hamid-shabestari

New Member

فروشگاه شیرآلات

فروشگاه شیرآلات
اگر به دنبال خرید و تعویض شیرآلات بهداشتی و ساختمانی منزلتان بوده باشید حتما برایتان پیش آمده است که برای خرید، مشاهده و قیمت گرفتن شیرآلات راهی بازار شیرآلات شده باشید و یا در وبسایت های مختلف شروع به بررسی قیمت ها و مدل های مختلف کرده اید.
جنس و متریال ساخته شده شیرآلات را با یکدیگر بررسی کردید، تفاوت کارتریج هارا سنجیده اید و به دنبال این بوده اید که کدام گارانتی معتبر تر است و یا کیفیت کدام مدل شیرآلات برند های مختلف مرغوبیت بیشتری دارند یا اینکه بررسی و سنجش کرده اید که ببینید کدام مدل و رنگ شیرآلات همخونی بیشتری به دکوراسیون منزلتان دارد.
در این مقاله میخواهیم چند فروشگاه اینترنتی شیرآلات را به شما معرفی کنیم تا در زمان مناسب به آنها برای خرید و استعلام قیمت سر بزنید.


دیجی کالا


فروشگاه دیجی کالا بزرگترین و معروف ترین فروشگاه اینترنتی و آنلاین ایران هستش که تقریبا میتوان گفت هر چیزی که نیاز داشته باشید میتونید در اون پیدا کنید، از مواد غذایی گرفته تا اثاثیه منزل! و قطعات شیرآلات هم جزئی از محصولات این فروشگاه اینترنتی بزرگ هستش، این فروشگاه با موجودی محصولات بسیار زیاد از برند های مختلف و با قیمت های نسبتا معمولی یکی از فروشگاه های آنلاین شیرآلات هستش که میتونید با کلیک بر روی لینک ذیل وارد صفحه شیرآلات بشید:
کلیک کنید

مزایا:

  1. تنوع خوب کالا و برند ها
  2. امکان انتخاب بازه زمانی ارسال
  3. گارانتی معتبر

معایب:
  1. قیمت نسبتا بالا نسبت به دیگر فروشگاه ها
  2. نداشتن وبلاگ تخصصی برای بررسی و معرفی مدل های مختلف شیرآلات
  3. عدم فروش به صورت عمده

زنبیل​

زنبیل یک برند نو ظهور در میان فروشگاه های آنلاین، این فروشگاه با موجودی انبار نسبتا وسیع که از ابزار آلات گرفته تا کالا های آرایشی و بهداشتی در آن موجود است شیرآلات نیز به فروش میرساند، این فروشگاه به صورت عمومی بوده و تقریبا شبیه به دیجی کالا است

ماوی هام​

ماوی هام یکی از فروشگاه های تخصصی حوزه شیرآلات کشور میباشد که محصولات آن به صورت تخصصی در حوزه شیرآلات (شیرآلات بهداشتی، ساختمانی، تاسیساتی، صنعتی و نیمه صنعتی) میباشد که فعالیت آن از ابتدای سال ۹۹ آغاز شده است.
این فروشگاه با موجودی محصولات بسیاری از برند ها نظیر: شیرآلات راسان، قهرمان، شودر، kwc، تپس و... در شیرآلات بهداشتی و همچنین برند های معتبری نظیر: توپی برزیل، سیم ایتالیا، سامین و... محصولات فراوان و برند های متعددی را به فروش میرساند.
فرقی نمیکند که شما به دنبال یک شیر لباسشویی میگردید یا میخواهید کل شیرآلات منزلتان را عوض کنید در هر صورت ماوی هام محصول مد نظرتان را موجود دارد.
از مزیت های فروشگاه شیرآلات ماوی هام نسبت به دیجیکالا، زنبیل و باقی فروشگاه های دیگر این است که ماوی هام به صورت تخصصی بر حوزه شیرآلات فعالیت میکند، وبلاگ و مجله ای بسیار قوی برای بررسی و مقایسه انواع مدل ها و برند های شیرآلات دارد، امکان فروش عمده محصولات این فروشگاه برای سازندگان ساختمانی و پیمانکاران و همچنین فروشگاه های شیرآلات محلی ممکن است.
برای مشاهده این فروشگاه بر روی لینک ذیل کلیک کنید:
ماوی هام

مزایا:
  1. تنوع کالای فوق العاده
  2. قیمت بسیار مناسب
  3. فروش عمده
  4. وبلاگ و مجله بسیار قوی برای مقایسه شیرآلات
  5. تخفیفات بی نظیر
  6. نماینده رسمی شرکت های تولید کننده شیرآلات
  7. گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن و معتبر
  8. ارسال سریع
  9. امکان انتخاب بازه زمانی مناسب
 

جدیدترین ارسال ها

بالا