فرز نیز انجام می شود که ساده ترین روش می باشد.
 
ساب زدن کف ساختمان با دستگاه کفسابی برای رفع عیب های آن در کنار زیباسازی یا شستشو حرفه‌ای انواع کفپوش های سنگی و بتنی با پیشرفته‌ترین تجهیزات به عنوان عملیات کفسابی معروف است. قیمت کفسابی در نارمک و کفسابی در شرق تهران به شرکت خدماتی، کیفیت عملکرد آن و مکان مورد نظر بستگی دارد که البته با انتخاب شرکت خدمات نظافتی ماداکتو می توان خدمات گوناگون را با هزینه کم دریافت کرد.
در این شرکت انواع خدمات سمپاشی در تهران ارائه می شود و سایر خدمات مانند کفسابی در تهرانپارس، نظافت منازل، نقاشی ساختمان در شرق تهران، اعزام پرستار و دیگر خدمات نظافتی و نوسازی ساختمان نیز توسط این شرکت پشتیبانی می شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا