معرفی سیت برای خرید انواع دستگاه بسته بندی

monakian

New Member
سایت کاروپک، یکی از بهترین سایت ها جهت خرید انواع دستگاه بسته بندی می باشد. هم چنین شما می توانید با خرید دستگاه جت پرینتر و انواع دسگاه های بسته بندی با ما تماس بگیرید.
دستگاه بسته بندی چیست؟
دستگاه بسته بندی به دستگاه هایی که عملیات بسته بندی مواد غذایی، کالاهای بهداشتی آرایشی، صنعتی و… را انجام می دهند، می گویند. دستگاه های بسته بندی بنا بر کاربرد و استفاده های گوناگون، به انواع مختلفی تقسیم می شود. ماشین آلات بسته بندی به دلیل فواید بسیار زیادی که دارند، بسیار حائز اهمیت هستند. این دستگاه ها در انواع خانگی و کارخانه ای تولید می شود.
سایت کاروپک، یکی از بهترین سایت ها جهت خرید انواع دستگاه بسته بندی می باشد. هم چنین شما می توانید با خرید دستگاه جت پرینتر و انواع دسگاه های بسته بندی با ما تماس بگیرید.
انواع دستگاه بسته بندی
در ادامه چند نمونه از پر کاربرد ترین محصولات بسته بندی را برای شما معرفی خواهیم نمود، تمام این محصولات را میتوانید از ما به عنوان یکی از معتبرترین مرجع ماشین آلات صنعتی خریداری کنید. همچنین لازم است این نکته را یادآوری کینم که تمامی دستگاه های بسته بندی در کاروپک با قیمت مناسب تری نسبت به سایر تولیدی ها، به مشتریان عزیز فروخته می شود، همچنین با تولید ابزارهای بسته بندی با کیفیت، توانسته ایم مشتریان زیادی را از خود راضی نگه داشته و به قول خود وفا کنیم.

به صورت کلی سه نوع دستگاه بسته بندی وجود دارند که به ترتیب عبارتند از:

دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی دانه ای

دستگاه بسته بندی ساشه ای

دستگاه بسته بندی حجمی

بسته بندی دانه ای حجمی
این دستگاه برای بسته بندی محصولات گرانولی با شکل هندسی منظم و مشابه در بسته های با سایز معمولی و به فرم بالشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در صورتی که قصد داشته باشید بسته بندی به فرم پاکتی را نیز به دستگاه بسته بندی دانه ای حجمی اضافه نمایید، میتوانید با اضافه کردن سیستم پاکت کن، این قابلیت را هم به این دستگاه اضافه نمایید.

بسته بندی ساشه پودری
برای بسته بندی محصولات پودری بهترین انتخاب استفاده از این دستگاه است. البته به این نکته توجه داشته باشید که این دستگاه برای محصولات پودری به فرم ساشه مورد استفاده قرار میگیرد، در صورتی که قصد ندارید محصول مورد نظرتان را بصورت ساشه بسته بندی نمایید میتوانید از دستگاه دیگری که در ادامه معرفی میکنیم استفاده نمایید.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری با توجه به سفارش شما به صورت ساشه ۳ طرف دوخت و یا ساشه مدادی طراحی و ارائه میشود.

بسته بندی پودری
اگر قصد دارید محصولات پودری را به فرم بالشتی بسته بندی کنید این دستگاه مناسب شماست. همچنین در این دستگاه هم شما میتوانید با نصب سیستم پاکت کن، بسته بندی های خودتان را بصورت پاکتی نیز انجام دهید.

دستگاه بسته بندی پودری یکی از مناسب ترین و پر استفاده ترین انواع این دستگاه هاست که میتوانید این محصول را در سایت کاروپک سفارش دهید.
جهت دریافت مشاوره میتوانید با شماره ی 02126214094 تماس حاصل نمایید.
یک بسته بندی عالی چه ویژگی هایی دارد؟
کیفیت چاپ روی محصولات بالا باشد. باید لبه های محصول دارای خوردگی و زدگی نباشد. باید کیفیت کالاهای بسته بندی به حدی باشد که هیچگونه خلل و درزی در بسته بندی وجود نداشته باشد. دستگاه های بسته بندی باید توان و تحمل تولید بالا را داشته باشند. هر چند ظرفیت هر دستگاه متفاوت است اما باید دستگا های بسته بندی ، به صورت میانگین روزانه، بتوانند تعداد قابل قبولی محصول را بسته بندی کنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا