خط مشی ایران پرچم

ایران پرچم یک شرکت تولیدی محصولات تبلیغاتی با سابقه نزدیک به دو دهه بوده که در شهر تهران واقع شده است. این مجموعه تولیدی بصورت تخصصی در زمینه تولید پرچم فعالیت داشته و محصولات بسیار متنوعی را تولید و عرضه می‌نماید. خط تولید شرکت ایران پرچم به روز‌ترین خط تولید پرچم بوده که محصولاتی مدرن و متفاوت را تولید می‌نماید. استفاده از مواد اولیه درجه برای چاپ پرچم، محصولاتی با کیفیت بالا و متفاوت را عرضه می‌نماید. ما در ایران پرچم محصولات خود را به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ارسال کرده و امکان خرید پرچم از هر نقطه‌ای از کشور امکان پذیر می‌باشد. برای ارتباط با ما، شماره تماس زیر آماده ارائه خدمات فروش محصولات هستند.
call-to-iran-parcham-for-sale-flag.png

محصولات تولیدی ایران پرچم

همانطور که در بالا اشاره شده ایران پرچم محصولات، بسیار متنوع و مدرن را تولید می‌نماید. پرچم تشریفات تبلیغاتی، پرچم تشریفات کشورها، پرچم رومیزی تبلیغاتی و پرچم رومیزی کشورها، پرچم اهتزاز عمودی و افقی، پرچم ساحلی بادبانی، پرچم ساحلی قطره‌ای و انواع پایه پرچم از جمله محصولات این شرکت تولیدی پرچم می‌باشد. هر کدام از این محصولات خود در مدل و نمونه‌های مختلفی تولید می‌گردد. بعنوان مثال پرچم تشریفات تبلیغاتی در مدل پرچم تشریفات مخروطی، پرچم تشریفات لمینت تولید می‌گردد.پرچم‌ها با استفاده از پارچه‌های مختلفی از جمله؛ پارچه ساتن، پارچه جیر، پارچه مخمل و پارچه فلامنت تولید میگردد. همواره ایران پرچم در تلاش است تا بتواند محصولاتی به روز و جذاب را در لیست محصولات تولیدی خود اضافه نمائید.
cermonial flag No 1 O.png

پرچم تشریفات مخروطی

از مهمترین و کاربردی‌ترین پرچم‌ها، پرچم تشریفات یا پرچم ایستاده میباشد. این محصول در چند مدل تولید شده ولی دو مدل از محبوب ترین ها هستند. پرچم تشریفات مخروطی، پرچم تشریفات لمینت، پرچم تشریفات دوخت معمولی و... مدلهای پرطرفدار میباشند. پرچم تشریفات مخروطی به صورت دو رو تولید شده که قابلیت شستشو دارد و در دو سبک ریشه دار و بدون ریشه لیزری عرضه می‌گردد.
Ceremonial flag price - Copy.jpg

پرچم رومیزی تبلیغاتی

پرچم رومیزی بعنوان مکمل پرچم تشریفات یا پرچم ایستاده مورد استفاده میگردد. این محصول با استفاده از پارچه درجه یک و انواع چاپ پرچم تولید می‌گردد. پرچم رومیزی با طرح دلخواه شما و یا پرچم رومیزی کشور در مجموعه تولیدی ایران پرچم عرضه میگردد. پرچم رومیزی کشورها نیز یکی از پرکاربردترین محصولات بوده که ویژه اماکن مختلف بین المللی مورد استفاده قرار میگیرد. پرچم رومیزی تبلیغاتی مانند پرچم تشریفات بصورت ریشه دار و یا بدون ریشه لیزری تولید و عرضه می‌گردد.
desk flag profil.jpg

پرچم ساحلی بادبانی

هر دو محصولی که در بالا معرفی شد برای محیط‌های داخلی مورد استفاده است ولی پرچم ساحلی بادبانی در محیط‌های خارجی و بیرونی مورد استفاده است.در پرچم ساحلی شکل هندسی پرچم باعث نام گذاری مدلهای مختلف این پرچم شده است.بعنوان مثال پرچم ساحلی بادبانی، پرچم ساحلی قطره‌ای، پرچم ساحلی مستطیلی، پرچم ساحلی شمشیری اشکال هندسی پرچم ساحلی می‌باشد. ایران پرچم با استفاده از چاپ دیجیتال محصولات خود را تولید کرده که کیفیت بسیار بالایی داشته و قابل شستشو می‌باشد.
beach flag No 3 O.png

پرچم اهتزاز تبلیغاتی

پرچم اهتزاز تبلیغاتی مانند پرچم ساحلی بادبانی در محیط‌های خارجی و بر در ارتفاع بالا نصب و مورد استفاده قرار میگیرد. پرچم اهتزاز به دو شکل افقی و عمودی استفاده می گردد. میله پرچم‌هایی که ارتفاع کوتاه تری دارد از پرچم اهتزاز عمودی و میله پرچم اهتزاز بلندتر از اهتزاز افقی استفاده می‌گردد. پارچه مورد استفاده در تولید پرچم اهتزاز تبلیغاتی ساتن و یا سوپر ساتن میباشد. این نوع پرچم بصورت پرچم کشورها نیز تولید و بفروش می رسد.
fluttering flag profil1.jpg

پایه پرچم

شرکت ایران پرچم برای عرضه محصولات خود، انواع پایه پرچم را تولید و بفروش می رساند. پایه پرچم تشریفات، پایه پرچم رومیزی، پایه پرچم ساحلی و میله و پایه پرچم اهتزاز از پرکاربرد ترین محصولات و متعلقات پرچم میباشد. هر کدام از پایه پرچم در جنس و کیفیت های بسیار متنوع و مختلفی تولید می گردد. پایه پرچم از جنس فلز، سنگ، گرانول، چوب و... تولید می گردد.
پایه پرچم سلطنتی.jpg

تولید پرچم ویژه مناسبت‌های مختلف

ما برای هر مناسبتی پرچمی ویژه و متناسب را تولید و برای شما مشتریان گرامی ارسال میکنیم. تولید پرچم در کمترین زمان و بصورت فوری صورت می‌گیرد. استفاده از مدرن ترین ماشین آلات چاپ پرچم امکان تولید پرچم را در کوتاه ترین زمان فراهم کرده است. برای خرید پرچم ویژه با ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان پرچم را به دست شما برسانیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا